Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Máme kabel původně od Interkom, pak Karneval nyní tedy UPC na telce LG 32LS5600 s kartou v CI slotu. Bydlíme v Brně, signál dobrý, spokojenost. Automatické ladění uložilo nalezené programy do předvoleb. Protože mi jejich pořadí nevyhovovalo, přeskládal jsem si volby podle svého. A nyní problém:

 

cca jednou za měsíc, nepravidleně se naladěné kanály vrátí do původního pořadí. Co je na vině? Telka nebo snad dobráci z UPC?

Odesláno

Nastavení-Kanály-Ladění kanálů-Aktualizace seznamu kabelových kanálů-Vypnout nebo tak nějak podobně,mám jiný typ LG. Podle mně popud pro TV přijde ze strany UPC.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

Nastavení-Nastavení kabelové DTV-Automatická aktualizace kanálů-Vypnout :salut:

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Děkuji, už jsem si to nastavil.

Nicméně červík vrtá - čím je to přepisování kanálů způsobené? Když dělá UPC nějakou aktualizaci či co?

Odesláno

Většinou když např. přidávají (nebo odebírají)programy.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community