Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tak jsem téměř po měsíci dostal zpátky s tím, že "Neoprávněná reklamace, přijímač testován s modulem Skylink Irdeto, přijímač modul vidí i dekóduje, bez závady." Tohle opravdu nechápu, jak dokázali v DVB-C přijímači naladit satelit a jak jim mohla fungovat karta Skylink??? Když jsem ho zapnul, tak to tam opravdu bylo. Kdyby to ale byl satelitní, tak by přece nešlo naladit DVB-C, ne?

Teď už fakt nevím, co s tím budu dělat...

Odesláno

Zkus napsat přímo výrobci na Slovensko (můžeš česky) na service@abcomeu.com.

Popiš závadu, u koho jsi reklamoval a jak je možné testovat DVB-C na satelitu. odpovídají

tak do dvou dnů.

Odesláno

Jestli se porad mluvi o CRYPTOBOX 650, tak jsou dva typy HD a HDC.

HD je satelitni, HDC je kabelovy. Jses si jisty, ze opravdu mas ten HDC..?

 

edit: i kdyz se mi nezda, ze na satelitnim by naladil kabelove vysilani... :shock: a ma i jine koncovky.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Správný dotaz - byl jsem se podívat na Cryptobox a označení DVB-C je pouze na krabici a na faktuře je AB Cryptobox 650 HDC - na STB není nikde ani DVB-C ani HDC! Bacha na to! Jestli jsi nekoupil omylem HD (DVB-S nebo jsi neměl v krabici omylem satelitní). Rozlišení co máš je jedině v menu STB - Nastavení - Informace o přijímači - hned v první řádce název přijímače - 650HDC.

Odesláno

To snad pozná podle vstupního konektoru, ne? IEC je terestrika a kabel. F je satelit.

 

4(71).jpg

Odesláno
Odesláno

Rozhodně satelitní nemám. Díval jsem se na stránkách výrobce, jak mají vypadat konektory u satelitního a kabelového a já mám ten kabelový, takže nevím, jak tam dokázali naladit satelit, když je kabelový. Dokonce jsem i čtečkou na mobilu oskenoval produktový kód a našlo mi, že je to kabelový, takže není pochyb o tom, že mám ten správný.

Ale znovu říkám, že jsem naladil kabelové stanice, což by se satelitním nešlo. No, zkusím kontaktovat výrobce a uvidím, co mi na to řeknou. Ale nevím, jestli to pomůže, když ten obchod, u kterého jsem to koupil tu reklamaci posílal výrobci...

Odesláno

Ještě bych zkusil někoho ze sousedů nebo známých a vyzkoušel jiný modul...

Odesláno
Rozhodně satelitní nemám. Díval jsem se na stránkách výrobce, jak mají vypadat konektory u satelitního a kabelového a já mám ten kabelový, takže nevím, jak tam dokázali naladit satelit, když je kabelový. Dokonce jsem i čtečkou na mobilu oskenoval produktový kód a našlo mi, že je to kabelový, takže není pochyb o tom, že mám ten správný.

Ale znovu říkám, že jsem naladil kabelové stanice, což by se satelitním nešlo. No, zkusím kontaktovat výrobce a uvidím, co mi na to řeknou. Ale nevím, jestli to pomůže, když ten obchod, u kterého jsem to koupil tu reklamaci posílal výrobci...

Pak jsou na tom servisu totální paka, takže bych tam zavolal a dal jim co proto!

Odesláno

Chtělo by se to ještě podívat na parametry naladěných programů a kolik jich tam bylo.

Není problém převézt programy z QPSK (sat příjem) do QAM (DVBC příjem) pro potřeby otestování funkčnosti CI rozhraní.

Pokud není servis na síti někoho s DVBC tak vlastně není ani jiná možnost to nějak jinak otestovat

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community