mirij Odesláno 10. října 2015 Sdílet Odesláno 10. října 2015 V.S. je cislo smlouvy? U mě je to číslo smlouvy bez poslední číslice. Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lada-vir Odesláno 12. října 2015 Sdílet Odesláno 12. října 2015 Ano V.S. je číslo smlouvy + se připisuje jednička na konec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 12. října 2015 Sdílet Odesláno 12. října 2015 Nebo dvojka, nebo trojka ... Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 10. prosince 2015 Sdílet Odesláno 10. prosince 2015 neustale menite cisla uctu a banky, bez jakehokoliv oznameni, uz toho zacinam mit dost, nemam cas ani chut pomalu kazdy mesic menit nastaveni prikazu, protoze zrejme neustale jednate o pro vas lepsich podminkach a ani nemate zakladni slusnost se za tuto neprijemnost a MUJ CAS omluvit. Hned po vyprseni smlouvy odchazim ke konkurenci, toto uz je posledni kapka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 10. prosince 2015 Sdílet Odesláno 10. prosince 2015 Mikes: Toto není oficiální forum a ucet není minimálně po 7 letech a z duvodu, ze ta banka jednnodusse v CR konnci a zajímalo by me, kde jsi na to prisel, když o tom vlastně nevis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thaischumi Odesláno 10. prosince 2015 Sdílet Odesláno 10. prosince 2015 neustale menite cisla uctu a banky, bez jakehokoliv oznameni, uz toho zacinam mit dost, nemam cas ani chut pomalu kazdy mesic menit nastaveni prikazu, protoze zrejme neustale jednate o pro vas lepsich podminkach a ani nemate zakladni slusnost se za tuto neprijemnost a MUJ CAS omluvit. Hned po vyprseni smlouvy odchazim ke konkurenci, toto uz je posledni kapka. Podle mě má UPC nějakou chybu v databázi adres, podle tohohle UPC tam není Vám vůbec dostupná: Citovat Super 800 Mb/s Profi - Komfort VF Station + 3x CA Moduly Praha - Jinonice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 10. prosince 2015 Sdílet Odesláno 10. prosince 2015 neustale menite cisla uctu a banky, bez jakehokoliv oznameni, uz toho zacinam mit dost, nemam cas ani chut pomalu kazdy mesic menit nastaveni prikazu, protoze zrejme neustale jednate o pro vas lepsich podminkach a ani nemate zakladni slusnost se za tuto neprijemnost a MUJ CAS omluvit. Hned po vyprseni smlouvy odchazim ke konkurenci, toto uz je posledni kapka. Oznámení bylo na faktuře. To, že si je nečtete, je Váš problém, nikoliv UPC. UPC tentokrát mění číslo BÚ z donucení a není to rozhodně každý měsíc či vícekrát do roka jak se snažíte tvrdit. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník frelo Odesláno 11. prosince 2015 Sdílet Odesláno 11. prosince 2015 neustale menite cisla uctu a banky, bez jakehokoliv oznameni, uz toho zacinam mit dost, nemam cas ani chut pomalu kazdy mesic menit nastaveni prikazu, protoze zrejme neustale jednate o pro vas lepsich podminkach a ani nemate zakladni slusnost se za tuto neprijemnost a MUJ CAS omluvit. Hned po vyprseni smlouvy odchazim ke konkurenci, toto uz je posledni kapka. nevím jak komu ale mě oznámení o změně přišlo emailem bylo i ve vyučtování viditelně označeno a i v moje upc bylo oznámení o změně a zde na foru byla informace od 2.10.1015 ..takže pochybuji že by o tom nikdo nevěděl , spíše vaše výmluva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtonda Odesláno 11. prosince 2015 Sdílet Odesláno 11. prosince 2015 Sem u UPC od roku 2007, změna účtu byla za tu dobu dvakrát, ta druhá teď