Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrá otázka, zdá se :-D Zvuk jsem ručně přenastavil z automatické volby na MPEG a zatím to vypadá, že problém je vyřešen. Budu to ještě nějaký čas sledovat, ale zatím zvuk už nekolísá.

Odesláno

Mám stejný problém s kvalitou zvuku.

Technik UPC opravu vyřešil výměnou kartu se slovy " pokud to nepomůže je vadná televize".

  • po měsíci...
Odesláno

Mám stejný problém u více programů.....na rady typu " pokud to nepomůže je vadná televize" jsem už alergický...každoročně pořizovat nový mobil, nový PC, nový ntb, nový tablet, novou lednici, atd. atd

 

...sorry za OT, @jollysm, pomohla výměna karty?

  • po 4 týdnech...
Odesláno

Mám totožný problém... a jakou značku TV máte? Já LED TV - LG 42LA620

Odesláno

Já LED TV - LG 42LA620S-ZA....

 

jsou tam volby bypass a nějaké zpožďování zvuku, ale to nepomáhá.

 

Teď to zase několik dní je v pořádku, tak nevím....

  • po měsících...
Odesláno

Také u mě se objevuje tento problém...

zejména u Nova HD apod. TV mám 42LA640S. Technik z UPC mi sdělil, že u nich problém není. Na reakci LG čekám...je vtipné, že se tento problém objevil přesně po skončení záruční doby. Našel někdo řešení?? Pomůže třeba využití set-top-boxu namísto CA modulu??

Odesláno

PeteM

 

ten samý problém HD DVR Mediabox taky NOVA HD televize SAMSUNG.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Pavel m

 

Technik z UPC mi říkal, že to testovali na Samsungu a prý nic...už je podezřívám, že lžou...co je tedy urgovat, ať to prověří podrobněji...myslel jsem, že je to problém jen LG s využitím CA modulu, ale očividně to tak není...

Odesláno

Netuším jaký zvukový projev vlastně popisujete jako kolísavý. Mě osobně vadí a to na většině programů, že zvuk je při zprávách "bez výšek" (tj zastřený jako za dekou) zatímco reklamy mají většinou zvuk mnohem lepší-věrnější. Sice teď už reklamy zvukově tolik úrovní "nevyskakují", ale rozdíl mezi hlasitostmi filmů atd mezi stanicemi je pořád otřesný a přesahuje 8 dB (odhad podle info z receiveru). Dalším zvukovým nedostatkem pro mne jsou prakticky žádné prostorové složky u Dolby zvukových stop, na rozdíl pokud si stejný film přehrajete z DVD či ztažený z Internetu (např. z Ulož to atd).

Odesláno

Jedná se o to, že zvuk je prostě falešný (falešné tóny), zejména při reklamních znělkách apod. Je to asi stejné, jako když někdo zpívá falešně...prostě to rve uši a musíte to přepnout na SD verzi kanálu, na které se tento problém téměř nevyskytuje...děje se to i při sledování sportovních přenosů (Nova Sport HD apod.), kdy během přenosu hraje třeba nějaká hudba v hale (občas pomůže vysunout a zasunout CA modul - rozdíl je hned znát, ale nemá to trvalý účinek).

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community