Přejít na obsah

Nové obchodní podmínky


Doporučené příspěvky

Jestli jsem správně hledal, tak podporuje i 802.11n, ale jen 150. Doporučuji si přečíst následující článek:

http://www.zive.cz/clanky/wi-fi-jak-si- ... fault.aspx

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník OndrejB

Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.

Návštěvník YABAKA
Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.

K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz.

Návštěvník OndrejB
Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu.

K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz.

Ano, soudnej user jsme třeba my dva, nebo možná kdokoliv, kdo si najde toto fórum. Já mluvím o BFU samozřejmě.

 

No, a abych jen nebyl offtopic, tak od 13.1.2016, kdy jsem jim sdělil číslo na matku, na kterou je smlouva psaná, pořád žádný kontakt. A konec měsíce se blíží a já se děsím, že se nestihneme domluvit.

Návštěvník computerboy

UPC totálně nezvládá situaci, která nastala před avizovaným zdražováním. Dnes hovor na linku, kde jsem čekal asi 25 minut na spojení operátora, který mi řekl, že s tím nemůže nic dělat a musím čekat až oni zavolají nazpět v řádech týdnů. Prý když to nestihnou zavolat do konce ledna, tak i v únoru budou těm, co se zvýšením nesouhlasili vracet peníze. Prý toho mají děsně moc a vůbec nestíhají. Já se ptám proč před takovou zásadní akcí neposílili svoje kontaktní centrum? Přeci museli vědět, že si to většina zákazníků nenechá líbit. Mám takové tušení, že v UPC budou padat hlavy těch, co nedomysleli následky této akce a nepřipravili se na ní. A zároveň může dojít k odlivu poměrně významného procenta klientů, kterým dojde trpělivost. UPC má dle mého kvalitní služby, ale celé jí to kazí zákaznické centrum. Nějak nechápu, proč by nešlo, aby se na retenční oddělení mohlo dovolat napřímo jako to mají třeba operátoři. To se musí speciálně připravovat na každého zákazníka individuálně a dopředu si dobře rozmyslet kam až budou schopni zajít při vyjednávání o cenách?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...