Návštěvník David R. Odesláno 6. října 2017 Sdílet Odesláno 6. října 2017 @ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-97682 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník peparda Odesláno 20. října 2017 Sdílet Odesláno 20. října 2017 V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal: @ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět Dva tydny ubehli a porad nevime proc nektery klienti HBOGO musi absolvovat nejake cviceni se "zabezpecenim" a nekterym funguje aplikace bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-97878 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník peparda Odesláno 24. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 24. listopadu 2017 A pokracuje klasicky pristup UPC - trvala ignorace. Problemy s prihlasovanim pretrvavaji (spise je to jeste horsi protoze je treba minimalne jednou tydne delat nejakou aktivaci) a E-care management se asi chysta na vanocni vecirek Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98721 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 24. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 24. listopadu 2017 @peparda Zdravím, na oficiálních kanálech UPC s Vámi nikdo nekomunikuje? Pokud ne, pošlete mi do zprávy číslo smlouvy, podívám se proč. Pokud ale myslíte opakované přihlášení do HBO GO přes Samsung, tak znovu opakovuji, že je to vlastnost aplikace, nikoliv výmysl UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98722 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník peparda Odesláno 28. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2017 No jak koukam tak z UPC to uz vazne nema cenu, porad same sliby a komunikace nulova. Vcera jsem psal do HBO a ozvali se mi obratem a na rozdil od UPC zadna vlasnost aplikace jak tadi tvrdi "pan". Je to chyba kterou resi a omlouvaji se za ni (otevrene to priznali). Takze mlzeni ze strany UPC je hodne ubohe. Nastesti uz jde objednat HBO GO naprimo tak nevidim duvod davat penize UPC kdyz klientsky servis je na nulove urovni. Rusim to tady a objednavam primo u HBO Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98777 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beepee Odesláno 28. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 28. listopadu 2017 peparda - poněkud nechápu výhody objednávky této nepříliš funkční aplikace přímo od HBO. To jako u UPC zrušíš balíček, ve kterém máš programy HBO + aplikaci HBO GO a za stejné peníze si objednáš pouhou aplikaci? Je ti jasné, že je to pořád ta samá? Citovat 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98781 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník peparda Odesláno 29. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 29. listopadu 2017 před 17 hodinami, beepee napsal: peparda - poněkud nechápu výhody objednávky této nepříliš funkční aplikace přímo od HBO. To jako u UPC zrušíš balíček, ve kterém máš programy HBO + aplikaci HBO GO a za stejné peníze si objednáš pouhou aplikaci? Je ti jasné, že je to pořád ta samá? U UPC nemam zadny balicek navazany na HBO, mam jenom samotnou sluzbu HBO GO. Na rozdil od UPC ale HBO komunikuje a nemlzi bezpecnostni politikou, vypada to ze jejich technicka podpora funguje. Je mi jasne ze je to ta sama aplikace ale nevidim duvod za ni platit UPC kdyz clovek nedostava zadny benefit navyse (fungujici technicka podpora). Nehlede na to ze kdyz si to objednam u HBO naprimo tak mam prvni mesic zdarma - uvidime jestli se podari samotnemu HBO technicky problem s prihlasovani odstranit a kdyz ne tak to zrusim uplne Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98789 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 29. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 29. listopadu 2017 V 5. 10. 2017 at 12:22, peparda napsal: No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC. Jak koukám tak si celkem protiřečíte, v jednom příspěvku máte HBO od UPC a to nechce nic řešit (bohužel, pouze předává informace, které dostává při "reklamacích" app od HBO) a v druhém příspěvku jste vlastně nikdy žádnou smlouvu na HBO neměl a nejlepší HBO je služba přes app, kterou začalo HBO prodávat. Celkem dobrá schíza Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98791 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník peparda Odesláno 29. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 29. listopadu 2017 před 1 hodinou, technik napsal: Jak koukám tak si celkem protiřečíte, v jednom příspěvku máte HBO od UPC a to nechce nic řešit (bohužel, pouze předává informace, které dostává při "reklamacích" app od HBO) a v druhém příspěvku jste vlastně nikdy žádnou smlouvu na HBO neměl a nejlepší HBO je služba přes app, kterou začalo HBO prodávat. Celkem dobrá schíza Vazeny pane "techniku". Reagoval jsem na dotaz ohledem ruseni balicku ve kterem jsou programy HBO+videoteka HBO GO. Ten ja zadny od UPC nemam. Jedine co mam tak je samotna videoteka HBO GO kterou UPC prodava bez vazani na nejaky balicek programu. Mozna by to chtelo trochu premyslet. K predavani informaci od HBO se uz ani nema vyznam vyjadrovat - to uz pak vubec nedava smysl platit prostrednikovi ktery nema zadnou pridanou hodnotu Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-98797 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník peparda Odesláno 12. prosince 2017 Sdílet Odesláno 12. prosince 2017 V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal: @ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět Tak nam uz ubehl mesic a vypada to tak ze s UPC to hnusne HBO vubec nekomunikuje. Protoze jak bylo psano "Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět" Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/8/#findComment-99617 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.