Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

DariusCz....dekuji

  • po měsících...
Odesláno

Mám TV LG 47LA690s, mám také u Vás předplatné na HBO u skylink. Problém je v tom, že pokud chci sledovat nějaké pořady na HBO GO, musím se stále znovu a znovu přihlašovat. Pokaždé mi to napíše v TV, že nemám předplatné na HBO. Musím pustit PC, přihlásit se v něm k HBO GO a teprve potom mi to v TV jde. Poradíte mi co s tím. Kolega má starší TV taky LG, přihlásil se jednou a funguje mu to normálně pořád.Když nabízí HBO GO to, že můžu sledovat pořady až na 4 zařízeních tzn. třeba tablet nebo mobil, tak jak se dostanu pokaždé k PC abych se přihlásil?

Odesláno

@max583: Dobry den, mivam stejny problem u TV Samsung a to vzdy kdyz HBO GO nespustim vice nez cca tyden, pak je treba znovu se registrovat a do TV zadat PIN. Pro registraci pouzivam mobilni telefon, abych nemusel startovat PC. Docetl jsem se, tusim ve FAQ k aplikaci, ze je to tak nastaveno. Netusim proc a je to docela nekomfortni.

 

Odesláno z mého HUAWEI SCL-L21 pomocí Tapatalk

  • po měsících...
Odesláno

Dle UPC je to zabezpeceni teto sluzby, coz je spise vymluva protoze nevedi co s timto problemem delat a nedokazi ho odstranit.

UPC reakce

Občasně, cca jednou za 7-10 dní je potřeba se přihlásit na www.HBOGO.cz pro obnovení fungování Vašeho TV pinu. Je to vlastnost a typ zabezpečení této služby.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Neni to vymluva, je to uplne normalni vlastnost. Taky to tak musim delat. 

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Zajimave je, ze tato "vlastnost" (dle UPC)  neni aktivni na vsech televizich/uctech. Mam par znamych ktery zadnou proceduru s prihlasovanim se na hbogo.cz nemusi absolvovat. Jednou zadali PIN a funguji na nem porad.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Pred vcerom bola pridana do smart hub nova aplikacia HBO GO.Pri lokalizacii na SK a CZ vypisuje G05_ERROR_8.1,tym padom sa aplikacia neda aktivovat.Pri vsetkych ostatných krajinach je aktivacia mozna.Skusal to uz niekto?

 

201709151428589xgh.jpg

Snimka6g66p.PNG

20170915142432u8d2.jpg

 

Odesláno

Asi sme sa nepochopili.Na Slovensku je HBO GO funkcne tiez.Ale pred vcerom pribudla nova aplikacia HBO GO a pri lokalizacii na Slovensko alebo Cesko ju nejde aktivovat.Ostatne krajiny aktivaciu umoznuju.Na prvom obrazku je zvyraznena ta nova apka.

Odesláno

Už jsem to zjistil, ale... (Ne)atraktivnost obsahu nepřevýšila potřebu opětného hledání PINu a přihlašování, takže nemohu posoudit.

Upraveno uživatelem Retiree
Oprava automatické opravy

Odesláno

Nova aplikacia HBO GO v smart TV lokalizovana uz aj do sk a cz.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community