Návštěvník computerboy Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 JO jo, je fakt, že spousta lidí to do konce nedotáhne, protože je odradí už jenom to, když budou čekat na lince něklik desítek minut a pak zjistí, že musí čekat něklik týdnů, než se jim někdo ozve. Zřejmě je to od UPC i záměr. Si radši řeknou: Nějakých 40 Kč navíc - to mi nezabije. Za to se dnes ani nenasnídám a tak to přežiju. Ale ono je to jen otázka toho, kolik toho zákazník vydrží. Takových zdražení už jsem u UPC zažil několik a za nějaký čas přijde další. Nejhorší na tom je, že služby se nezlepší(tedy alespoň u mě je to tak, že mi jen zdražují službu, která bude mít úplně stejné parametry jako měla doposud akorát se bude jinak jmenovat) Kdyby většina zákazníků řekla UPC NE a vystavili by jim stopku, tak by museli rychle obrátit kartu, pokud by chtěli zachovat tento stávající byznys. Cenu určují zákazníci, nikoliv prodejce/poskytovatel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Diky za ten clanek..zmenil jsem si to na 40Mhz a channel 1 a mam vysledek...67 a 10. Ale jeste jednu otazecku..posledni..uz to tak necham a staci mi to. Na tom modemu je UPC..cislo v 2,4 MGhz k tomu heslo a UPC...cislo v 5 MGhz a k tomu heslo. Ja pouzivam a objevuje se mi v sitich to 2,4 MGhz...proc tam je i to na 5. To se da nejak aktivovat,nebo musi byt jiny modem. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 20. ledna 2016 Sdílet Odesláno 20. ledna 2016 Ten modem umí buď 2,4 nebo 5GHz. Přepíná se to vmenu modemu Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 JO jo, je fakt, že spousta lidí to do konce nedotáhne, protože je odradí už jenom to, když budou čekat na lince něklik desítek minut a pak zjistí, že musí čekat něklik týdnů, než se jim někdo ozve. Zřejmě je to od UPC i záměr. odesláním výpovědi se na žádný lince čekat nemusí Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník pukacs Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Dobrý,já jsem měl 120mega a komfort+ a telefon100 a pronajatý modem(70kč) a platil 649kč poslali mail že mi to navyšují o 91kč,tak jsem jím zavolal a do mluvil,že budu mít 100mega a komfort+ a telefon100 a modem a platím 575kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 (upraveno) ... Cenu určují zákazníci, nikoliv prodejce/poskytovatel. To bych neřekl. Dle mě je to přesně naopak. Cenu nastavuje prodejce/poskytovatel. A je také na něm, aby nastavil ceny a podmínky. Musí je samozřejmě nastavit tak, aby byl v zisku a zároveň, aby jeho nabídka byla zajímavá pro zákazníky. Upraveno 21. ledna 2016 uživatelem Návštěvník Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 JO jo, je fakt, že spousta lidí to do konce nedotáhne, protože je odradí už jenom to, když budou čekat na lince něklik desítek minut a pak zjistí, že musí čekat něklik týdnů, než se jim někdo ozve. Zřejmě je to od UPC i záměr. Si radši řeknou: Nějakých 40 Kč navíc - to mi nezabije. Za to se dnes ani nenasnídám a tak to přežiju. Ale ono je to jen otázka toho, kolik toho zákazník vydrží. Takových zdražení už jsem u UPC zažil několik a za nějaký čas přijde další. Nejhorší na tom je, že služby se nezlepší(tedy alespoň u mě je to tak, že mi jen zdražují službu, která bude mít úplně stejné parametry jako měla doposud akorát se bude jinak jmenovat) Kdyby většina zákazníků řekla UPC NE a vystavili by