Odesláno 29. listopadu 2015 9 let Ahoj.Pokusím se shrnout co mě trápí.Asi před 2 měsíci jsem si objednal službu kabelové televize.Po návštěvě technika vše běhalo o.k..Po nějaké obě mě ale občas vypadla telka s hláškou není signál.Nahlásil jsem vše na upc a přišel technik.Proměřil signál o kterém tvrdil že je to o.k.Dospěl k závěru že je vadný mediabox a projistotu vyměnil i hdmi kabel(měl pravdu protože tato hláška se objeví když vytáhnu hdmi,pokud jsem vytáhl anténu od upc tak obraz kostičkoval a poté zamrzl obraz).Myslel jsem si že bude tedy o.k. ale telka mi to začala dělat znova(není to nic pravidelného ale i 3 krát za den je to otravné)zkoušel jsem tovární nastavení,dát hdmi někam jinam a pořád nic.Mám v blízkosti router reprobedny a pc.myslíte že se to třeba nemůže někde vzájemně rušit?je pravda že větší výpadky pozoruji když je zaplé pc.(jinak od návštěvy (technika mi nejde videotéka ale chci to řešit vše naráz)byl bych nerad abych vypadal jako vůl ikdyž technik by měl určitě vědět.tzn. nemáte někdo nějakou zkušenost že by se v blízkosti mediaboxu mohlo něco třeba rušit ?
Odesláno 29. listopadu 2015 9 let právě to je nevíhoda téhle odpadkové cihly ..samostatný modem i setobox je dnes lepši ..protože odejde li ti cihla nejede ti nic a takhle pokud to máš samostatně se stím dá trochu testovat s cihlou je to horší
Odesláno 29. listopadu 2015 9 let Vyzkoušej nějaký kvalitní, dobře stíněný kabel HDMI, ty od UPC nejsou žádný zázrak. Taky se mrkni, jestli to vypadává na stejných kanálech (třeba rušení LTE)...
Odesláno 30. listopadu 2015 9 let LTE vysílá nad 800 MHz, takže rušením z tohoto zdroje by to nemělo být odeslano z MT pomocí Tapatalk Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.