Přejít na obsah

UPC pohltila kláštereckou kabelovku KTK s 3500 zákazníky


Pavel m

Doporučené příspěvky

http://www.digizone.cz/clanky/upc-na-na ... zakazniky/

 

 

Jak zastavit pokles počtu zákazníků

 

Největší česká kabelová společnost UPC čelí poklesu počtu zákazníků novou akvizicí. Koncem června se dohodla na převzetí menšího regionálního operátora s téměř čtyřmi tisíci aktivními kabelovými přípojkami. Celá transakce UPC nestála příliš mnoho peněz, za převod klientů a kamenného zákaznického centra, tedy jen části prodávané firmy, zaplatila pouze 180 tisíc korun. Mnohem větší částku ale představují nezaplacené závazky kupovaného operátora, které bude muset uhradit UPC. Transakce je ale pro největší českou kabelovku výhodná, díky ní se jí podaří alespoň na chvíli zastavit setrvalý pokles počtu zákazníků kabelové televize. To vše v době, kdy útok na pozici jedničky v kabelovém segmentu vyhlásila společnost O2 Czech Republic se svojí IP digitální televizní O2TV.

 

 

Jenom za první letošní čtvrtletí totiž UPC přišla v porovnání s posledním loňským kvartálem o téměř tři tisíce zákazníků digitální kabelové televize, když jejich počet klesl z 369 500 na 365 900. Pokles odběratelů kabelové televize od UPC nevyrovnal ani mírný nárůst počtu klientů analogové kabelové nabídky, jichž v prvním čtvrtletí přibylo 800 na celkový počet 90 400. Výsledky za druhé letošní čtvrtletí má firma oznámit v následujících dnech. Vůbec poprvé se do nich promítnou počty uživatelů multimediální služby Horizon Go, kterou UPC spustila oficiálně letos v dubnu. Tu však budou využívat stávající klienti UPC, takže akvizice nového regionálního hráče a postupný převod jeho klientů na kabelové balíčky UPC může největší tuzemské kabelovce spravit reputaci. Záleží však také na tom, kolik zákazníků odkoupeného operátora u UPC zůstane.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník upcman

do roku 2018 pohltit 300 000 je velmi velka ambicia, otazne je ci sa jedna len o pripojky tzv homepass alebo aktivnych klientov. je rozdiel ziskat lokalitu kde je potencial pre 20 000 domacnosti z toho 5000 aktivnych klientov alebo len kupit lokalitu so ziadnymi aktivnymi klientami, stare kablovky roky dozivajuce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak v Klášterci jim pšenka nepokvete. A není tam vůbec hlavním konkurentem O2. Tam to zabere (ale až po tamních zkušenostech s UPC) firma GRAPE SC http://www.grapesc.cz/

Tahle firma postupně převzala ohromné množství zákazníků UPC v Chomutově, v Jirkově a okolí. Mají velký rozsah. Není to kabelovka, ale IPTV. Např. náš barák (6 vchodů, 7 pater) byl celý u Karnevalu. Pak jsme přešli k UPC a po chvíli to vypuklo. Je nás asi jenom zbývajících 5 rodin, co zůstali u UPC.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník upcman

Pozrel som si hospodarske vysledky UPC Ceska republika za 1Q 2015 a zistil som ze ma 1 396 900 domacnosti, ktore je mozne pripojit okamzite - sluzby ako take televizia (bez rozdielu digitalna alebo analogova), internet a telefonia. To su vsetci ti, ktori maju doma skatulku, aj takato domacnost sa pocita, pricom vyuzivaju konkurenta.

 

Ked idem na to sedliackym rozumom, za predpokladu ze ma UPC aktivnych 714 000 zakaznikov, co je polovica zo vsetkych home-pass neaktivna a za predpokladu nadobudnutia 300 000 home-pass, realnych platiacich moze byt priblizne polovica teda + - 150 000 zakaznikov, ziskanych za cenu kupi, firma skupuje mensie firmy, vynalozia peniaze velke peniaze. Firma UPC skupuje firmy ktore su v dlhoch, nedokazu zaplatit upgrade technologii sluzby stagnuju.

 

Mozno z toho biznisu budu nejake jahody, ale v dlhodobom horizonte, netreba zabudat, technologia tiez nieco stoji a koncove ceny neustale klesaju.

Pokial tempo klesania bude rovnake ak nie horsie, ak bude UPC intenzivne fušovať koncove zariadenia, zakaznici nebudu ochotne promptne platit za sluzby ked si mozu vyberat z inych firiem. Firma O2 nepredstavila svoje plany do buducna, ako vidime svet nie je ciernobiely, za nejakych okolnosti by to mohlo byt zaujimave po financnej stranke pre firmu UPC, ale nie je to zakonite dane. Urcite to nebude o tom, zalozit ruky a cakat ako zisky naskocia...

 

Verim ze UPC ma prisne procesy, nadobudnutia firiem, pretoze musi to byt navratne, mame rok 2015 a mozno by stalo za to sa opytat preco do tejto lokality uz davno predtym neprisla ina firma? Lebo aj na Slovensku su miesta ktore su panom bohom zabudnute.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...