Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

chyba je evidentně u tebe ..při změně učtu je tvá povinost nahlásit UPC změnu tvého bankovního učtu a to jsi neudělal...přes moje upc je to otázka pár vteřin ..přes telefon sice delší

 

poté jsis vlastní blbostí užil

je to stejné jako když změníš telefonní číslo a kontakty ti v telefonu zůstanou ale tví známí o tom neví dokud jim z nového čísla nezavoláš nebo jim to neřekneš

tak nějak to funguje v realném životě

bankovní účet jsem měnil před rokem a všem zainteresovaným stranám kde mám inkaso jsem musel dát vědět o změně učtu vše proběhlo bez problémů

Odesláno

frelo : nepleteš hrušky s jabkama? Jedna věc je změna účtu UPC kam posíláš platby za služby. Druhá věc je změna účtu tvého, ze kterého platby odesíláš.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community