Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím mám problém psal jsem sice na upc ale tak třeba mě tu někdo poradí dříve :) Asi před 4 hodinama byl v baráku technik byl v té skřínce dole kde jste připojeni nebo co tam je. Od té doby mi začal pískat wifi router asi po 2 hodinách co odešel , wifi mě vykopl a začalo to ... vypl jsem zapl jsem a po asi 1h30 min to udělal znovu :/ nevíte čím by to mohlo být ? UPC cisco 3925 :diky

Odesláno

No nic kloudného tam napsáno není jen o kabelu ale boužel já nejsem připojen na kabelu ale na wifi . A řešení toho jsem taky nenašel ... Tudíš počkám na vyjádření UPC ;)

Odesláno

Pokud modem píská, nebude to mít nic společného s návštěvou technika v domě. Rovnou do UPC volejte a objednejte si servis.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Bohuuzel tyhle modemy obcas piskaji, neda se s tim nic delat jedine vymenit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community