Přejít na obsah

Zpomalení internetu - měření rychlosti


Doporučené příspěvky

Návštěvník skanderborg

Nevím, jestli byl můj problém správně pochopen.

Rychlost připojení naměřená doporučeným "speedtest.net" download 70-85 Mbit/sec je +/- OK, ale prakticky je mi to málo platné,

protože vše ostatní mimo měřený server jde velmi pomalu, včetně testů stahování z "mirror.karneval", které mi doporučil Pepe (viz výše).

Problém je v tom, že dříve tomu tak nebylo a hledám příčinu, co se mohlo změnit.

V zaměstnání mám připojení mnohem pomalejší (cca 7 Mbit/sec upload i download) ale prakticky vše včetně stahování je podstatně rychlejší,

ovšem toto připojení není přes UPC.

včetně testů stahování z "mirror.karneval", které mi doporučil Pepe (viz výše).

 

Screenshot? Stahujete to přes prohlížeč? nebo přes nějaký program typu Jdownloader ?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
no asi ten, že garantovaný to je jen v jejich síti.

 

Protoze je to garantovany jen v jejich siti, tak bych nikdy netestoval vuci jejich serveru. Jsou schopni to upravit tak, aby zakaznik vzdy dostal svoji "garantovanou" rychlost a nemohl si stezovat. O realne rychlosti to nic nevypovida.

Ale nic to nemění na tom, že rychlost je garantovaná jen v jejich síti. Navíc zde máme ještě specifikaci služby a Minimální zaručenou úroveň kvality, že?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník skanderborg

Po odmlce zdravím všechny.

V řešení problému zpomaleného internetu došlo k mírnému posunu.

Stručně:

1/ UPC našlo rušení v celém domovním bloku.

Promptně odstranilo, nicméně kromě naměřených lepších hodnot odstupu S/N se prakticky nezměnilo nic.

2/ Měření odezvy na "pingtest.net" dává opakovaně velmi špatné výsledky.

3/ Kontroloval jsem ping přímo na adrese modemu, tedy pouze počítač-modem a výsledek velmi špatný ( průměrně 700 msec ).

4/ Po zavolání na UPC technik provedl kontrolu ping od nich ke mě a výsledek špatný, ztráta dat 30%.

V podezření je modem, ale není to jisté.

 

V pondělí dorazí technik ke mě, ale vzhledem k tomu, že mám modem od UPC koupený a po záruce, rád bych vyloučil variantu, že budu nový platit zbytečně.

Chtěl bych ještě něco vyzkoušet.

 

DOTAZ: Nevíte někdo, jestli modem koupený od UPC a instalovaný u mě doma bude fungovat i na jiné přípojce UPC, nebo je vázán na kokrétní koncový bod?

Jinými slovy, jestli je možné lokalizovat závadu modemu tím způsobem, že si dva účastníci UPC vzájemně vymění modemy?

Návštěvník lada-vir

Ano fungovat jinde bude, ale to ostatně v pondělí opačně může provést technik, pokut neajde jinou závadu dodá Vám nový modem u je na vás jestli si další koupíte nebo pronajmete, a pokut s novým modemem bude problém stejní tak ho vrátit a chtějte dále řešit. (jestli koupíte noví mate 14 dni na vraceni - odstoupení od smlouvy prodeje nového modemu)

 

Ale co píšete"

3/ Kontroloval jsem ping přímo na adrese modemu, tedy pouze počítač-modem a výsledek velmi špatný ( průměrně 700 msec ).

tak bych řekl že je problém ve vašem bytě - rozvodě UTP k PC nebo počítači

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...