Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  V 27. 9. 2017 v 16:53, Ondra3650 napsal:

jenže to je trochu problém, protože nepomáhá být přihlášený ani na PC, mobilu, tabletu, čemkoliv

Tak neostava jenom bombarovat UPC s zadosti o napravu - sluzbu prodaji ale pak se moc nestaraji

Odesláno

No v tomhle případě to chce spíše bombardovat HBO. Appku na Televize UPC nedělá.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  V 4. 10. 2017 v 18:49, Marek-26 napsal:

No v tomhle případě to chce spíše bombardovat HBO. Appku na Televize UPC nedělá.

No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC.

Odesláno
  V 5. 10. 2017 v 10:22, peparda napsal:
No ja s HBO zadny smluvni vztah nemam. Platim UPC za sluzbu a ocekavam teda ze bude zabezpecovat i prislusny servis. S tretima stranama at jedna dal UPC.
Na webu to funguje? UPC nemůže nést odpovědnost, že vám to bude fungovat v aplikacích třetích stran. Ano, UPC by mělo vytvářet tlak na HBO, aby to dali do pořádku, ale nemůžete UPC hnát k odpovědnosti za tohle ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  V 5. 10. 2017 v 11:41, Marek-26 napsal:

Na webu to funguje? UPC nemůže nést odpovědnost, že vám to bude fungovat v aplikacích třetích stran. Ano, UPC by mělo vytvářet tlak na HBO, aby to dali do pořádku, ale nemůžete UPC hnát k odpovědnosti za tohle ;)

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk
 

No ja ani netvrdim ze za to muze UPC. Jenom by to melo UPC resit a ne se vymlouvat a prenaset odpovednost na platiciho klienta kteremu dana sluzba nefunguje

Odesláno

@peparda Určitě na nikoho odpovědnost nepřenášíme. Do HBO už jsem psal 2x, ale jelikož mají aplikaci sdílenou pro více zemí, není dle nich možné tak rychle zmíněné chyby opravit. Napíšu do HBO znovu, zda-li mi jsou již schopni dát nějaký rozumný termín opravy. 

Odesláno
  V 5. 10. 2017 v 12:52, David - UPC napsal:

@peparda Určitě na nikoho odpovědnost nepřenášíme. Do HBO už jsem psal 2x, ale jelikož mají aplikaci sdílenou pro více zemí, není dle nich možné tak rychle zmíněné chyby opravit. Napíšu do HBO znovu, zda-li mi jsou již schopni dát nějaký rozumný termín opravy. 

Tak ted jsem mirne receno v rozpacich. Tady se dozvidame ze teda UPC resi tuto CHYBU s HBO. Takze priznava ze jde o chybu (co jineho taky kdyz se to vyskytuje jenom u nekterych uzivatelu a ze zacatku se snazila technicka podpora i neco delat). 

Na druhou stranu technicka podpora uz nejakou dobu tvrdi ze tento problem je, cituji: "bezpečnostní opatření přímo ze strany HBO"

Kdyz uz pristupite ke lhani tak se alespon domluvte mezi sebou at vystupujete navenek konzistentne.

 

Odesláno

@peparda Já se ale bavím o problémech typu nefunkční spárování zařízení, nemožnosti přidat PS4 atd. 

Odhlašování z TV aplikace je standardní chování aplikace a není to chyba. 

Odesláno
  V 6. 10. 2017 v 7:26, David - UPC napsal:

@peparda Já se ale bavím o problémech typu nefunkční spárování zařízení, nemožnosti přidat PS4 atd. 

Odhlašování z TV aplikace je standardní chování aplikace a není to chyba. 

A je to tady. Takze klasika jde z toho jeste vybruslit xD

Jasne, standardni chovani aplikace u vybranych klientu.

Na druhou stranu se clovek hezky bavi kdyz vidi tu kreativitu ve vymysleni zduvodneni a jenom to potvrzuje obecny obrazek ve vnimani dane firmy

 

Odesláno
  V 6. 10. 2017 v 7:26, David - UPC napsal:

 

Odhlašování z TV aplikace je standardní chování aplikace a není to chyba. 

V starsej aplikacii toto standardom nebolo,prihlasovacie udaje si uchovavala.V tej novej treba vzdy v laptope zadat aktivacny kod po kazdom vypnuti TV co nie je najstastnejsie riesenie a tym padom si aj odsledovat,mazat zariadena aby sa neprekrocil ich stanoveny pocet.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community