Odesláno 29. listopadu 2015 9 let Zdravím všechny, po aktualizaci uvedeného STB je většina programů nedostupných. Hláška "Please check your smartcard". Než se budu zítra probojovávat na zákaznickou linku UPC, nemá někdo podobnou zkušenost? Restart nepomáhá, karta je OK, před aktualizací vše fungovalo. Nějaký nápad? Reset do továrního nastavení také nepomáhá.
Odesláno 30. listopadu 2015 9 let Tu kartu jsem samozřejmě zkusil jako první, bez výsledku. Dnes dopoledne nahlášeno na UPC, že prý se pokusí "to tam znovu nahrát", potřebují prý k tomu alespoň 3 hodiny zapnutý STB. Zapnutý byl celý den, teď večer kontrola, žádná změna, buďto se na to vybodli, nebo se to nezdařilo. Bez návštěvy technika se to asi neobejde.
Odesláno 30. listopadu 2015 9 let Někde v Menu Nastavení je snad položka Diagnostika a zde by mělo být vidět číslo karty a předplatné, pokud tam něco takového vidět nedude, může být vadná karta nebo čtečka odeslano z MT pomocí Tapatalk Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 4. prosince 2015 9 let Tak vyřešeno, technik nic nezkoumal, vyměnil STB za jiný kus vč. karty. Po aktualizaci OK.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.