Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

@peparda Bohužel, stejná písnička, kteoru bych vás nechtěl moc štvát :|

  • po 5 týdnech...
Odesláno
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

Tak tady to spise vypada na amaterizmus ze strany UPC kdyz ani po par mesicich s nima nekomunikuje spolecnost se kterou museli navazat nejaky smluvni vztah - vzhledem k tomu ze prodavaji jeji produkt.

Asi maji tu smlouvu hezky postavenou kdyz si to muze HBO dovolit - to bych se ani nedivil kdyz k tomu UPC pristupuje stejne jako ke svym zakaznikum

 

Odesláno

Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-)

Odesláno
Před hodinou, Milan SK napsal:

Treba si kúpiť poriadnu telku s Androidom, ja mám Philips a všetky aplikácie aj HBO GO mi idú bez problémov :-)

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

Odesláno
V 11. 1. 2018 at 15:59, peparda napsal:

A jak to souvisi s tim jak UPC resi problemy/reklamace a komunikuje se zakazniky???

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

Odesláno
V 18. 1. 2018 at 15:24, CZBOB napsal:

Nijak, protože UPC nemůže za zprasenou aplikaci jejímž vlastníkem je  HBO.

UPC prodava sluzbu treti strany. Vzit penize za tuto sluzbu problem nema. Kdyz pak dojde k problemum a k reklamaci teto sluzby (je jedno z akeho duvodu - proste za zaplacene penize klient nedostane sluzbu) tak UPC od toho dava ruce pryc a alibisticky haze odpovednost na treti stranu. Pritom zaplacene za sluzbu dostane UPC.

 

  • po měsíci...
Odesláno
V 6. 10. 2017 at 12:54, David - UPC napsal:

@ritchi oslovím s tím přímo HBO, aby mi k tomu dali vyjádření a pokud možno ne jen "zabezpeční klienta" Opět platí, hned jak mi napišou, dám vědět :) 

jojo slibem nezarmoutis... kdo si to ma pamatovat co se tady pak naslibovalo a nepslnilo :D

  • po měsících...
Odesláno

Taky mě štve neustálé odhlašování HBO GO na tv.(Samsung).dotaz poslán jak na HBO,tak na UPC.

Odpověď HBO:

Dobrý den,

děkujeme za kontaktování zákaznické podpory.

UPC je jeden z operátorů, kteří využívají toto bezpečnostní opatření. Tedy přihlašovaní Vašeho televizoru 1x týdně se u daného operátora bohužel nevyhnete.

Odpověď UPC:

Tento proces je nastaven ze strany HBO a projevuje se stejně na všech zařízeních.

A ted babo raď.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Skôr by som povedal že chyba bude v aplikácií pre Samsungy. Ja mám HBO GO na androidTV a prihlasil som sa len jeden krát, po inštalácií.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community