Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, 

nově jsem si pořídil 1GB internet a vzdálený přístup na PLEX mi přestal fungovat. Jak jsem měl původní modem a to Média box DVR kde je modem a StB v jednom tak bez problému. Na novém modemu jsem povolil UPnP a taky jsem vypnul Firewall. Jak bylo doporučení na PLEXu, že to pomůže. Ale nestalo se. Vzdálený přístup mi svítí na PLEXu OK ale nepřipojím se mimo mou Wi-Fi. Fakt nevím, že na jednom modemu to funguje a na druhém ne. 
 

Díky za rady 

Vojta

Odesláno

Mate IPv4 alebo DS-Lite? Inak vypinat firewall na routeri (pokial nemate iny) znamena otvorit dokoran svoju siet..

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

IPv4

Odesláno

A port používaný Plexem je v routeru správně přesměrovaný a otevřený?

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Komplet
  • Bílá krabice
  • Praha
Odesláno

Mam pocit, ze presmerovanie portov obcas nefunguje pri Vodafone Station.. aspon podla nemeckych uzivatelov, vraj pomoze reset do default nastaveni, potom nastavit presmerovanie a nemenit..

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community