Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Výše popisovaný problém u mě stále trvá. Po přihlášení píše "Načítání" a nic se nestane. Při pokusu o přehrání volného obsahu napíše Error. Aplikace mi od začátku fungovala normálně.

Opravdu vám to všem už funguje?

Odesláno

Mam uplne stejny problem jiz nekolik dni. Nefunguje mi to na smart tv, jinde ano. Problem bude asi u Samsungu.

Odesláno

Co s tim tedy budeme delat?

Odesláno

Me na TV funguje UE40ES8000 funguje

Odesláno

Mám UE40ES7000 a cca 2-3 týdny mi aplikace nefunguje. Předtím běžela až na občasné problémy s přihlašováním bez problémů.

Pro Fandahbo: Kontaktoval jsem HBO, ti konstatovali, že na mé TV by měla aplikace fungovat a doporučili mi popsat problém svému poskytovateli. Takže jsem zaslal e-mail s popisem závady a typem TV na technickou podporu UPC, ti by měli vše odeslat na support HBO. Já jen čekám a doufám, že závadu odstraní. Kontaktujte také UPC, snad se to vyřeší dřív, když nás bude víc...

Seznam podporovaných TV je v záložce "TV s internetem" na této stránce: http://www.hbogo.cz/pages/faq.aspx

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Takze hbogo mi stale nefunguje. Mam stejny problem jako Milos. Cca 3 tydny. Uvedomil jsem si ze se pripojuji pres BluRay prehravac Samsung HT 5500 ale ten v seznamu je.

Problem je ten ze hbogo normalne najede muzu v nem listovat ale jakmile dam prehrat pozadovany porad tak me to odkaze na prihlaseni. Ja zadam kod tv pin a v tu chvili to spadne a najede na nacitani a nic jen nacita.

Takze taky napisu na upc.

Uz Vam neco odpovedeli?

Odesláno

Počítám že je problém u vás, vaše zařízení včera jsme dokoukal hru o trůny a přes volno jsme se jak kdy koukal na TV Samsung, Tabletu, notasu.

Zkusit se podívat např po novém firmware (aktualizaci) do vašeho zařízení.

Odesláno

Pro lada-vir: Díky za tip, zkusím příležitostně aktualizovat FW. Na základě této diskuse jsem předpokládal, že pravděpodobně bude problém u HBO, protože jak píše Jirka72, šlo o technické potíže u HBO a aplikace se mu po pár dnech rozběhla. Každopádně dám vědět výsledek.

Pro Fandahbo: Zatím se z HBO ani z UPC nikdo neozval. Mám jen potvrzeno, že UPC to předalo HBO k řešení.

Odesláno

Tak jsem ted dotelefonoval s upc operatorem a poradil mi velky .ovno. Ze se s tim nesetkal ze nevi jak mi pomoci ze to neni jejich vec ze se mam obratit na hbo atd.

A jak si mam aktualizovat firmware? Diky za odpoved.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community