Přejít na obsah

HBO GO ve smart TV Samsung


Doporučené příspěvky

  • po 5 týdnech...
Návštěvník peparda
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

Tak tady to spise vypada na amaterizmus ze strany UPC kdyz ani po par mesicich s nima nekomunikuje spolecnost se kterou museli navazat nejaky smluvni vztah - vzhledem k tomu ze prodavaji jeji produkt.

Asi maji tu smlouvu hezky postavenou kdyz si to muze HBO dovolit - to bych se ani nedivil kdyz k tomu UPC pristupuje stejne jako ke svym zakaznikum

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/9/#findComment-100288
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peparda
Před hodinou, Milan SK napsal:

Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-)

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/9/#findComment-100290
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník CZBOB
V 11. 1. 2018 at 15:59, peparda napsal:

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/9/#findComment-100398
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peparda
V 18. 1. 2018 at 15:24, CZBOB napsal:

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

UPC prodava sluzbu treti strany. Vzit penize za tuto sluzbu problem nema. Kdyz pak dojde k problemum a k reklamaci teto sluzby (je jedno z akeho duvodu - proste za zaplacene penize klient nedostane sluzbu) tak UPC od toho dava ruce pryc a alibisticky haze odpovednost na treti stranu. Pritom zaplacene za sluzbu dostane UPC.

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/9/#findComment-100466
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...
Návštěvník peparda
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

jojo slibem nezarmoutis... kdo si to ma pamatovat co se tady pak naslibovalo a nepslnilo :D

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/9/#findComment-100942
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC.

Odpověď HBO:

Dobrý den,

děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.

UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete.

Odpověď UPC:

Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních.

A ted babo raď.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/9/#findComment-109131
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...