Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím všechny,

po aktualizaci uvedeného STB je většina programů nedostupných. Hláška "Please check your smartcard".

Než se budu zítra probojovávat na zákaznickou linku UPC, nemá někdo podobnou zkušenost?

Restart nepomáhá, karta je OK, před aktualizací vše fungovalo.

Nějaký nápad?

Reset do továrního nastavení také nepomáhá.

Odesláno

Nikdo nic ???

Odesláno

Zkus vyndat a zandat kartu - jinak reklamace na UPC...

Odesláno

Tu kartu jsem samozřejmě zkusil jako první, bez výsledku.

Dnes dopoledne nahlášeno na UPC, že prý se pokusí "to tam znovu nahrát", potřebují prý k tomu alespoň 3 hodiny zapnutý STB. Zapnutý byl celý den,

teď večer kontrola, žádná změna, buďto se na to vybodli, nebo se to nezdařilo. Bez návštěvy technika se to asi neobejde.

Odesláno

Někde v Menu Nastavení je snad položka Diagnostika a zde by mělo být vidět číslo karty a předplatné, pokud tam něco takového vidět nedude, může být vadná karta nebo čtečka

 

odeslano z MT pomocí Tapatalk

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Tak vyřešeno, technik nic nezkoumal, vyměnil STB za jiný kus vč. karty.

Po aktualizaci OK.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community