Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

No, takze vas obeznamim s mym problemem....

 

Mam Karneval od 30.1. a dneska me to fakt nebavi...

 

Dneska ve 2:20 rano se mi samovolne bud restartoval modem, nebo ho restartovali v Praze (pochybuju, ve 2:20 rano??, proc by to delali).

Od te doby az do cca 15:45 jen poblikaval a nemohl se prihlasit k te siti, pak se to z niceho nic povedlo (to uz jsem meztim volal na Kontaktcentrum, kde mi oznamili,ze musi prijet technik a "objednali" ho na 8 rano.).

Tak jsem tam volal znovu, ze uz nemusi jezdit, ze se to rozjelo...

Jenomze mezitim to opet spadlo, to uz jsem proste nemohl, tak jsem nedelal nic, a opet se to samo rozelo, aby to za pet minut zase spadlo...

Ted uz to opet na par minut jede...

Cim to sakra je? Mam strach, ze prijde technik a rekne, ze je vse ok...

I kdyz tady v baraku je normalni, ze se modem prihlasuje do site dlouho (ma tu jeste nas soused a stejny problem, ale tomu se to samovolne neodpojuje), ale to odpojovani je hnus...

 

Nemel nekdo podobny (stejny) problem??

Odesláno

Jestli to blbne, tak proč toho technika zase odvoláváš ? :shock:

Když se na to nepodívají, tak to nemůžou spravit...

Když to dělá i sousedovi, tak to asi tvoje chyba nebude... :roll:

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Odvolal ho v podstate ten typek, kteremu jsem se dovolal na 844 111 116.

Ted jsem volal potreti, a dovolal jsem se asi po 8mi minutach (super) a zitra technik jede...

Jinak sousedovi to funguje jinak normalne, akorat se mu modem dlouho prihlasuje k te siti, mi se uz ted neprihlasuje sice dlouho, ale porad vypadava...

Hned jak se prihlasi, tak zase vypadne a prihlasuje se znovu (jakoby se sam od sebe restartoval)...

BTW provolal jsem dneska dohromady kolem 200Kc jenom za tu jejich linku (z toho minimalne polovina byla ta hudba, ze ktere uz se mi natahuje...:) )

Odesláno

Nerad hudbu ? :)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Rad hudbu, ale ne kdyz vidim, jak mi ubyva kredit a kdyz je to porad dokola totez, plus ta baba: "Vyckejte, vyrizuji se hovory zakazniku, kteri se dovolali pred vami!"

Jeste by mohli pridat: "a Kdyz na to nemate, tak nam nevolejte...".

Odesláno

Pokud máte problém s internetem, nevolejte na KontaktCentrum (844 111 116)! Volejte na hot line 844 115 116. Tam sedí lidi, kteří po telefonu dokáží řešit problém s modemem nebo s PC. KC - to jsou lidi pro příjem objednávek na připojení a odpojení TV, ale nic odborného od nich nečekejte.

Odesláno

Aha...

no, to se dozvidam brzo :))) - ale diky pro priste

Nicmene zitra prijde technik, to je nejlepsi reseni....v podstate je pravda, ze to je jediny vysledek tech tri hovoru. Ale stejne si myslim, ze jsme s tim telefonistou na KC odhalili, ze to bude asi modemem - sousedovi, jak rikam to jede uplne bez problemu a charakteristiky site mam podle technika i podle toho, co jsem se dozvedel tady, docela pohodove.

Mam pro neho par logu z modemu, pokud je bude chtit...

 

Jedina vec, ktera by tomu mohla jeste vadit, je ten koax., ktery nam vede k zasuvce v obyvaku - kdysi nam ho menili, protoze stary se proslapal v prahu do obyvaku - byl spatne umisteny.

Ten co tam je ted, je uplne normalni (skoro se vnucuje pouzit sprosty) kablik, ktery koupite v obchode jako ten nejlevnejsi sunt - a je ho minimalne 10 metru od krabice na chodbe (mozna i vice). :))

 

Ale na druhou stranu, charakteristika signalu v poho....

Odesláno

Ten koax bude OK, jen bych zkotroloval jestli treba nekde neni zlomeny, nebo spatny kontakt na konektoru, to byva u zakazniku vetsinou nejcastejnsi pricina vypadku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No, tak pry neco spatneho na siti...Ze pry s tim neco delaji, ale jsem zvedav kdy to dodelaji...protoze to pada i ted o vikendu - aspon uz se to pripoji rychleji, nez za 12 hodin (i kdyz prozmenu u souseda se to pripojuje uz pres 7 hodin a furt nic :evil: .

 

Nevim, jestli je tu nekdo takovy profik, ale chytl jsem logy modemu, pred "padem":

 

2006-02-04 18:58:57 3-Critical T001.0 SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/QPSK symbol timing 
2006-02-04 18:58:52 3-Critical R002.0 No Ranging Response received - T3 time-out 
2006-02-04 18:58:49 3-Critical R004.0 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout 
2006-02-04 18:58:16 3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out 
2006-02-04 18:57:12 3-Critical R004.0 Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Unicast Maintenance opportunities received - T4 timeout 

 

Edit: Charakteristiky signalu:

 

Downstream:

Signal to Noise Ratio 37 dB

Power Level 4 dBmV

 

Upstream:

Power Level 51 dBmV

Upraveno uživatelem SWE

Odesláno

Nejspis ruseni.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community