Pepe Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 To jste nám toho řekl podstatě dost. A neumím si vybrat a věšteckou kouli nemam. Cisco, Technicolor, HD DVR Mediabox ? Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Technicolor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník notizia Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 To jste nám toho řekl podstatě dost. A neumím si vybrat a věšteckou kouli nemam. Cisco, Technicolor, HD DVR Mediabox ? A není to jedno, Cisco, Technicolor nebo HD DVR Mediabox umí podporovat rychlost 100. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ludekfilm Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 A tu informaci jste dostal od UPC a nebo se řídíte informací, kterou uveřejnil někdo jiný? Dělají ty změny ve vlnách, dny se tedy mohou lišit. Překontroloval bych tedy nejdříve, zda se Vás týkal datum 15.1. 2016Jaké máte zůčtovací období na faktuře? Od 1. nebo od 15. či od 23.? Info přišlo už v prosinci od UPC Emailem (s uvedenou aktivací k 23.1) a sdělení o změně bylo také v Moje UPC a tam jsem také včera zjistil, že už mám ty služby s vyšší rychlostí (a taky už chodí). Jinak fakturaci mám k 23. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Modem WIFI ED3.0 A upload se též nezvedl? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 19. ledna 2016 Sdílet Odesláno 19. ledna 2016 Dle Speedtestu..to porad ukazuje download cca. 37 a upload cca. 10. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 V tom případě už rychlost navýšena bude, když je upload 10. Takže tam bude nějaký problém. Měřil jste určitě přes kabel, ne přes WiFi. Napište nebo zavolejte do UPC. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník mikis Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Chtěl bych se zeptat někoho kdo do toho vidí víc než já jako běžný zákazník. Od oznámení zvýšení ceny proběhly z mé strany už čtyři telefonáty na zákaznickou linku a jeden vyplněný kontaktní formulář s výsledkem že jsem jsi domluvil přechod na tarif jako nový zákazník který jsem ochoten platit s tím že mě má kontaktovat jiné oddělení které se mnou domluví příjezd technika kvůli výměně set-top boxu. Pochopitelně se nikdo neozval a na můj poslední telefonát ze včera jsem dostal odpověď že teď mají uzamčený systém a nemůžou provést domluvenou změnu ale po 25.1 se mi někdo určitě ozve. od 23.1 začne v mém případě platit ten zvýšený tarif který mi nabídli v rámci rušení "straších tarifů". Chci se jen zeptat zda je to možné že ta změna teď provést nejde nebo tam mám opět volat a trvat na svém. Dost mě mrzí přístup UPC k stávajícím dlouholetým zákazníkům! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Možné to je, že ta změna nejde teď provést. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Tak jsem to zkusil pres drat a fakt to jede 100, oddelam drat a zase 40. Cim to muze byt? Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.