Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ahoj.
Tak dnes jsem opět potřeboval nastavit něco v menu rourtu a jsem tam kde jsem byl na začátku.
Sice už vím jak to napravit, ale to je takové nepraktické řešení.
Spíše bych chtěl vědět proč se toto děje a příčinu se pokusit napravit.

 

Odesláno

Chyba vo firmware, ktory uz nikto (vyrobca) neopravi.. kedze ten kram je EOL.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Zase si říkám že kdyby byla chyba ve firmwaru, tak by si zde na tento problém stěžovalo více lidí, do toho modemu se nedá dostat ani z jiného zařízení, třeba z mobilu připojeného přes wi-fi ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ak si dobre spominam (mal som par rokov TC7200), tak sa tato chyba vyskytovala v bridge mode po vyssom uptime (radovo desiatky dni).. stacilo vypnut/zapnut a zase www rozhranie fungovalo.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno
před 1 hodinou, tomus napsal:

Zase si říkám že kdyby byla chyba ve firmwaru, tak by si zde na tento problém stěžovalo více lidí, do toho modemu se nedá dostat ani z jiného zařízení, třeba z mobilu připojeného přes wi-fi ?

Nejde.
Tedy takto - připojím se, ale otevře se první nabídka Menu - Stav - a další nabídky již procházet nelze.
Po resetu (lépe delším odpojením od napájení) to zase jde.

 

Odesláno

Na TC7200 v bridge mode v poslední době žádné problémy s přihlášením nemám.

Jen pamatuju, že kdysi, když jsem z konfigurace modemu odcházel zavřením prohlížeče, nedal jsem odhlásit, tak mi to zlobilo při přihlašování.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
  • po měsících...
Odesláno

Zdravím, taky mám stejný problém. Těšil jsem to i s podporou UPC, kde mi akorát poradili reset do továrního nastavení. Ten sice pomůže, ale jak je již zde uvedeno, jenom na chvilku.

Mám ale způsob, jakým se dá s modelem aspoň relativně fungovat. Když se podíváte na URL těch odkazů v menu, tak je tam vždy za host name vloženo několik znaků a čísel (předpokládám nějaké sedsionId). Pokud tyto odmažete, tak stránka normálně funguje. Snad někomu aspoň tato rada pomůže...

Je to ostuda UPC, že nejsou schopni zajistit opravu firmware.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community