Odesláno 12. prosince 2017 7 let @peparda Bohužel, stejná písnička, kteoru bych vás nechtěl moc štvát
Odesláno 12. prosince 2017 7 let Tato spolocnost to ma proste v pazi. https://www.expres.cz/hbo-go-nefunkcni-aplikace-0hk-/zpravy.aspx?c=A171210_174402_dx-zpravy_neos
Odesláno 11. ledna 2018 7 let V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal: @ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět Tak tady to spise vypada na amaterizmus ze strany UPC kdyz ani po par mesicich s nima nekomunikuje spolecnost se kterou museli navazat nejaky smluvni vztah - vzhledem k tomu ze prodavaji jeji produkt. Asi maji tu smlouvu hezky postavenou kdyz si to muze HBO dovolit - to bych se ani nedivil kdyz k tomu UPC pristupuje stejne jako ke svym zakaznikum
Odesláno 11. ledna 2018 7 let Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-)
Odesláno 11. ledna 2018 7 let Před hodinou, Milan SK napsal: Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-) A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???
Odesláno 18. ledna 2018 7 let V 11. 1. 2018 at 15:59, peparda napsal: A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky??? Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je HBO.
Odesláno 23. ledna 2018 7 let V 18. 1. 2018 at 15:24, CZBOB napsal: Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je HBO. UPC prodava sluzbu treti strany. Vzit penize za tuto sluzbu problem nema. Kdyz pak dojde k problemum a k reklamaci teto sluzby (je jedno z akeho duvodu - proste za zaplacene penize klient nedostane sluzbu) tak UPC od toho dava ruce pryc a alibisticky haze odpovednost na treti stranu. Pritom zaplacene za sluzbu dostane UPC.
Odesláno 26. února 2018 7 let V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal: @ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět jojo slibem nezarmoutis... kdo si to ma pamatovat co se tady pak naslibovalo a nepslnilo
Odesláno 13. ledna 2019 6 let Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC. Odpověď HBO: Dobrý den,děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete. Odpověď UPC: Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních. A ted babo raď. - - - - Brno-Kohoutovice
Odesláno 13. ledna 2019 6 let Skôr by som povedal že chyba bude v aplikácií pre Samsungy. Ja mám HBO GO na androidTV a prihlasil som sa len jeden krát, po inštalácií.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.