Návštěvník frelo Odesláno 28. ledna 2016 Sdílet Odesláno 28. ledna 2016 chyba je evidentně u tebe ..při změně učtu je tvá povinost nahlásit UPC změnu tvého bankovního učtu a to jsi neudělal...přes moje upc je to otázka pár vteřin ..přes telefon sice delší poté jsis vlastní blbostí užil je to stejné jako když změníš telefonní číslo a kontakty ti v telefonu zůstanou ale tví známí o tom neví dokud jim z nového čísla nezavoláš nebo jim to neřekneš tak nějak to funguje v realném životě bankovní účet jsem měnil před rokem a všem zainteresovaným stranám kde mám inkaso jsem musel dát vědět o změně učtu vše proběhlo bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 28. ledna 2016 Sdílet Odesláno 28. ledna 2016 frelo : nepleteš hrušky s jabkama? Jedna věc je změna účtu UPC kam posíláš platby za služby. Druhá věc je změna účtu tvého, ze kterého platby odesíláš. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 28. ledna 2016 Sdílet Odesláno 28. ledna 2016 Nač ta histerie? Tady je to snad jasně řečeno: http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stav ... iho%20uctu A že někdo kašle na korespondenci a nečte výpisy z účtu udělá z UPC "velmi nesolidní firmu"? Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.