Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

UPC telefon se dá provozovat i v mobilu na Androidu, takže to není podmíněný zrovna samotným připojením u tebe. A zadarmo se dá do UPC dovolat přes Skype.

Odesláno
Zní to logicky, ale ono je to asi tak, že když koupíš boty a ty se rozpadnou, tak ti taky nikdo nezaplatí cestovný do prodejny a zpátky (a to ještě 2x, jednou když je na opravu dáš a podruhý když je vyzvedáváš).

No, tohle není úplně tak správný příklad, při reklamaci ti cestu sice nikdo neproplatí, ale poštovné ano, oběma směry.

Poštovný ano, ale že musíš koupit krabici do který to dáš a odnést na poštu, to už ti nikdo nerefunduje. Tady nejde o slovíčka, ale o to, že při reklamaci máš vždycky nějaký výdaje na své straně.

Odesláno

Prosím vás, to zvýšení rychlosti proběhne nějak automaticky. Měl bych dnes mít místo rychlosti 40, rychlost 100. A nemam.:(

Děkuji.

Odesláno

Tak dodneška nic,žádné zrychlení...něco se zdraží,slíbí teda rychlejší internet a skutek utek.:) Asi,taky nezaplatím ty dny,kdy to nejede,jak má.

Odesláno

UPC mi hlásilo, změnu k 26.1, ale po restartu modemu mi vyšší rychlost (240) chodí už teď a i MYPRIME. Jen jsem zvědav na vyúčtování, protože mám jen modem bez WiFi.

Odesláno

A tu informaci jste dostal od UPC a nebo se řídíte informací, kterou uveřejnil někdo jiný? Dělají ty změny ve vlnách, dny se tedy mohou lišit. Překontroloval bych tedy nejdříve, zda se Vás týkal datum 15.1. 2016

Jaké máte zůčtovací období na faktuře? Od 1. nebo od 15. či od 23.?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Teď se dívám do MojeUPC, a tam mám už od 15.1. vystavenou fakturu s navýšením. A ve službách uvedeno Internet 100+. Ale ten nejak je porad 40.:)

Odesláno

Modem WIFI ED3.0

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community