Marek-26 Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Pomalou WiFi v PC? Zarušením? Jakou máte síťovou kartu v PC, na kterém měříte? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Qualcomm Atheros AR956x Communications Inc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Jestli jsem správně hledal, tak podporuje i 802.11n, ale jen 150. Doporučuji si přečíst následující článek: http://www.zive.cz/clanky/wi-fi-jak-si- ... fault.aspx Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Těch 802.11n 150 je označení, stejně jako 802.11n Lite Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu. K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník thera Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Tak mi volala pani, po zaslani zpravy na FB, po 8 dnech, ani uz jsem necekal a v podstate mi vnutila slevu 100,-/m na tarif puvodne zdrazeny o 60,-/m. To je sympaticke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Jo, v ideálním prostředí možná, ale ne ve městě, kde je v okolí 30 wifi sítí, z toho 10 silných, na 3 kanálech, že. Těch 40 Mbit/s přes wifi považuju za dobrou rychlost. A to je právě ono, lidi neví, že je jim nějakých 120 nebo 240 Mbit/s od UPC k... ničemu. K ničemu bych neřekl, každej soudnej user má spojení kabelem a WiFi bere jako doplněk k mobilu, tabletu nebo noťasu. A kdo to chce skutečně tlačit přes WiFi větší rychlostí, tak použije 5GHz. Ano, soudnej user jsme třeba my dva, nebo možná kdokoliv, kdo si najde toto fórum. Já mluvím o BFU samozřejmě. No, a abych jen nebyl offtopic, tak od 13.1.2016, kdy jsem jim sdělil číslo na matku, na kterou je smlouva psaná, pořád žádný kontakt. A konec měsíce se blíží a já se děsím, že se nestihneme domluvit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 UPC totálně nezvládá situaci, která nastala před avizovaným zdražováním. Dnes hovor na linku, kde jsem čekal asi 25 minut na spojení operátora, který mi řekl, že s tím nemůže nic dělat a musím čekat až oni zavolají nazpět v řádech týdnů. Prý když to nestihnou zavolat do konce ledna, tak i v únoru budou těm, co se zvýšením nesouhlasili vracet peníze. Prý toho mají děsně moc a vůbec nestíhají. Já se ptám proč před takovou zásadní akcí neposílili svoje kontaktní centrum? Přeci museli vědět, že si to většina zákazníků nenechá líbit. Mám takové tušení, že v UPC budou padat hlavy těch, co nedomysleli následky této akce a nepřipravili se na ní. A zároveň může dojít k odlivu poměrně významného procenta klientů, kterým dojde trpělivost. UPC má dle mého kvalitní služby, ale celé jí to kazí zákaznické centrum. Nějak nechápu, proč by nešlo, aby se na retenční oddělení mohlo dovolat napřímo jako to mají třeba operátoři. To se musí speciálně připravovat na každého zákazníka individuálně a dopředu si dobře rozmyslet kam až budou schopni zajít při vyjednávání o cenách? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Musím říct, že od spousty lidí jsem slyšel "my to rušíme / už jsme to zrušili, zase zdražovali", otázkou je, kolik z nich to dotáhne do konce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.