Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím.

 

Pokud s tady tento problém už řešil, pak jsem jeho řešení nenašel, což mě dovedlo až k napsání tohoto dotazu.

 

Mám u sebe doma UPCa modem Ubee EVW3226. Mám tarif UPC FIBER POWER 40+. Už asi půl roku. Před asi měsícem jsem si pořídil nový NB s Windows 8.1.

Na začátku byla rychlo vždy mezi 35 - 37 Mbps. Asi před čtrnácti dny, to najednou kleslo na 15 a teď to kolísá mezi 2 - 6. Ale pozor, jen na downloadu a jen na NB. Na uploadu zůstává rychlost konstantní 6-8 Mbps.

 

Jen pro forma jsem si skrze stejný test změřil download na tabletu a výsledek mi ukázal 37 Mbps opakovaně. Chyba je tedy někde v nastavení NB, ale nevím kde.

 

Prosím o názory a rady.

 

Díky.

Odesláno

upgrade na windows 10 to nevyřešil?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Stáhni si nějaký Live CD linuxu a v prohlížeči si změř rychlost jestli to není hardwarem.

Pak bych načisto přeinstaloval Windows 8 (jestli to není hw).

A co router nepoužíváš víc zařízení a QoS nebo tak něco?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community