Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?

Odesláno

Mam stejny problem rovnez u TV Samsung od patku. U titulu spustitelnych bez registrace/prihlaseni je rovnez HBO GO nefunkcni, zde aplikace zobrazi chybu Error: TypeError 'null' is not an object, (evaluating 'HBOCustomer.current.CurrentDevice). Aktualizace firmware TV a preinstalovani App HBO GO nepomaha...

Odesláno
Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím?

 

Zkuste se pred zapnutim aplikace na televizi prihlasit do HBO GO z pocitace nebo pres aplikaci v mobilu/tabletu. Me se jinak HBO GO na Samsung TV nikdy neprihlasilo. Kvuli tomu jsem to odhlasil - o obycejny HBO a Cinemax zajem nemam. Dobra alternativa tu neni, tak cekam na Netflix :)

Odesláno

To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.

Odesláno

V tomto případě se sešly dvě party neschopných nýmandů. Parta z UPC, kterou po technické stránce netřeba komentovat. To je bota za botou (kvalita a hlasitost programů, výpadky, děravé EPG, kolísající odezva internetu ad.) a parta z HBO, která není schopna ani novinky opatřit titulky. A jejich spojením je neustálá nemožnost připojeni na tabletu, nebo Smart TV a trhaný obraz na počítači. Jde to se službami v tomto státě od deseti k pěti

Odesláno
To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace.

 

Co se snazim sdelit je, ze tam je/byl takovyhle bug: TV PIN prestal platit jakmile vyprselo prihlaseni k HBO GO na kompu/tabletu. Treba jde u vas o tu samou chybu.

Odesláno

Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung).

Odesláno

Ten samí problém na TV Samsung mám u poskytovatele Skylink. Myslím že to bude chyba v té TV aplikaci.

Odesláno

Odpověděli mi z HBO, že vědí o chybě. Mají od pátku nějaké technické potíže...

Odesláno

Tak dnes už to funguje.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community