Návštěvník Jirka72 Odesláno 13. června 2015 Sdílet Odesláno 13. června 2015 Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. června 2015 Sdílet Odesláno 14. června 2015 Mam stejny problem rovnez u TV Samsung od patku. U titulu spustitelnych bez registrace/prihlaseni je rovnez HBO GO nefunkcni, zde aplikace zobrazi chybu Error: TypeError 'null' is not an object, (evaluating 'HBOCustomer.current.CurrentDevice). Aktualizace firmware TV a preinstalovani App HBO GO nepomaha... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81595 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 14. června 2015 Sdílet Odesláno 14. června 2015 Od včera se mi nejde přihlásit do aplikace HBO GO ve smart TV Samsung. Když zadám TV PIN, píše to "Načítání..." a tím to skončí. Moje ségra má tentýž problém (mají také TV Samsung). Má někdo obdobný problém? A co s tím? Zkuste se pred zapnutim aplikace na televizi prihlasit do HBO GO z pocitace nebo pres aplikaci v mobilu/tabletu. Me se jinak HBO GO na Samsung TV nikdy neprihlasilo. Kvuli tomu jsem to odhlasil - o obycejny HBO a Cinemax zajem nemam. Dobra alternativa tu neni, tak cekam na Netflix Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81598 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jirka72 Odesláno 14. června 2015 Sdílet Odesláno 14. června 2015 To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81599 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 14. června 2015 Sdílet Odesláno 14. června 2015 V tomto případě se sešly dvě party neschopných nýmandů. Parta z UPC, kterou po technické stránce netřeba komentovat. To je bota za botou (kvalita a hlasitost programů, výpadky, děravé EPG, kolísající odezva internetu ad.) a parta z HBO, která není schopna ani novinky opatřit titulky. A jejich spojením je neustálá nemožnost připojeni na tabletu, nebo Smart TV a trhaný obraz na počítači. Jde to se službami v tomto státě od deseti k pěti Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81600 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Pelikán Odesláno 14. června 2015 Sdílet Odesláno 14. června 2015 To není otázkou přihlášení v počítači (mobilu / tabletu). Tam to všechno funguje v pořádku. Týká se to výhradně nemožnosti přihlásit se přes aplikaci v Smart TV Samsung. Potvrzuji, že i mě se objevuje hláška "Error: TypeError "null" si not..." při pokuzu přehrát titul bez registrace. Co se snazim sdelit je, ze tam je/byl takovyhle bug: TV PIN prestal platit jakmile vyprselo prihlaseni k HBO GO na kompu/tabletu. Treba jde u vas o tu samou chybu. Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komfort Vodafone Station, CA modul Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81607 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jirka72 Odesláno 14. června 2015 Sdílet Odesláno 14. června 2015 Ne, to nemá nic společného s přihlášením v PC / mobilu / tabletu. Tam, jak jsem už psal, funguje všechno OK (a tím myslím i aktuálně platné přihlášení). Toto je otázkou pouze funkčnosti ve smart TV (u mě konkrétně Samsung). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81614 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. června 2015 Sdílet Odesláno 15. června 2015 Ten samí problém na TV Samsung mám u poskytovatele Skylink. Myslím že to bude chyba v té TV aplikaci. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81616 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jirka72 Odesláno 15. června 2015 Sdílet Odesláno 15. června 2015 Odpověděli mi z HBO, že vědí o chybě. Mají od pátku nějaké technické potíže... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81623 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jirka72 Odesláno 15. června 2015 Sdílet Odesláno 15. června 2015 Tak dnes už to funguje. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/#findComment-81629 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.