tramin Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Píše se pokud,lada-vir,pokud! Citovat 500 Mb/s 4 GB Komfort Základní STB Vodafone + CA Brno-Líšeň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník skanderborg Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Protože jsem právě četl opačný názor, prosím ještě jednou o odpověď někoho, kdo to ví určitě: Je modem UPC spárován s konkrétní linkou, nebo ho lze BEZ NOVÉ AKTIVACE přenést kamkoliv, kde je funkční přípojka UPC a bez dalšího jej provozovat ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Ano, jestliže si koupíte modem, který je odprodán, UPC Vám ho převede na Vaší smlouvu. Jestliže máte na mysli to, že jen modem někde zapojíte u někoho jiného, UPC to pozná a může Vás zablokovat. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Řekl bych to ještě jinak. Spárování s konkrétní linkou existovalo u pevné telefonní linky, kdy vedl drát od telefonu v bytě až do přípojného místa telefonní ústředny... Ovšem v UPC existuje spárování modemu (podle MAC a případně dalších ID) s konkrétním účtem uživatele. Z principu by tedy mělo být jedno, kde v síti je modem připojen (minimálně tedy kde v určité oblasti sítě). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník skanderborg Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Takže když to shrnu, pokud si např. se sousedem dočasně vyměníme modemy za účelem identifikace závady, riskujeme jejich zablokování ze strany UPC? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Pokud jeden z vás nebude v té době kontaktovat technické centrum s nějakým problémem, tak NE. Na každém z obou modemů bude ten tarif, který je mu v databázi přidělen. Pro UPC sedí u konkrétního modemu jeho majitel (nájemce), bez ohledu na lokalitu. Jen podotýkám, že to nevím, pouze vycházím ze svých minimálních technických vědomostí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 23. října 2015 Sdílet Odesláno 23. října 2015 Při výměně se sousedem to asi projde, ale z jiný lokality by nemuselo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník warman Odesláno 24. října 2015 Sdílet Odesláno 24. října 2015 Kdysi jsem mel problem s ca modulem a zeptal jsem se, jedtli to muzu vyzkouset u souseda a oni rekli at to udelam. Takze ani s modemem by to nemel byt problem. Asi bych to neresil a zavolal technika. Prijede, promeri, vymeni. Minulej tyden byl u me a pro jistotu mi vymenil i koax -zkratil mi origo, ktery jsem mel a ten koupenej v bauhausu, kratsi jsem pak vyhodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník skanderborg Odesláno 3. listopadu 2015 Sdílet Odesláno 3. listopadu 2015 Tak s odstupem času konečně nějaký výsledek: 1/ Před návštěvou technika UPC jsem znovu prověřil všechny kabely - bez výsledku, odezva stále velmi špatná. 2/ Přestože jsem již dříve modem opakovaně bezvýsledně restartoval, provedl jsem opět restart a náhle vše naskočilo do bezvadného stavu, odezva OK. 3/ Zkusil jsem modem při vyšší teplotě, jestli se neprojeví závada, nic, vše OK. 4/ Přišla mi sms od UPC s připomínkou objednaného technika a s upozorněním, že pokud bude závada na mém zařízení, budu výjezd a práci platit. Modem mám odkoupený, takže jsem technika telefonicky zrušil a vysvětlil, že závada je odstraněna. Obsluha na lince UPC mě přesvědčovala, abych si přesto nechal modem vyměnit, no zajímalo by mě, jestli by to tak aktivně navrhovali i v případě, kdyby byl modem ještě v záruce nebo v pronájmu. Pochopitelně jsem to odmítl, platit nový modem + výjezd + práci, když vše začalo fungovat. 5/ Od té doby vše OK, opakovaně kontrolováno pingplotterem. Vypadá to, že vlivem původně nalezeného rušení (UPC na mé oznámení odstranilo) popř. zásahy UPC při jeho hledání se modem opakovaně dostával do neregulérního stavu a bylo třeba restartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník igis Odesláno 3. prosince 2015 Sdílet Odesláno 3. prosince 2015 no snáď si to vyriešil,ale nezdá sa mi ,že by to bolo ,len resetom modemu,pretože tento problém ,ktorý popisuješ mám aj ja.háčik,ale u mňa je ,že resetom som to určite nevyriešil.taktiež meranie raz také a druhý raz onaké.skáče to hore dole.sťahovanie zo serverov pri 100mb/s nete ,len 2mb/s a to zo všetkých známych serverov. pri stovkovom nete by som mal ťahať reálnou rýchlosťou cc 13mb/s čo bolo niekedy pred rokom a od vtedy sa rýchlosť ,len znižovala.torenty idú full teda tou reálnou rýchlosťou 13mb/s,ale servery jednoznačne blokujú,alebo obmedzujú.riešil som to s nimi x krát,ale budú ťa presviedčať,aký som blb a ,že u nich je všetko v poriadku.potom je tu situácia ,že koncový server neni na rovnakom pateri a oni musia za konektivitu platiť a tým pádom rýchlosť obmedzovať.tak či onak už mi dva krát varátili peniaze pre rýchlosť,pretože som mal jasné dôkazy o tom ,že problém neni na mojej strane.momentálne sa snimi sekám znova,ale to je už konečná ,odchádzam konkurencii.nemám už na nich nervy. ešte nikdy nikto neťahal rýchlosťou ,akú ti ponúkajú je to ,len reklamný ťah,ale ,aby som nedostal aspoň tých 13mb/s to mi je načo taký net dovi dopo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.