Návštěvník YABAKA Odesláno 14. ledna 2016 Sdílet Odesláno 14. ledna 2016 UPC telefon se dá provozovat i v mobilu na Androidu, takže to není podmíněný zrovna samotným připojením u tebe. A zadarmo se dá do UPC dovolat přes Skype. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 14. ledna 2016 Sdílet Odesláno 14. ledna 2016 Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš). No, tohle není úplně tak správný příklad, při reklamaci ti cestu sice nikdo neproplatí, ale poštovné ano, oběma směry. Poštovný ano, ale že musíš koupit krabici do který to dáš a odnést na poštu, to už ti nikdo nerefunduje. Tady nejde o slovíčka, ale o to, že při reklamaci máš vždycky nějaký výdaje na své straně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 15. ledna 2016 Sdílet Odesláno 15. ledna 2016 Prosím vás, to zvýšení rychlosti proběhne nějak automaticky. Měl bych dnes mít místo rychlosti 40, rychlost 100. A nemam. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. ledna 2016 Sdílet Odesláno 15. ledna 2016 Zkuste zítra ráno restartovat modem. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Tak dodneška nic,žádné zrychlení...něco se zdraží,slíbí teda rychlejší internet a skutek utek. Asi,taky nezaplatím ty dny,kdy to nejede,jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ludekfilm Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 UPC mi hlásilo, změnu k 26.1, ale po restartu modemu mi vyšší rychlost (240) chodí už teď a i MYPRIME. Jen jsem zvědav na vyúčtování, protože mám jen modem bez WiFi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 A tu informaci jste dostal od UPC a nebo se řídíte informací, kterou uveřejnil někdo jiný? Dělají ty změny ve vlnách, dny se tedy mohou lišit. Překontroloval bych tedy nejdříve, zda se Vás týkal datum 15.1. 2016 Jaké máte zůčtovací období na faktuře? Od 1. nebo od 15. či od 23.? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Teď se dívám do MojeUPC, a tam mám už od 15.1. vystavenou fakturu s navýšením. A ve službách uvedeno Internet 100+. Ale ten nejak je porad 40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 A jaký máte modem? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Modem WIFI ED3.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.