Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zajímalo by mne ,jak se praktikuje dokoupení dat. Už jsem si data dokupoval ,ale do konce mého zůčtovacího období jsem je vyčerpal. Potřeboval bych vědět, jak to je. Mám turbo 1000, tzn. 10GB/10GB. Dnes jsem data vyčerpal ,tudíž mi spadla rychlost na 64. Mám za 4 dny konec období. Když si teď dokoupím 5GB dat a vyčerpám jen 2GB. Převede se mi zbytek do dalšího měsíce, nebo mi naběhne jenom 10GB co mám standartně?

Díky za odpovědi

Odesláno

Dokoupena data se do dalsiho mesice bohuzel neprevadi.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

tak to je potom pěkná prasečina :thumbdown:

Odesláno

jj, tohle je svinstvo... měli by to nechat na dalších 30 dnů... :?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

jo jednou jsem si pekne nabehl, zjistil jsem pred vanocnimi svatky, ze jest vycerpano a pozadal o navyseni a zaplatil internetovym bankovnictvim. NO a protoze byly ty svatky, tak navyseni nabehlo az po nich a 27 o pulnoci mi koncil ten jejich pseudomesic, tj. na vycerpani prikoupenych 5G bylo asi 10 hodin a to se oplati:-), mohu vas ujisti, ze se ty data neprevadi di dalsiho obdobi a nestihlo se to odcerpat, pac byl den rodinnych navstev:-(

Odesláno

Je to jednoduché, jakmile překročíš limit v jakémkoliv směru, dojde k omezeni rychlosti. Pokud si dokoupíš data, počitadlo se vynuluje a jedeš původní rychlostí tak dlouho, dokud opět nepřekročíš objem dat (v jakémkoliv směru), která jsi si objednal (5 GB/10 GB). Z vlastní zkušenosti vím (několikrát už jsem to již reklamoval), že ti rychlost rádi omezí ještě dříve, než stačíš dokoupený balíček vyčerpat a pak se vymlovají na automat, který to všechno způsobil. Hlavně měj na vědomí to, že když překročíš data v jednom směru, tak automaticky přijdeš i o data, která jsi v druhém směru nevyčerpal. Vedl jsem před pár měsíci s Karnevalem malou emailovou válku, samozřejmě předem prohranou. :?

 

Teoretický příklad:

Máš limit 40GB/40GB a v jednom období se utrhneš, začneš hodně sosat a vyčerpáš svůj limit. Na počítadle Karnevalu máš počet přenesených dat Down 40 GB / Up 5 GB, tzn. že ti zbývá vyčerpat 0 GB / 35 GB. Krouhnou ti rychlost, ty potřebuješ aby to jelo tak si dokoupíš balíček 10/10 GB, Karneval ti to milostivě pustí, a ty v domnění, že máš uploadu na rozdávání, začneš data vesele pouštět do světa. Ale ouha, za pár dní ti to jede jako šnek a vzápětí ti přijde mail, že už máš vyčerpáno. A tak jsi zas omezenej. Sice jsi teď stáhnul jen 2 GB, ale bohužel jsi uploadnul 10 GB. A vůbec nevadí, že jsi ze svého původního paušálu 35 GB uploadu nevyčerpal, ty jsou prostě fuč... páč jsi překročil objem přenesených dat v jednom směru. Takže tentokrát jsi přišel jen o 8 GB... Ta dokoupená data se pochopitelně do dalšího měsíce nepřevádí.

Je to od Karnevalu samozřejmě pěkná sviňárna, ale vše je v rámci všeobecných podmínek a smlouvy, tak co bys ještě víc chtěl. :evil:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community