vynucená ukončením činnosti banky, navíc se číslo mění zpět na to původní, tedy za tu dobu byly pouze dva účty. Informací bylo víc než dost, kromě infa na faktuře i samostatný email. Troll mikes si to tu ale ale stejně už nejspíš nepřečte, takže proč já to vlastně píšu. Citovat Jiná služba Jiná služba Jiná služba už nic Praha - Letňany Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 28. ledna 2016 Sdílet Odesláno 28. ledna 2016 Nevím jak kdo, ale já s tím mám do dneška potíže, které se mně dosud nepodařilo vyřešit. Léta platím UPC převodem ze svého účtu ERA Svolením k inkasu. ERA mně a každému svému klientu nabídla, že změnu účtu na mém Svolení k inkasu pro UPC provede sama, souhlasil jsem. Pak se pár měsíců nic nedělo, až mně UPC informovalo, že mám dluh cca 2,5 tis. Výpisy z účtu ERA moc nekontroluji, tak to pro mne byla novinka. Taky jsem se to vlivem ustálené sviňárny UPC, že svá měsíční vyúčtování datuje 1. dnem v měsíci, do mailových schránek svých klientů je rozesílá po 15., a datum splatnosti stanovuje na 20., dozvěděl na poslední chvíli. a navíc : na Moje UPC jsem měl dluh = 0 ! 4 dny do dne splatnosti jsem proflákal běháním po městě a telefonováním. Do místně příslušné krajské pobočky Poštovní spořitelny jsem nejdřív volal, nejdřív to chtěli podrobně vysvětlit a hodně se vyptávali, pak mně řekli, abych raději přišel. Poslechl jsem, nejdřív mne sprdli, jak to, že jsem si ještě nezřídil internetbanking, že oni s tím nemohou nic dělat, snad jedině ústředí, a dala mně na ně tlf. Vrátil jsem se domů, rozložil papíry a jal se telefonovat. Než jsem se dostal na řadu, musel jsem si vyslechnout marketingové bláboly, pak jeden debilní šlágr 4x, pak jsem byl podroben kontrolním otázkám, posléze vyslechnut, dáma pravila, že se jde na to podívat (týž šlágr 3x), pak mně sdělila, že ať se domluvím s UPC, to že bude nejlepší. Na můj dotaz, když slíbili provést změnu banky UPC, proč to neudělali, vysvětlila, že ono se to nějak zaseklo ; když jsem se ptal, proč to svým klientům aspoň neoznámili, nabídla mně, že mne přepojí na kolegyni. To jsem zdvořile odmítl, sdělil jsem jí, že takové služby, kdy si klient musí hradit hovor na Help včetně marketingových nabídek a debilních šlágrů, jsem ještě nezažil, že jsem jim vděčen za to, že si hovor nahrávají, a že jim tímto sděluji, že uznávám jejich doporučení, abych si zařídil internetbanking, že to jdu hned udělat, ale u jiné banky. (Prokecal jsem přes stovku - zvolil jsem mobil s předplacenou kartou, protože umí i nahrávat.) Pak jsem se zkoušel dovolat do UPC, bylo to zadarmo, ale nanic - ani po půl hodině mne nepřepojili k poraděnkovi. Pak jsem zjistil, že UPC se se mnou ještě pořád nechce na Skype bavit, ačkoliv jsem o to požádal už před pár lety a každý státní svátek žádost obnovuji. Pocit bzmocnosti mne zlomil, zajel jsem znovu do banky, zaplatil těch 2,5 tis. z karty, hodil to za hlavu a jel se vybrečet kamarádům do hospody. UPC je velmi nesolidní firma, dávno bych od ní přešel, ale nemám ke komu. V naší lokalitě vyhnily tlf. kabely, když poslední klient zrušil pevnou linku, bydlím v přízemí, kolem dokola stromy a paneláky, takže družicová komunikace téměř nulová. Hledal jsem na vhodné straně paneláku někoho pro vytvoření soukromé bezdrát. linky, ale lidi se toho bojí. Stav : Na Moje UPC mám aktuální dluh stále =0 Kč, UPC mne ještě neodpojilo, nikdo mně neumí poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.