Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

To jste nám toho řekl podstatě dost. A neumím si vybrat a věšteckou kouli nemam. Cisco, Technicolor, HD DVR Mediabox ?

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha
Odesláno

Technicolor

Odesláno
To jste nám toho řekl podstatě dost. A neumím si vybrat a věšteckou kouli nemam. Cisco, Technicolor, HD DVR Mediabox ?

 

A není to jedno, Cisco, Technicolor nebo HD DVR Mediabox umí podporovat rychlost 100.

Odesláno
A tu informaci jste dostal od UPC a nebo se řídíte informací, kterou uveřejnil někdo jiný? Dělají ty změny ve vlnách, dny se tedy mohou lišit. Překontroloval bych tedy nejdříve, zda se Vás týkal datum 15.1. 2016

Jaké máte zůčtovací období na faktuře? Od 1. nebo od 15. či od 23.?

 

Info přišlo už v prosinci od UPC Emailem (s uvedenou aktivací k 23.1) a sdělení o změně bylo také v Moje UPC a tam jsem také včera zjistil, že už mám ty služby s vyšší rychlostí (a taky už chodí). Jinak fakturaci mám k 23.

Odesláno

Dle Speedtestu..to porad ukazuje download cca. 37 a upload cca. 10.

Odesláno

V tom případě už rychlost navýšena bude, když je upload 10. Takže tam bude nějaký problém. Měřil jste určitě přes kabel, ne přes WiFi. Napište nebo zavolejte do UPC.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Chtěl bych se zeptat někoho kdo do toho vidí víc než já jako běžný zákazník. Od oznámení zvýšení ceny proběhly z mé strany už čtyři telefonáty na zákaznickou linku a jeden vyplněný kontaktní formulář s výsledkem že jsem jsi domluvil přechod na tarif jako nový zákazník který jsem ochoten platit s tím že mě má kontaktovat jiné oddělení které se mnou domluví příjezd technika kvůli výměně set-top boxu. Pochopitelně se nikdo neozval a na můj poslední telefonát ze včera jsem dostal odpověď že teď mají uzamčený systém a nemůžou provést domluvenou změnu ale po 25.1 se mi někdo určitě ozve. od 23.1 začne v mém případě platit ten zvýšený tarif který mi nabídli v rámci rušení "straších tarifů". Chci se jen zeptat zda je to možné že ta změna teď provést nejde nebo tam mám opět volat a trvat na svém. Dost mě mrzí přístup UPC k stávajícím dlouholetým zákazníkům!

Odesláno

Tak jsem to zkusil pres drat a fakt to jede 100, oddelam drat a zase 40. Cim to muze byt?

Diky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community