Návštěvník computerboy Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Roger: Jakou rychlost internetu máš? A za kolik? A nakolik ti to chtějí zdražit ? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88054 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Rchlost mam 10 Mb/s n downlodu Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88055 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Roger: Nemá cenu podávat výpověď. Pokud budeš trvat na stejné rychlosti, tak tě zdražení nemine. Více v PM. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88056 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Roger: Mně oznámili 14. prosince mailem zdražení 10/1 Mb/s na novou oficiální věrnostní ceníkovou cenu. Ten den jsem jim volal , že odejdu. Přepojili mne na retenční, tam mi nabízeli všelijaké menší slevy vyšších rychlostí, ale ne té nejnižší. Nepohlo s nimi ani to, že mám lepší možnost. Tak jsem ten den poslal výpověď smlouvy. Druhý den to přišlo na adresu, kterou mají uvedenou jako korespondenční, potom se to ještě další den přeposílalo na adresu, kde poštu skutečně přebírají. No a od 16. prosince trvalo přes několik urgencí do 18.1., něž mi poslali písemně aspoň mailem potvrzení o ukončení služeb UPC. Zítra mne odpojí, nicméně mám už od Internextu 100/10 Mbit za 242Kč / měsíc. V ceníku mají maximální agregaci 1:10, uplatňují ji ale jen u notorických stahovačů, takže mi to jede 95 / 20 Mb/s. Vám, co zůstáváte, protože nemáte lepší možnost, přeji pevné nervy. Technik říkal, že jsou UPC vděčni za spoustu dalších zákazníků, že teď skoro nestačí připojovat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88058 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 to RL: tak koukam, ze jste asi ze Zlinska, tak to mate dobry. Ja jsem z Prahy 4 Pankrac. Ale k tomu upc, kdyz jim to ukonceni jak pisete trvalo pres mesic, nemusel jste platit nic navic, kdyz jste daval vypoved uz toho 14.12? K jakemu datu u Vas bylo naplanovano navyseni ceny a od kolikateho jste mel zuctovaci obdobi? Jestlize "okamzita" vypoved je ucinna k datu zvyseni ceny, tak jste asi ani nic navic neplatil, co? To asi zrejme Upc do to data stihlo odpojit nebo ne ? No po Vasem komentu vaham, jestli do te vypovedi jit, i kdyz zdenik1 zde na strane 11 pise,ze mu po podani vypovedi nabidli slevu. Nerad bych dosahl jenom odpojeni od netu. A je fakt, ze pokud bych podal vypoved jeste do meho data zdrazeni 23.1., tak by vypoved asi byla platna hned k 23.1. a to okamzite odpojeni by mohlo hrozit. Tak nevim.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88059 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 22. ledna 2016 Sdílet Odesláno 22. ledna 2016 To Roger: Oni někde píšou, že by měl zákazník dát výpověď z důvodu nesouhlasu se změnnou služby nebo všeobecných podmínek aspoň 15 dnů dopředu. Myslím, že zrovna v těch všeobecných podmínkách, ale už se mi to nechce hledat. Toho 14.12. jsem dal výpověď k 23.1., kdy mělo začít nové účetní měsíční období a tedy nová cena za "novou" službu. Ověřil jsem si dotazem v klientském centru, že bych skutečně neměl platit žádný zvláštní poplatek nebo doplatek. A to i kdybych nějaké věrnostní období měl. Předpokládám, že mne dnes stihnou odpojit. Ale dávat dnes výpověď k zítřku, tedy aby to dnes odpojili, to si nedovedu představit, že by UPC stihlo. A se mnou to retenční dost podrobně probíralo, měli přehled o cenících konkurence v místě kde bydlím. A stejně neslevili. Tak ať si to nechají ... