Přejít na obsah

Nové obchodní podmínky


Doporučené příspěvky

Návštěvník YABAKA
Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš).

No, tohle není úplně tak správný příklad, při reklamaci ti cestu sice nikdo neproplatí, ale poštovné ano, oběma směry.

Poštovný ano, ale že musíš koupit krabici do který to dáš a odnést na poštu, to už ti nikdo nerefunduje. Tady nejde o slovíčka, ale o to, že při reklamaci máš vždycky nějaký výdaje na své straně.

Návštěvník ludekfilm

UPC mi hlásilo, změnu k 26.1, ale po restartu modemu mi vyšší rychlost (240) chodí už teď a i MYPRIME. Jen jsem zvědav na vyúčtování, protože mám jen modem bez WiFi.

A tu informaci jste dostal od UPC a nebo se řídíte informací, kterou uveřejnil někdo jiný? Dělají ty změny ve vlnách, dny se tedy mohou lišit. Překontroloval bych tedy nejdříve, zda se Vás týkal datum 15.1. 2016

Jaké máte zůčtovací období na faktuře? Od 1. nebo od 15. či od 23.?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...