Přejít na obsah

Nové obchodní podmínky


Návštěvník warman

Doporučené příspěvky

Návštěvník YABAKA
jojo, komunikace s UPC je v tomto otřesná. Nechápu, že takto poměrně velká společnost si nevezme příklad od podobných společností, které toto mají zmáknuté jako třeba banky, operátoři atd. Aby člověk čekal týden na zavolání, pak náhodou nemůže vzít telefon a čeká se další dny. Troufám si říct, že tohle UPC hodně ubírá spoustu klientů, protože v dnešní online době chtějí lidé řešit svůj požadavek nebo problém ihned a ne to řešit týdny. Zvlášť mi to udivuje u UPC, který je mimo jiné poskytovatel internetu.

Zkus si zavolat na firmu Digi a uvidíš, jak to má "vypadat" :D V každým případě kabelovka s půl miliónem lidí je něco jinýho než banka, kam nevoláš, protože ani není proč. Každá větší změna znamená osobní návštěvu nebo přinejlepším net, takže po telefonu se pobavíte tak akorát na téma provozní doby na přepážce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA
V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil.

Kdo by je asi platil? Ten, kdo ten hovor iniciuje. A aby nedošlo k omylu, tak UPC z tvýho hovoru žádnou provizi nemá, oškube tě tvůj telefonní operátor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník thera

spíš tadyto navyšování o desetikoruny, že se jim to vyplatí riskovat event. odchod klienta. za ty roky, co mám různé elektronické služby, pokud došlo k upgrade ze strany poskytovatele, tak cena zůstala většinou stejná... to už je fakt nenažranost.... jinak z FB mi napsali, že zavolají, asi jako slibem nezarmoutíš. Holt do toho 15.1. to už nestihnu "vypovědět". Tak budu event. argumentovat, že odejdu ke konci výročí, tj. duben...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník computerboy
spíš tadyto navyšování o desetikoruny, že se jim to vyplatí riskovat event. odchod klienta. za ty roky, co mám různé elektronické služby, pokud došlo k upgrade ze strany poskytovatele, tak cena zůstala většinou stejná... to už je fakt nenažranost.... jinak z FB mi napsali, že zavolají, asi jako slibem nezarmoutíš. Holt do toho 15.1. to už nestihnu "vypovědět". Tak budu event. argumentovat, že odejdu ke konci výročí, tj. duben...

 

Pokud ti navyšují cenu od 1.2. tak je ještě poměrně dost času to vypovědět do 31.1. kdykoliv s okamžitou platností.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Je potřeba se na to dívat ne tak, že se zvyšuje cena, ale jestli se mně to za tu novou vyplatí nebo ne. Flaška kvalitního medu už taky nestojí 50 kaček, ale 2x tolik a přesto si ho koupím, protože je to furt lepší, než nějakej pančovanej sirup zalevno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil.

Kdo by je asi platil? Ten, kdo ten hovor iniciuje. A aby nedošlo k omylu, tak UPC z tvýho hovoru žádnou provizi nemá, oškube tě tvůj telefonní operátor.

Myslím, že by si mohli zřídit zelenou linku, když má člověk 40 minut poslouchat "čekejte, jste 18. v pořadí ". To není chyba klienta, když jim chci oznámit, že jim nefunguje internet, který platím já.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V UPC rozjeli velkou akci se změnami všech smluv a přerostlo jim to přes hlavu. Já jsem tam tento týden 2x volal kvůli výpadku internetu a hovory trvaly pokaždé 30-45 min. Sice se pořád omlouvali, ale na dotaz, kdo bude ty telefony platit, mi nedokázali odpovědět a na dotaz, proč neodpovídají na email, tak jsem zase slyšel jen omluvy, že toho mají moc. Jsem u nich 15 let, ale takové problémy jsem ještě nezažil.

Kdo by je asi platil? Ten, kdo ten hovor iniciuje. A aby nedošlo k omylu, tak UPC z tvýho hovoru žádnou provizi nemá, oškube tě tvůj telefonní operátor.

Myslím, že by si mohli zřídit zelenou linku, když má člověk 40 minut poslouchat "čekejte, jste 18. v pořadí ". To není chyba klienta, když jim chci oznámit, že jim nefunguje internet, který platím já.

Z jejich UPC telefonu voláte zadarmo. Stejně jako když já potřebuji volat na T-Mobile, vytočím 4603. Když jsem potřeboval volat z jiného operátora, volal jsem a platil jsem.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník OndrejB
Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš).

No, tohle není úplně tak správný příklad, při reklamaci ti cestu sice nikdo neproplatí, ale poštovné ano, oběma směry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že by si mohli zřídit zelenou linku, když má člověk 40 minut poslouchat "čekejte, jste 18. v pořadí ". To není chyba klienta, když jim chci oznámit, že jim nefunguje internet, který platím já.

Z jejich UPC telefonu voláte zadarmo. Stejně jako když já potřebuji volat na T-Mobile, vytočím 4603. Když jsem potřeboval volat z jiného operátora, volal jsem a platil jsem.

Zajímavá logika, když chci oznámit, že nefunguje jejich linka, tak zavolat jejich telefonem. To je jako napsat mail, když nefunguje internet. :salut:

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...