Marek-26 Odesláno 11. ledna 2016 Sdílet Odesláno 11. ledna 2016 Nový modem aktuálně stojí 2020Kč a pronájem 70Kč/měsíčně. Zakoupit modem se Vám tedy vyplatí, když u UPC plánujete zůstat déle jak 29 měsíců. Od 30. měsíce "vyděláváte". Navíc se odkoupený modem dá kdykoliv přeprodat. Zas tak často se parametry sítě nemění. Možná bych aktuálně počkal, zda nebudou prodávat modemy značky Compal, pokud nyní či v budoucnu využijete jak 5GHz tak i 2,4GHz WiFi a standard IEEE 802.11ac. Nebo pokud plánujete využívat rychlost 300Mb/s a vyšší. Dle mého ty modemy ani nejsou nijak extra poruchové, ale stále je to jen elektronika. Aktuálně se prodávají modemy značky Technicolor a někdo tu na fóru psal, že se díval dovnitř a že je z kvalitních dílů. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87788 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 12. ledna 2016 Sdílet Odesláno 12. ledna 2016 ještě se zeptám, vyplatí se koupit si svůj internetový modem nebo se to pořád mění, updaty sítě, apod? abych si nekoupil za 2 tis modem a oni pak neupravili parametry sítě a modem by byl na nic, díky svůj modem si nekoupíš. Dovezou ti nový a "svůj" vrátíš. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87843 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 12. ledna 2016 Sdílet Odesláno 12. ledna 2016 ještě se zeptám, vyplatí se koupit si svůj internetový modem nebo se to pořád mění, updaty sítě, apod? abych si nekoupil za 2 tis modem a oni pak neupravili parametry sítě a modem by byl na nic, díky svůj modem si nekoupíš. Dovezou ti nový a "svůj" vrátíš. Dá se koupit i z druhé ruky, jen je třeba si ověřit, že se jedná o odprodané zařízení. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87846 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Zdravím, v prosinci mi přišel mail ohledně nových VOP platných od 15.1. a zároveň zdražení služby od 1.2. Chápu správně, že mohu podat výpověď bez sankcí jednak do 15.1. kvůli změně VOP a potom ještě do 31.1. kvůli navýšení ceny? Obojí bez výpovědní lhůty k aktuálnímu datu? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87871 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Neradi bychom se s Vámi rozloučili, máte však ze zákona právo ke dni 1.2.2016 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve (nejpozději však do 1.2.2016 ), abychom byli schopni Vaši žádost včas technicky zpracovat. Já to chápu tak jak mně napsali, že bych měl napsat co nejdříve, aby se nemohli vymlouvat, že to nedošlo včas. Tedy kdybych se chtěl rozloučit. Jen pozor na to, že 31.1. je neděle a také na to, že pošta sice doručí do jejich P.O.boxu zpravidla do druhého dne, ale dle zkušeností to trvá minimálně další 3 dny, než se to dostane na patřičný stůl. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87872 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 A když pošlu písemnou výpověď a nikdo se mi z retenčního neozve, tak mohu to ještě nějak zvrátit, když bych si to rozmyslel a chtěl s nimi pokračovat i s tím zdražením? Stačí jen pak jim zavolat a říct, že to ruším nebo se musí taky pak písemně? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87875 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Je lepší to řešit přes kontaktní formulář (když se mi do tří dnů neozvali tak přes FB a druhý den volali). Případně vydržet dlouhé čekání u telefonu či skype a chtít rovnou retenční. Písemná výpověď jen v případě, že jsi definitivně rozhodnutý odejít. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87878 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Jen pozor na to, že 31.1. je neděle a také na to, že pošta sice doručí do jejich P.O.boxu zpravidla do druhého dne, ale dle zkušeností to trvá minimálně další 3 dny, než se to dostane na patřičný stůl. Pokud vím, tak rozhodné je vždy datum podání, ne? Já už mám každopádně z domluvy s UPC nervy... Chápu, že toho mají hodně, ale... poslal jsem formulář, čekal na odpověď X dní, odpověděli, že zavolají. Po několika dnech volali, nezastihli mě, poslali SMS, ať se ozvu zpět. Psal jsem jim tedy na FB do zpráv, kde zjistili, že už mi volali a zadali požadavek na další zavolání. To opět přišlo až za několik dní (cca 5 - 7), opět jsem to nemohl vzít, opět poslali SMS, ať zavolám. Volal jsem tedy zpět, přes zavádějící automat se někam dostat, to je umění. Voláte ohledně nového ceníku, či co, stiskněte číslo. Stiskneš a dozvíš se pouze to, že by se s tebou neradi rozloučili. Pro zopakování stiskni to, jinak to. K živýmu operátorovi jsem se dostával složitě, nakonec 15 minut čekání. Poté konečně s někým mluvím, bohužel je smlouva psaná na matku, ALE všechny kontaktní údaje jsou na mě (dva emaily a telefon) a dokonce to platím já. OK, pro ověření prosí RČ, nebo alespoň datum narození. Fajn, datum narození. Děkujeme za ověření, bohužel ale s vámi nemůžeme komunikovat, wtf? Tak proč se vůbec ptají na to datum... Prý to dají na další oddělení, které zavolá zpět matce. Říkám, že se ale ZASE dovolají mně, protože s nimi komunikuju jen já. Tak ať dám číslo přímo na matku, OK, dám. Ale k čemu, když ta moc neví, o co kráčí... Takže si to představuju tak, že: a) zavolají a ona mi telefon stejně předá b) zavolají, jeden z nás nebude doma a ona jim stejně řekne, ať to řeší se mnou Přitom při komunikaci přes formulář bylo vždy vše OK, psal jsem jim dokonce, ať změní kontaktní mail z mého starého na můj nový (jmeno@prijmeni.cz), ze kterého je jasné, že nejsem moje matka a šlo to. Tak proč teď tak složitě, achjo. Hlavní problém je prostě v tom, že volají s cca týdenním odstupem. Kdyby volali tentýž den, kdy se domluvíme na dořešení telefonicky, tak člověk na to čeká a u toho telefonu je... Ale ne vždy práce či spánek dovolí sedět u telefonu a čekat na UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87881 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 jojo, komunikace s UPC je v tomto otřesná. Nechápu, že takto poměrně velká společnost si nevezme příklad od podobných společností, které toto mají zmáknuté jako třeba banky, operátoři atd. Aby člověk čekal týden na zavolání, pak náhodou nemůže vzít telefon a čeká se další dny. Troufám si říct, že tohle UPC hodně ubírá spoustu klientů, protože v dnešní online době chtějí lidé řešit svůj požadavek nebo problém ihned a ne to řešit týdny. Zvlášť mi to udivuje u UPC, který je mimo jiné poskytovatel internetu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87882 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmet Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil. Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/4971-nov%C3%A9-obchodn%C3%AD-podm%C3%ADnky/page/22/#findComment-87883 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.