Přejít na obsah

UPC Business čím dál otřesnější


Návštěvník Dragokazov

Doporučené příspěvky

Návštěvník Dragokazov

Tak po delší době jsem se rozhodl napsat co se u UPC Business (ne)změnilo, jelikož těchto služeb využívám již od zřízení a zažil jsem ledacos.

Připadá mi, že UPC, které pořád rozhlašovalo, jak chtějí získat co nejvíc Business klientů se rozhodlo, že se jich začne zase zbavovat.

Na co UPC láká

Stabilní připojení a 99,6% dostupnost naší sítě

Zrovna nedávno byl z UPC sítě masivní výpadek na služby OVH a celou řadu hodin se nikdo z UPC nemohl připojit na žádné služby, které běží u OVH. Přístup UPC byl takový, že v době problému to odmítli řešit a laskavě se problémem začali zabývat až další den, samozřejmě po tom, co již vše fungovalo. Samozřejmě, že nenásledovala žádná diagnostika čím byl problém způsoben, nebo na čí straně. Jen konstatování, že již je to OK.

 

Technická podpora NONSTOP – celý rok, 24 hodin, 7 dní v týdnu

Pro firemní zákazníky funguje jen v pracovní době, mimo pracovní dobu vždy obdržte hlášku, že na spojení byste čekali příliš dlouho a ozvou se Vám další pracovní den. Poté automat zavěsí. Překvapí někoho, že se další den nikdo samozřejmě neozve a musíte volat na klasickou linku pro B2C zákazníky?

 

Přepojení hovoru do 30 sekund – i při vysokém vytížení klientské linky

Samozřejmě, že to platí jen v optimální situaci a např ve večerních hodinách nejste spojeni vůbec.

 

Návštěva technika do druhého pracovního dne

Ano, toto je ve většině případů pravda.

 

Nejlepší internet na trhu už 9 let v řadě (dle nezávislé studie společnosti Digimark)

Opět si nejsem jist, kdo to hodnotí. Platíme měsíčně cca 1500 Kč. Obdržel jsem nabídku od konkurence na symetrických 70 Mb/s. za cenu 500 Kč. UPC na to reagovalo nabídkou směšné slevy 50 Kč měsíčně za závazek dva roky :D.

O tom, že domácím zákazníkům zrychlují na léto internet a vždy nové tarify mají o půl roku až rok dříve ani nemluvě..

 

Vzhledem k tomu, že na vše výše zméněné bylo UPC upozorňováno bez zájmu o nápravu z jejich strany píšu zde jen jako varování pro případné zájemce na co se můžou těšit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Pokud máš lepší nabídku, tak odejdeš. Pokud nemáš, tak zůstaneš. Ten Business pro koncový klienty je akorát o tom, že dostaneš fakturu s hlavičkou firmy a odečteš DPH (+ nepatrně vyšší rychlost 250 místo 240), jinak nic. Horší by bylo, kdyby se UPC takto chovala i ve službách typu Sloane, tam už bych to jako problém docela viděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Dragokazov

Odchod zvažuju, protože poslední dobou je těch záporů až vážně hodně. Ještě očekávám, jestli v krátké době neznámí taky nějakou lepší nabídku pro B2B klienty.. Zrovna teď čekám na spojení s operátorem už přes 22 minut. O fakturu nejde. Jsme u UPC ještě od doby karnevalu rok cca 2008 možná i dřív a už tenkrát jsme měli domácí tarif psaný na SROčko stejně tak u UPC do příchodu B2B nabídky. Prý se dá na domácí i jako firma přejít zpět, ale lákali právě na výše zmíněné výhody, které, ale moc nedodržují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Já si na UPC obecně nestěžuju, ale občas bych je taky nejradši nakopal někam. Třeba když v pátek odpoledne zhasne net a na zákaznický lince naplánují návštěvu technika v pondělí, přičemž člověka ještě tahají za nos, že se musí měnit modem (ten přitom normálně funguje) a po ukončení hovoru jako zázrakem do pár minut všechno naběhne a technik netřeba. Tato anomálie se opakuje každej půlrok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

YABAKA: To, co popisujes se mi stava taky docela pravidelne. Urcite tak jednou-dvakrat do pul roku. Popravde je pokazde podeziram, ze s tim stejne neco provedli :)

 

Nicmene o neco vic mi vadi, kdyz se dovolam - jako treba minulou stredu dopoledne. Operatorka mi rekne, ze vohuzel nevi a ze se mi ozve technicke oddeleni. Je pondeli a stale nikdo nevolal...

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • Vodafone Station, CA modul
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník lada-vir

To netuším co jsi mel za probléme, ale u B2B není symetrika problém u UPC objednat, jen jde o to jakou rychlost a samozřejmě cena nebude jako normální linky pro domácnost (asymetrické)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...