Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

warman: Pokud by mi byla služba zkvalitněna, zvýšena rychlost atd. - neřeknu ani popel. Ale UPC jen změní název služby, kterou využívám, parametry zůstávají naprosto stejné a jediný rozdíl je v tom, že bych měl platit o několik desítek korun navíc. Toto mi hlava nebere.

Odesláno
ČTÚ musí konat vždy, když nějaký porušení zjistí!

 

Uznávám, že na tomto něco je. Pokud nejste jejich agent, tak se omlouvám, vycházel jsem z toho, že jste je obhajoval.

Odesláno
warman: Pokud by mi byla služba zkvalitněna, zvýšena rychlost atd. - neřeknu ani popel. Ale UPC jen změní název služby, kterou využívám, parametry zůstávají naprosto stejné a jediný rozdíl je v tom, že bych měl platit o několik desítek korun navíc. Toto mi hlava nebere.

Já napsal na upc, 3 dny na to zavolali. Já jim řekl, že tu máme konkurenci, která mi nabízí nižší cenu a že to jinak vypovím. Ona řekla, že budu platit 300 za každý měsíc, kdy jsem čerpal věrnost. Já řekl, že jim to vypovím z důvodu změny podmínek (i když mi cena nebyla navýšena) a ona, že mi dá balík hbo a navíc budu platit míň. Za mě spokojenost :)

Odesláno
Lidi vidí negativně zdražování, ale nikdo nevidí inflaci a zkvalitňování služeb (zvyšování rychlostí, přidávání HD programů,...).

 

... měl možnost odstoupit, . Elektřina a voda se taky zdražuje, ale to nikomu nevadí :)

 

Jestli jste si nevšiml, tak inflace je v posledni dobe temer nulova, hrozila spis deflace. Co se tyce navysovani rychlosti, tak spousta lidi vcetne mne o zadnou vyssi rychlost nestoji. at si to navysujou tem, co chteji vyssi rychlost nebo nove programy, ale at s nimi neberou do jednoho pytle zaroven ostatni, kteri jsou spokojeni s tim, co maji.

 

Jinak nedostatek vody je celosvětový problém, naopak datova komunikce je stale vetsi samozrejmost a beznost, ta by se mela spis zlevnovat...

a elektrinu reguluje zase ERU, tm jsou dalsi faktory jako poplatky na obnovitelne zdroje a a take bych nerekl , ze kdyz se elektrina nekdy zdrazuje, ze nikdo neprotestuje.

 

"případně vyjednat slevu" - prave ze vyjednani slevy zde je velice problematicke, ne-li nemozne.

Odesláno
ČTÚ musí konat vždy, když nějaký porušení zjistí!

 

Uznávám, že na tomto něco je. Pokud nejste jejich agent, tak se omlouvám, vycházel jsem z toho, že jste je obhajoval.

Jejich agent skutečně nejsem, UPC máme ve firmě s tarifem business 250. Jenom na okraj, tady žádný úpravy ani cenový ani jiný nejsou. Někdy před půl rokem teda dorazil email, že budou měnit modem Ubee za něco jinýho, prý kvůli budoucí vyšší rychlosti, ale pak to usnulo a už se nikdo neozval. A celkově je ta služba bezproblémová, takže proto nemám důvod jim nic vytýkat. Ne kvůli agentovi :)

Odesláno

Takze jsem nakonec bl na pobocce Praha Zavisova byl v patek 22.1. A preventivne jsem jim tam podal vypoved internetu z duvodu zmeny ceny, abych neprosvih to datum navyseni ceny 23.1., s tim ze to definitivne doresime v pondeli, pani mi zavola a kdyztak tu vypoved stahne.Take jeste zvazuju misto vypovedi reklamaci prvniho drazsiho vyuctovani, jak podle odkazu nekoho zde na foru py doporucoval CTU. Nakonec jsem vubec nevypovedel Telefon start za 1 kc, nemusim teda kazdopadne vracet modem.

 

Ted me ale napadl jiny problem, ktery by mne mohl potkat. Zatim mam internet 10 Mb BEZ ZAVAZKU plus telefon, a kdybych dotahl tu vypoved do konce (to v pripade, ze by mi pani rekla, ze se vypoved da podat podle zvlastnich podminek s datem ukonceni sluzby pozdeji, rekneme kolem 15.2., a do te doby by mi UPC nenabidlo zadnou slevu a ja bych skutecne zrusil internet) a kdybych pozdeji za nejakou dobu si od nich znovu objednal internet, tak se bojim, jestli by to uz nebylo se zavazkem na 12 mesicu. Taky nevim, jestli by mi nenauctovali za pronajem meho stavajiciho newifi (dratoveho) modemu (ktery mi kvuli Telefonu zustava) 70 kc misto soucasnych 50 kc.

 

Myslite, ze nova objednavka internetu (po vypovedi) by za nejnizsi cenu byla uz jen se zavazkem 12 mesicu? Nebo mi ten zavazek vznikne i u stavajici smlouvy automatickym uplatnenim tech novych obchodnich podminek platnych od 15.1., takze se mu ani nepodanim vypovedi nevyhnu?

a nevite, jak je tou s cenou pronajmu stareho newifi modemu pri nove objednavce internetu (kdyz teda modem stale zustane u mne)?

dik za rady

Odesláno

Určitě nabídnou internet 10M+ za 229,- (se závazkem) + 50,- za modem bez wifi se nemění.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Se "závazkem" resp. s věrnostní cenou Vás to čeká tak jako tak nejspíše. Ať dostanete slevu, či Vám to zruší a uděláte si poté novou smlouvu.

 

Cena modemu zůstává.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Se "závazkem" resp. s věrnostní cenou Vás to čeká tak jako tak nejspíše.

 

Cena modemu zůstává.

 

Diky, ale co mne ceka se zavazkem nebo vernostni cenou?

Mne slo spis o to, jestli mi na bezici nevypovezenou smlouvu na net muzou, treba v souvislosti s cerstve novymi VOP, jednostranne navest zavazek (kdyz mam cenu jakoby na urovni vernostni ceny) a jestli v pripade zruseni netu a nasledne nove objednavky netu bych dostal uz stoprocentne zavazek, pokud bych chtel vernostni cenu.diky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community