Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Nový modem aktuálně stojí 2020Kč a pronájem 70Kč/měsíčně. Zakoupit modem se Vám tedy vyplatí, když u UPC plánujete zůstat déle jak 29 měsíců. Od 30. měsíce "vyděláváte". Navíc se odkoupený modem dá kdykoliv přeprodat.

 

Zas tak často se parametry sítě nemění. Možná bych aktuálně počkal, zda nebudou prodávat modemy značky Compal, pokud nyní či v budoucnu využijete jak 5GHz tak i 2,4GHz WiFi a standard IEEE 802.11ac. Nebo pokud plánujete využívat rychlost 300Mb/s a vyšší.

 

Dle mého ty modemy ani nejsou nijak extra poruchové, ale stále je to jen elektronika. Aktuálně se prodávají modemy značky Technicolor a někdo tu na fóru psal, že se díval dovnitř a že je z kvalitních dílů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
ještě se zeptám, vyplatí se koupit si svůj internetový modem nebo se to pořád mění, updaty sítě, apod? abych si nekoupil za 2 tis modem a oni pak neupravili parametry sítě a modem by byl na nic, díky

 

svůj modem si nekoupíš. Dovezou ti nový a "svůj" vrátíš.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
ještě se zeptám, vyplatí se koupit si svůj internetový modem nebo se to pořád mění, updaty sítě, apod? abych si nekoupil za 2 tis modem a oni pak neupravili parametry sítě a modem by byl na nic, díky

 

svůj modem si nekoupíš. Dovezou ti nový a "svůj" vrátíš.

Dá se koupit i z druhé ruky, jen je třeba si ověřit, že se jedná o odprodané zařízení.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Zdravím,

 

v prosinci mi přišel mail ohledně nových VOP platných od 15.1. a zároveň zdražení služby od 1.2.

Chápu správně, že mohu podat výpověď bez sankcí jednak do 15.1. kvůli změně VOP a potom ještě do 31.1. kvůli navýšení ceny?

Obojí bez výpovědní lhůty k aktuálnímu datu?

 

Děkuji

Odesláno

Neradi bychom se s Vámi rozloučili, máte však ze zákona právo ke dni 1.2.2016 (nabytí účinnosti změny) naše služby bez sankce ukončit. Pokud se takto rozhodnete, písemně nás prosím informujte co nejdříve (nejpozději však do 1.2.2016 ), abychom byli schopni Vaši žádost včas technicky zpracovat.

 

Já to chápu tak jak mně napsali, že bych měl napsat co nejdříve, aby se nemohli vymlouvat, že to nedošlo včas. Tedy kdybych se chtěl rozloučit. :salut:

 

Jen pozor na to, že 31.1. je neděle a také na to, že pošta sice doručí do jejich P.O.boxu zpravidla do druhého dne, ale dle zkušeností to trvá minimálně další 3 dny, než se to dostane na patřičný stůl.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

A když pošlu písemnou výpověď a nikdo se mi z retenčního neozve, tak mohu to ještě nějak zvrátit, když bych si to rozmyslel a chtěl s nimi pokračovat i s tím zdražením? Stačí jen pak jim zavolat a říct, že to ruším nebo se musí taky pak písemně?

Odesláno

Je lepší to řešit přes kontaktní formulář (když se mi do tří dnů neozvali tak přes FB a druhý den volali). Případně vydržet dlouhé čekání u telefonu či skype a chtít rovnou retenční. Písemná výpověď jen v případě, že jsi definitivně rozhodnutý odejít.

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno
Jen pozor na to, že 31.1. je neděle a také na to, že pošta sice doručí do jejich P.O.boxu zpravidla do druhého dne, ale dle zkušeností to trvá minimálně další 3 dny, než se to dostane na patřičný stůl.

Pokud vím, tak rozhodné je vždy datum podání, ne?

 

Já už mám každopádně z domluvy s UPC nervy... Chápu, že toho mají hodně, ale... poslal jsem formulář, čekal na odpověď X dní, odpověděli, že zavolají. Po několika dnech volali, nezastihli mě, poslali SMS, ať se ozvu zpět. Psal jsem jim tedy na FB do zpráv, kde zjistili, že už mi volali a zadali požadavek na další zavolání. To opět přišlo až za několik dní (cca 5 - 7), opět jsem to nemohl vzít, opět poslali SMS, ať zavolám.

 

Volal jsem tedy zpět, přes zavádějící automat se někam dostat, to je umění. Voláte ohledně nového ceníku, či co, stiskněte číslo. Stiskneš a dozvíš se pouze to, že by se s tebou neradi rozloučili. Pro zopakování stiskni to, jinak to. K živýmu operátorovi jsem se dostával složitě, nakonec 15 minut čekání.

 

Poté konečně s někým mluvím, bohužel je smlouva psaná na matku, ALE všechny kontaktní údaje jsou na mě (dva emaily a telefon) a dokonce to platím já. OK, pro ověření prosí RČ, nebo alespoň datum narození. Fajn, datum narození. Děkujeme za ověření, bohužel ale s vámi nemůžeme komunikovat, wtf? Tak proč se vůbec ptají na to datum... Prý to dají na další oddělení, které zavolá zpět matce. Říkám, že se ale ZASE dovolají mně, protože s nimi komunikuju jen já. Tak ať dám číslo přímo na matku, OK, dám. Ale k čemu, když ta moc neví, o co kráčí... Takže si to představuju tak, že:

a) zavolají a ona mi telefon stejně předá

b) zavolají, jeden z nás nebude doma a ona jim stejně řekne, ať to řeší se mnou

 

Přitom při komunikaci přes formulář bylo vždy vše OK, psal jsem jim dokonce, ať změní kontaktní mail z mého starého na můj nový (jmeno@prijmeni.cz), ze kterého je jasné, že nejsem moje matka a šlo to. Tak proč teď tak složitě, achjo.

 

Hlavní problém je prostě v tom, že volají s cca týdenním odstupem. Kdyby volali tentýž den, kdy se domluvíme na dořešení telefonicky, tak člověk na to čeká a u toho telefonu je... Ale ne vždy práce či spánek dovolí sedět u telefonu a čekat na UPC. :scratch:

Odesláno

jojo, komunikace s UPC je v tomto otřesná. Nechápu, že takto poměrně velká společnost si nevezme příklad od podobných společností, které toto mají zmáknuté jako třeba banky, operátoři atd. Aby člověk čekal týden na zavolání, pak náhodou nemůže vzít telefon a čeká se další dny. Troufám si říct, že tohle UPC hodně ubírá spoustu klientů, protože v dnešní online době chtějí lidé řešit svůj požadavek nebo problém ihned a ne to řešit týdny. Zvlášť mi to udivuje u UPC, který je mimo jiné poskytovatel internetu.

Odesláno

V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community