Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

inSSIDer 2,1.Prepnut na najmenej pouzivany kanal v okoli.

 

Snimkaobrazovky20pi0.png

Odesláno

To ritchi :

Dívám se, že to máte, tak jako u nás v okolí.Taky žádný kanál 3. To je zvláštní. Celkem u nás vidím 28 wifi připojení.

 

Je zajímavé, že UPC nedoporučuje kanály 1, 11 a 13. Ale jak u nás, tak u Vás jsou hodně používány.

Odesláno

ritchi, to ricmund3 seš ty? Máš UPC router a ještě další wifi? Kanály 8 a 6 se překrývají - AP co je na 12 + 8 přesuň na 13 + 9 a to co je na 6 přesuň na 5 nebo ještě níže.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
  • Slamb změnil název na Špatný signál ve druhém pokoji

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community