Návštěvník YABAKA Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 jojo, komunikace s UPC je v tomto otřesná. Nechápu, že takto poměrně velká společnost si nevezme příklad od podobných společností, které toto mají zmáknuté jako třeba banky, operátoři atd. Aby člověk čekal týden na zavolání, pak náhodou nemůže vzít telefon a čeká se další dny. Troufám si říct, že tohle UPC hodně ubírá spoustu klientů, protože v dnešní online době chtějí lidé řešit svůj požadavek nebo problém ihned a ne to řešit týdny. Zvlášť mi to udivuje u UPC, který je mimo jiné poskytovatel internetu. Zkus si zavolat na firmu Digi a uvidíš, jak to má "vypadat" V každým případě kabelovka s půl miliónem lidí je něco jinýho než banka, kam nevoláš, protože ani není proč. Každá větší změna znamená osobní návštěvu nebo přinejlepším net, takže po telefonu se pobavíte tak akorát na téma provozní doby na přepážce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil. Kdo by je asi platil? Ten, kdo ten hovor iniciuje. A aby nedošlo k omylu, tak UPC z tvýho hovoru žádnou provizi nemá, oškube tě tvůj telefonní operátor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník thera Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 spíš tadyto navyšování o desetikoruny, že se jim to vyplatí riskovat event. odchod klienta. za ty roky, co mám různé elektronické služby, pokud došlo k upgrade ze strany poskytovatele, tak cena zůstala většinou stejná... to už je fakt nenažranost.... jinak z FB mi napsali, že zavolají, asi jako slibem nezarmoutíš. Holt do toho 15.1. to už nestihnu "vypovědět". Tak budu event. argumentovat, že odejdu ke konci výročí, tj. duben... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 spíš tadyto navyšování o desetikoruny, že se jim to vyplatí riskovat event. odchod klienta. za ty roky, co mám různé elektronické služby, pokud došlo k upgrade ze strany poskytovatele, tak cena zůstala většinou stejná... to už je fakt nenažranost.... jinak z FB mi napsali, že zavolají, asi jako slibem nezarmoutíš. Holt do toho 15.1. to už nestihnu "vypovědět". Tak budu event. argumentovat, že odejdu ke konci výročí, tj. duben... Pokud ti navyšují cenu od 1.2. tak je ještě poměrně dost času to vypovědět do 31.1. kdykoliv s okamžitou platností. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Je potřeba se na to dívat ne tak, že se zvyšuje cena, ale jestli se mně to za tu novou vyplatí nebo ne. Flaška kvalitního medu už taky nestojí 50 kaček, ale 2x tolik a přesto si ho koupím, protože je to furt lepší, než nějakej pančovanej sirup zalevno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmet Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil. Kdo by je asi platil? Ten, kdo ten hovor iniciuje. A aby nedošlo k omylu, tak UPC z tvýho hovoru žádnou provizi nemá, oškube tě tvůj telefonní operátor. Myslím, že by si mohli zřídit zelenou linku, když má člověk 40 minut poslouchat "čekejte, jste 18. v pořadí ". To není chyba klienta, když jim chci oznámit, že jim nefunguje internet, který platím já. Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil. Kdo by je asi platil? Ten, kdo ten hovor iniciuje. A aby nedošlo k omylu, tak UPC z tvýho hovoru žádnou provizi nemá, oškube tě tvůj telefonní operátor. Myslím, že by si mohli zřídit zelenou linku, když má člověk 40 minut poslouchat "čekejte, jste 18. v pořadí ". To není chyba klienta, když jim chci oznámit, že jim nefunguje internet, který platím já. Z jejich UPC telefonu voláte zadarmo. Stejně jako když já potřebuji volat na T-Mobile, vytočím 4603. Když jsem potřeboval volat z jiného operátora, volal jsem a platil jsem. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš). No, tohle není úplně tak správný příklad, při reklamaci ti cestu sice nikdo neproplatí, ale poštovné ano, oběma směry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petrmet Odesláno 13. ledna 2016 Sdílet Odesláno 13. ledna 2016 Myslím, že by si mohli zřídit zelenou linku, když má člověk 40 minut poslouchat "čekejte, jste 18. v pořadí ". To není chyba klienta, když jim chci oznámit, že jim nefunguje internet, který platím já. Z jejich UPC telefonu voláte zadarmo. Stejně jako když já potřebuji volat na T-Mobile, vytočím 4603. Když jsem potřeboval volat z jiného operátora, volal jsem a platil jsem. Zajímavá logika, když chci oznámit, že nefunguje jejich linka, tak zavolat jejich telefonem. To je jako napsat mail, když nefunguje internet. Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.