jim stopku, tak by museli rychle obrátit kartu, pokud by chtěli zachovat tento stávající byznys. Cenu určují zákazníci, nikoliv prodejce/poskytovatel. A co je na zdražení divnýho? Za nájem se taky platí pořád víc, stejně jako třeba za odvoz odpadu, a že by se nějak zvýšila kvalita, to bych teda neřekl. Prostě všechno je akorát o tom, že UPC něco nabízí a pro zákazníka je to buď výhodný a vezme to, anebo to výhodný není a jde jinam. Se mnou takhle chvilku kvedlal Vodafone, nabízel pořád nějaký úchvatný balíky všeho možnýho a za pořád vyšší ceny, a to až do doby, než jsem mu dal písemnou výpověď a zmizel jinam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Diky za ten clanek..zmenil jsem si to na 40Mhz a channel 1 a mam vysledek...67 a 10. Ale jeste jednu otazecku..posledni..uz to tak necham a staci mi to. Na tom modemu je UPC..cislo v 2,4 MGhz k tomu heslo a UPC...cislo v 5 MGhz a k tomu heslo. Ja pouzivam a objevuje se mi v sitich to 2,4 MGhz...proc tam je i to na 5. To se da nejak aktivovat,nebo musi byt jiny modem. Diky Jestli máš smartfouna, stáhni si nějakou appku (třeba wifi analyzer) a podívej se, jaké kanály jsou v okolí volnější, tam to dej na pevno. 5Ghz neumí přijímat každé zařízení, záleží co máš a jak je to staré. Můžeš to testnout. Co se týká názvu wifi sítě a hesla - doporučuju heslo, případně i název wifi v modemu přenastavit dle svého ..... Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 Tak mi volala pani, po zaslani zpravy na FB, po 8 dnech, ani uz jsem necekal a v podstate mi vnutila slevu 100,-/m na tarif puvodne zdrazeny o 60,-/m. To je sympaticke... Tkze budete pltit o 40 kc mi nnez driv nebo o 100 kc? a muzu se zeptat, jaky jste mel puvodne tarif, na co Vam to zmenili, kolik jste platil predtim kolik teda budete platit ted.? predem dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Roger Odesláno 21. ledna 2016 Sdílet Odesláno 21. ledna 2016 zdravím všechn, chci se pordit s nekm , kdo do toho vidi nebo ma podobnou zkusenost. U UPC mam internet a telefon, pred casem mi napsali , ze mi zdrazi (pry kvuli ruseni tarifu) internet, a to od 23.1.2016 (zacatek meho noveho zuctovaciho obdobi). Zdenik1 psal zde nekolik stranek nahoru, ze po podani vypovedi mu telefonicky nabidli nizsi cenu. Takze dnes a zitra mam zrejme posledni sanci podat okamzitou vypoved. To bych udelal, v Praze snad lze vypoved podat i osobne, ale: Trochu se totiz bojim, ze kdyby mi po podani vypovedi nezavolali s nabidkou slevy, ale tu vypoved okamzite (na zaklade toho "zvlastniho" obdobi do 23.1.) aplikovali, tak ze bych mohl minimalne na nejakou dobu prijit o internetove pripojeni, protoze bych uz nestihl do toho 23.1. vzit vypoved zpatky. Protoze i kdyby mi nkonec slevu nenabidli, tak bych radsi zustal u nich. ale co s nimi mam delat, kdyz nejsou schopni slevu udelit jednoduse telefonicky, ale davji ji zrejme az po poslani vypovedi, jak pise Zdenik1... Nebo snad muzu ted (jeste v obdobi do 23.1.) poslat vypoved ucinnou k nejakemu pozdejsimu datu (ale bez vypovedni lhuty), treba 31.1. nebo 10.2., abych zakaznickemu centru dal nejak cas na zavolani s nabidkou slevy a kdyby nezavolali, tak ze bych tu vypoved jeste stihl vzit zpatky? a kdyz se odvolava vypoved, tak to staci telefonem ci mailem nebo je nutno pisemne? dik moc za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.