Přejít na obsah

HBO GO ve smart TV Samsung


Doporučené příspěvky

Návštěvník peparda
V 27. 9. 2017 at 18:53, Ondra3650 napsal:

jenže to je trochu problém, protože nepomáhá být přihlášený ani na PC, mobilu, tabletu, čemkoliv

Tak neostava jenom bombarovat UPC s zadosti o napravu - sluzbu prodaji ale pak se moc nestaraji

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97602
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peparda
před 15 hodinami, Marek-26 napsal:

No v tomhle případě to chce spíše bombardovat HBO. Appku na Televize UPC nedělá.

No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97652
Sdílet na ostatní stránky

No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC.
Na webu to funguje? UPC nemůže nést odpovědnost, že vám to bude fungovat v aplikacích třetích stran. Ano, UPC by mělo vytvářet tlak na HBO, aby to dali do pořádku, ale nemůžete UPC hnát k odpovědnosti za tohle ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97655
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peparda
41 minutes ago, Marek-26 napsal:

Na webu to funguje? UPC nemůže nést odpovědnost, že vám to bude fungovat v aplikacích třetích stran. Ano, UPC by mělo vytvářet tlak na HBO, aby to dali do pořádku, ale nemůžete UPC hnát k odpovědnosti za tohle ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
 

No ja ani netvrdim ze za to muze UPC. Jenom by to melo UPC resit a ne se vymlouvat a prenaset odpovednost na platiciho klienta kteremu dana sluzba nefunguje

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97657
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

@peparda Určitě na nikoho odpovědnost nepřenášíme. Do HBO už jsem psal 2x, ale jelikož mají aplikaci sdílenou pro více zemí, není dle nich možné tak rychle zmíněné chyby opravit. Napíšu do HBO znovu, zda-li mi jsou již schopni dát nějaký rozumný termín opravy. 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97659
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peparda
před 18 hodinami, David - UPC napsal:

@peparda Určitě na nikoho odpovědnost nepřenášíme. Do HBO už jsem psal 2x, ale jelikož mají aplikaci sdílenou pro více zemí, není dle nich možné tak rychle zmíněné chyby opravit. Napíšu do HBO znovu, zda-li mi jsou již schopni dát nějaký rozumný termín opravy. 

Tak ted jsem mirne receno v rozpacich. Tady se dozvidame ze teda UPC resi tuto CHYBU s HBO. Takze priznava ze jde o chybu (co jineho taky kdyz se to vyskytuje jenom u nekterych uzivatelu a ze zacatku se snazila technicka podpora i neco delat). 

Na druhou stranu technicka podpora uz nejakou dobu tvrdi ze tento problem je, cituji: "bezpečnostní opatření přímo ze strany HBO"

Kdyz uz pristupite ke lhani tak se alespon domluvte mezi sebou at vystupujete navenek konzistentne.

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97678
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník David R.

@peparda Já se ale bavím o problémech typu nefunkční spárování zařízení, nemožnosti přidat PS4 atd. 

Odhlašování z TV aplikace je standardní chování aplikace a není to chyba. 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97679
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník peparda
před 1 hodinou, David - UPC napsal:

@peparda Já se ale bavím o problémech typu nefunkční spárování zařízení, nemožnosti přidat PS4 atd. 

Odhlašování z TV aplikace je standardní chování aplikace a není to chyba. 

A je to tady. Takze klasika jde z toho jeste vybruslit xD

Jasne, standardni chovani aplikace u vybranych klientu.

Na druhou stranu se clovek hezky bavi kdyz vidi tu kreativitu ve vymysleni zduvodneni a jenom to potvrzuje obecny obrazek ve vnimani dane firmy

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97680
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník ritchi
před 3 hodinami, David - UPC napsal:

 

Odhlašování z TV aplikace je standardní chování aplikace a není to chyba. 

V starsej aplikacii toto standardom nebolo,prihlasovacie udaje si uchovavala.V tej novej treba vzdy v laptope zadat aktivacny kod po kazdom vypnuti TV co nie je najstastnejsie riesenie a tym padom si aj odsledovat,mazat zariadena aby sa neprekrocil ich stanoveny pocet.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/4739-hbo-go-ve-smart-tv-samsung/page/7/#findComment-97681
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...