Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Tak myslím, že jsem to měl správně zasunuté, vysouvací kolíček byl rozhodně venku, ale ještě prověřím. Teď jsem vrátil CI+ modul zpátky do TV a tam funguje v pohodě, takže asi není problém s tím modulem, to by nefungoval ani v TV, ne? No, rozhodně ještě prověřím a kdyžtak zkusím zavolat do toho obchodu, jestli mi neporadí...

Odesláno

Nevím, jestli sem to dobře pochopil, když tak mě pošlete do pr......... :D

Máš kartu spárovanou s modulem CI ? Respektivě - pro ten STB musíš mít modul + kartu a to obojí prostřednictvím UPC spárované dohromady. Pokud někam cpeš kartu zvlášť (do modulu, který není spárovaný s tou kartou prostřednictvím UPC), budeš mít jenom základní nabídku (nekodovanou).

Poznámka

Přijímač byl testován v kabelové síti UPC, Moravianet a dalších. Pro zpřístupnění služeb potřebujete CA modul se spárovanou kartou od svého provozovatele služeb.

http://www.omko.cz/ab-cryptobox-650-hdc/

 

Jinak - ten Cryptobox nic moc. Nechci do toho rejpat, ale časem na to přijdeš, že Cryptobox není kabelový TechniSat.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Ano, mám modul s kartou přímo od UPC - platíme jim jejich CI+ modul s jejich kartou, je jasné, že jinak by to nefungovalo...

Ale ani tak mi to nechce ty kódované kanály načíst, přitom TV je ze stejného modulu s kartou načte. Ještě to večer jednou zkusím, ale nevím, nejspíš jedině reklamace :(

Odesláno

Jestliže karta s modulem CI je spárovaná a v TV funguje, s největší pravděpodobností nebude problém v CI modulu s kartou. Problém bude v onom Cryptoboxu. Buď není někde něco v menu odkliknutý, nebo pak ta horší varianta. Že STB má nějakou chybu.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Jinak - ten Cryptobox nic moc. Nechci do toho rejpat, ale časem na to přijdeš, že Cryptobox není kabelový TechniSat.

 

Částečně máš pravdu - ale na občasné (a spolehlivé) nahrávky Cryptobox bohatě stačí, navíc je Technisat víc než 2x dražší, a podle diskuze k Technisatu s ním taky není vždy vše jednoduché (problémy s vypršením práv k nahrávce apod. ) zde: http://www.upczone.cz/viewtopic.php?f=10&t=5467&start=140

Odesláno
Jestliže karta s modulem CI je spárovaná a v TV funguje, s největší pravděpodobností nebude problém v CI modulu s kartou. Problém bude v onom Cryptoboxu. Buď není někde něco v menu odkliknutý, nebo pak ta horší varianta. Že STB má nějakou chybu.

 

A co by v menu mohlo být špatně odkliknuté? Do menu "CI menu" (nebo nějak tak se to jmenuje) se nedostanu, když se ten modul nenačte... nebo je myšleno někde jinde?

Odesláno

Zkus mrknout sem: http://www.ab-forum.info/viewforum.php?f=290

Projdi si to tam celý a než uděláš něco ukvapenýho - zeptej se tam lidí, kteří tím tzv. žijí !!!!!! (nedělej nic, pokud nevíš, co stoprocentně uděláš s jakým výsledkem)

Changelog EN:

 

fixed BBC channel search issue

Finnish language replace language ES (Spannish)in language package C;

fixed LAN problem(DLNA DMP, Grooveshark,Google map,IPTV)

fixed Newcamd

fixed Cccam

fixed restarted while connecting to servers

fixed UPC card update issue

 

Changelog SK:

 

Oprava vyhladavania televiznych stanic BBC

Nahradenie finskej jazykovej mutacie za spanielsku vo verzii s oznacenim SW-C

Oprava problemu so sietou (DLNA DMP, Grooveshark, Google map, IPTV)

Oprava Newcamd protokolu

Oprava Cccam protokolu

Oprava restartovania pocas pripajania sa k serverom

Oprava zapisov na UPC kartach

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Tak jsem stb vytáhl ze zásuvky a znovu zapojil a modul se normálně načetl, kódované kanály fungovaly a i jsem udělal asi 3 testovací nahrávky, vše v pohodě. Jenže po vypnutí a znovu zapnutí znovu ten samý problém...

Ten software jsem zkusil - nainstalováno v pohodě, ale bezúspěšně - pořád to samé. Ale myslím, že tohle moc nepomůže, když od výrobce jsem tam měl ten poslední co vyšel a i na ten jsem zkoušel ten patch a taky nepomohlo :(

Asi něco bude špatně se samotným stb, což je fakt špatné, reklamace bude trvat dlouho. A našel jsem v menu "CA menu" a jak tady někdo psal, tak opravdu tam všude mám možnost "Ano", ale i tak tam pořád skáče modul vložen/vyjmut a CI menu se vůbec nenačte, už fakt nevím :(

Odesláno

Buď je špatný dotek modulu v tuneru (obdoba "studeňáku") - pokud to není křivý, lze vyčistit dotekové plošky lihem. Pokud je ten komplet už od výrobce nakřivo (něco prostě nelícuje a křiví se to), nic s tím sám neuděláš. Další možný problém může být na trase zapojení, a viděl bych to na poškozený (nekvalitní) kondenzátor. Nějaký - je jich tam několik.

Tak jsem stb vytáhl ze zásuvky a znovu zapojil a modul se normálně načetl, kódované kanály fungovaly a i jsem udělal asi 3 testovací nahrávky, vše v pohodě. Jenže po vypnutí a znovu zapnutí znovu ten samý problém...

Tohle by vypadalo na nějaký kondík na trase. Ale stoprocentně se to takhle na dálku nedá určit. Asi to opravdu bude na reklamaci STB

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Tak díky všem za rady, podle všeho to tedy vypadá opravdu na reklamaci.

Dnes tedy posílám na reklamaci zpět obchodu, který to musí poslat výrobci, to si tedy nějakou chvíli počkám.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community