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88061 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 22. ledna 2016 Sdílet Odesláno 22. ledna 2016 to RL: tak koukam, ze jste asi ze Zlinska, tak to mate dobry. Ja jsem z Prahy 4 Pankrac. Ale k tomu upc, kdyz jim to ukonceni jak pisete trvalo pres mesic, nemusel jste platit nic navic, kdyz jste daval vypoved uz toho 14.12? K jakemu datu u Vas bylo naplanovano navyseni ceny a od kolikateho jste mel zuctovaci obdobi? Jestlize "okamzita" vypoved je ucinna k datu zvyseni ceny, tak jste asi ani nic navic neplatil, co? To asi zrejme Upc do to data stihlo odpojit nebo ne ? No po Vasem komentu vaham, jestli do te vypovedi jit, i kdyz zdenik1 zde na strane 11 pise,ze mu po podani vypovedi nabidli slevu. Nerad bych dosahl jenom odpojeni od netu. A je fakt, ze pokud bych podal vypoved jeste do meho data zdrazeni 23.1., tak by vypoved asi byla platna hned k 23.1. a to okamzite odpojeni by mohlo hrozit. Tak nevim.... Jediné co dnes můžete, je zajít přímo do UPC. Zítra je sobota, to Vám výpověď už nikdo nepřijme. A těžko během dneška něco vyjednáte. Takže pokud chcete opravdu podat výpověď jen kvůli možnosti, že by Vám pár Kč slevili, tak to raději nedělejte. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88068 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník thera Odesláno 22. ledna 2016 Sdílet Odesláno 22. ledna 2016 Tak mi volala pani, po zaslani zpravy na FB, po 8 dnech, ani uz jsem necekal a v podstate mi vnutila slevu 100,-/m na tarif puvodne zdrazeny o 60,-/m. To je sympaticke... Tkze budete pltit o 40 kc mi nnez driv nebo o 100 kc? a muzu se zeptat, jaky jste mel puvodne tarif, na co Vam to zmenili, kolik jste platil predtim kolik teda budete platit ted.? predem dik Mel jsem net 120 + komfort + hbo za 940,-, zvedli mi to na net 200 + komfort s Prime + hbo o 60,-, ted po sleve budu platit 900,- Nerikam, ze mam vylobovane nejake extra ceny, asi ne, ale misto zdrazeni je zlevneni (i kdyz o par korun) s rychlejsim netem, Prime asi nevyuziju Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88070 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 22. ledna 2016 Sdílet Odesláno 22. ledna 2016 Ale dávat dnes výpověď k zítřku, tedy aby to dnes odpojili, to si nedovedu představit, že by UPC stihlo. A se mnou to retenční dost podrobně probíralo, měli přehled o cenících konkurence v místě kde bydlím. A stejně neslevili. Tak ať si to nechají ... No ja stale zvazuju podar vypoved jeste dnes,tedy vramci zvlastniho obdobi ( u mne do 23.1.),ale ja bych prave nechtel, aby to stihli odpojit, pro mne by to byka jen komplikace to znovu prihlasovat. Jen bych je chtel vypovedi vyprovokovat k nabidce nizsi ceny, resp. K zadnemu nebo nizsimu zdrazeni. Protoze i po tom zdrazeni jsou pro mne asi stale nejvyhodnejsi. Zaregistroval jsem, ze u Vas neslevili ani po vypovedi. Zdenik1 teda pise jinou zkusenost. Ale rikam si jestli teda nepodat vypoved az po tom 23.1., nehrozilo bu hned odpojeni, ale uz by to bylo za normalnich podminek, vlastne bych akceptoval tu vyssi cenu... Anebo podat vypoved (treba osobne) dnes, ale napsat tam ukonceni sluzeb treba k 10.2. Da se takto podat vypoved v ramci zvlastniho obdobi? Tim bych vlastne tu vyssi cenu neakceptoval... Ted mne jeste napadlo, ze bych mohl dnes podat vypoved jenom na sluzbu Internet a nechat si Telefon Start za 1kc. Tim padem kdyby nahodou rychle odpojili net, tak by mi jeste zustal telefon a nemusel bych vracet pronajaty modem a taky bych mohl nadale zdarma komunikovat s klient. centrem pres telefon. Pro prip. znovuzapojeni netu by snad ke mne taky nemusel technik, i kdyz nevim. Tedka jeste nevim, jestli neuctuji nejaky poplatek za novou aktivaci netu. Myslite,ze by to takto mohlo fungovat? Opravdu mne streasne stvou vzhledem k tomu, ze jsem mel cenu dojednanou"nastalo" a nejradsi bych na ne dal stiznost k Ctu, ale bohuzel s tim nemam zkusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88072 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 22. ledna 2016 Sdílet Odesláno 22. ledna 2016 Odpojení je otázkou chvilky. Pokud podáte výpověď po 23.1. bude to standardní výpověď. Pokud Vám nekončí věrnostní období, připočte se Vám ještě doplacení slevy. A navíc podáním výpovědi později přistupujete na nové podmínky. Pokud chcete podat výpověď z důvodu neakceptování nových podmínek, UPC Vám nemůže nechat službu do určitého data, jelikož už by běžela s novými podmínkami, se kterými nesouhlasíte. Poplatek za připojení je v ceníku + technik by tam musel kvůli podpisu nové smlouvy a instalaci. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/28/#findComment-88074 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.