Návštěvník KarelBrno Odesláno 4. února 2016 Sdílet Odesláno 4. února 2016 computerboy: u elektřiny tě ale taky nikdo nenutí, abys ji měl do bytu připojenou, natož abys jí musel odebírat nějaké množství. Stejně tak s internetem - když tam bude UPC, která nabízí i stovky MBit, tak je to ok. Že ty si z nějakého důvodu pořídíš jen 10Mbit (nebo vůbec nic), tak to už je tvoje věc. Ono stejně pokud by taková krávovina prošla, tak akorát pár operátorů shrábne mastné dotace, prakticky se nic nezmění a pojede se dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník P_V Odesláno 5. února 2016 Sdílet Odesláno 5. února 2016 "elektřiny tě ale taky nikdo nenutí, abys ji měl do bytu připojenou" Ne tak docela. Byt bez elektrické přípojky nebo jinak zajištěné elektřiny se ani nedá zkolaudovat jako byt, jen jako nebytový prostor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 8. února 2016 Sdílet Odesláno 8. února 2016 To jsou hovada... Už nemám jiných slov. Přišlo vyúčtování na 969,99 Kč za Internet 240+, Horizon Komfort+ a Telefon 50. Platit to rozhodně nehodlám, před pár dny mi přišla SMS, že moje reklamace je v řešení, ale pak nic a nakonec tohle vyúčtování? Dlouho byl s UPC klid, ale když se něco posere, tak to zase stojí za to, vážně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 8. února 2016 Sdílet Odesláno 8. února 2016 Reklamace nemá odkladný účinek na placení. Na to pozor. A na vyřízení reklamace mají dle zákona až 30 dní. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 9. února 2016 Sdílet Odesláno 9. února 2016 Už zkoušíte reklamovat nově vystavené faktury se zdražením? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 9. února 2016 Sdílet Odesláno 9. února 2016 Ahoj, u mě se to má takhle. 21.1. proběhl hovor, ve kterém byla domluvena retenční nabídka (100 Mbit + Komfort za 609 Kč cca, k tomu zrušení telefonu) 2.2. proběhl hovor, ve kterém jsme se dotazovali, proč nám byla zavedena služba 240 Mbit + Komfort za 969,99 Kč K 2.2. také provedena změna na slibovanou ret. nabídku, běží reklamace (ohledně zpožděného zavedení). Celkově jsem to nějak nepochopil, volali jsme a nesouhlasili s nabídkou od 1.2., čili by bylo logické, že slíbená sleva se provede k 1.2. a ne, že na den či dva naskočí ta původní, dražší a až po telefonátu se vše dá magicky do pořádku najednou. 1.2. vystavena chybná faktura, dnes reklamováno, informace byla taková, že změna tarifu byla až od 2.2., a proto to není reflektováno na faktuře, která byla vystavena 1.2., celkem to dává smysl. Takže není chyba ve faktuře, ale chyba v opožděném nastavení služeb. Srovnáno to bude v dalším vyúčtování. Jako omluva na měsíc přidán balíček HBO. Dobrá ironie by byla, kdyby nebyl automaticky zrušen a zas by se tam muselo volat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 9. února 2016 Sdílet Odesláno 9. února 2016 U mého otce podobně - reklamováno vyúčtování z února, kde byla služba Komfort 240+, přes předchozí nesouhlas s touto změnou (v polovině ledna). Asi dva dny na to telefonát z UPC, nastaven požadovaný tarif (Komfort 100+), rozdíl v ceně by měl být kompenzován dalším vyúčtováním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 10. února 2016 Sdílet Odesláno 10. února 2016 viewtopic.php?f=7&t=5989&p=96591#p96583 ...a po dotazu na FB odpověděli toto: UPC Česká republika 8. únor 16:21 Pěkný den, potvrzení výpovědi jsme obdrželi 25. 1. 2016 a v té době již byl vystaven SIPO předpis na únor a byl u České pošty. Z tohoto důvodu se zde změna nemohla projevit. V následujícím vyúčtování bude odúčtován celý měsíc za službu televize a již i správný tarif telefonu, tedy od 23. 1. do 22. 2. 2016. Tereza, UPC Facebook tým Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
retron Odesláno 10. února 2016 Sdílet Odesláno 10. února 2016 reklamoval jsem první vyučtování po zdražení, předtím jsem poslal nesouhlas s novými podmínkami, vyfákli mě v obou případech (poprvé teda nabízeli nesmyslné retence typu ušetříte 30 korun, ale příjdete o většinu bonusových programů, podruhé s tím že jsem na změnu byl upozorněn a mohl odstoupit od smlouvy bez sankce k 15.1.) a to spadám do kategorie s největším zdražením (+ 81 Kč). zvažuji to reklamovat na ČTÚ, anebo nechat doběhnout retenci na dobu určitou a poslat výpověď písemně Citovat 150 Mb/s - Komplet Compal bridge, 4x CA modul Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník computerboy Odesláno 10. února 2016 Sdílet Odesláno 10. února 2016 retron: To je síla teda. Uvidíme, jak po nich ČTU půjde. Slibovali, že se do toho opřou poměrně razantně. Ale obávám se, že z toho vznikne právní boj na dlouhou dobu. Teď je potřeba, aby ČTU dostal co nejvíce podnětů a stížností na UPC. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.