hpfunny Odesláno 7. února 2016 Sdílet Odesláno 7. února 2016 Minulý měsíc jsem něco podobného pomáhal vyřídit 88ti leté sousedce. Chtěla změnit telefonní tarif a zrušit TV. 12.ledna telefonát na KC, telefon změnili tentýž den a zrušení TV chtěli potvrdit písemně. Druhý den odesláno doporučeně - a od té doby se jí nikdo neozval. A ve vyúčtování se objevila změna na Horizon Klasik a zvýšení ceny od 23.ledna. Málem ji to zabilo. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88533 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 7. února 2016 Sdílet Odesláno 7. února 2016 Jestli se nepletu, tak vypovedni lhuta trva jeden mesic, takze zmena by mela probehnout az od brezna. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88534 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 7. února 2016 Sdílet Odesláno 7. února 2016 No to je sice pravda, ale ona včas oznámila, že nesouhlasí se změnou z Digital Starter na Horizon Klasik a se zvýšením ceny o 46,- Kč. Navíc ji na KC řekli, že v tomto případě měsíční lhůta není. A přesto má nechtěnou změnu a zvýšení ceny ve vyúčtování. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88535 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. února 2016 Sdílet Odesláno 7. února 2016 A bylo to tak napsáno ve výpovědi? A u UPC se platí na měsíc dopředu, je dost možné, že ti nestihli odpojit před generováním další faktury a bude ji to zpětně odúčtováno a vznikne jí přeplatek. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88538 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 8. února 2016 Sdílet Odesláno 8. února 2016 Ve výpovědi služby to uvedeno bylo. Doufám, že to celé vzniklo proto, "že nestíhali". Já to napsal vlastně jen jako reakci na nutnost poslat zrušení jedné ze služeb písemně a ne abych zde řešil problém seniorky na pokraji infarktu. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88541 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 10. února 2016 Sdílet Odesláno 10. února 2016 Dnes jsem hovořil s operátorkou UPC. Mají nás pěkně polapené, abychom jim neutekli... mám balíček TV komfort + Internet 240 za 829,-...věrnostní balíček - ročně se obnovuje k 15. 5. Vyptával jsem se na podmínky při odhlášení TV, internet ponechat... 1. výpovědní lhůta je jeden měsíc - počítáno od doručení písemné výpovědi od 1. dne v následujícím kalend. měsíci. čili pošlu výpověď dnes, začne lhůta běžet 1. 3. a služba skončí k 1. 4 2. pokud mám věrnostní balíček (já mám konkretně obnovení 15. 5. ), dejte výpověď k datu po 15. 5. tedy koncem března v mém případě, s uvedením data např. 20.5.. Jinak totiž hrozí zpětné vyučtování slev věrnostního balíčku. - u mne cca 300,- / měsíc, čili za nedodržení 300x 10 měsíců = cca 3,000,- Kč. 3. Do výpovědi mám uvést, který z tarifů Internetu si chci ponechat. Současná služba 240MB nelze, ta je součástí speciálního balíčku. Takže si mohu vybrat 100Mb za 499,- nebo 200 MB za 599,- Ještě jsem zkoušel verzi změnu služby......tedy z TV komfort "snížit" na Klasik.....prý nelze ze speciálního balíčku. Mám možnost mít Klasik TV + 100 MB internet za 649,- nebo Klasik + 200 MB za 749,- Vše uvádím tak, jak mi bylo řečeno po telefonu na lince UPC, celkem 12 minutový hovor, z toho asi 8 minut čekání na spojení. Ze všech nabídek mi vycházejí dvě varianty: buď plať a používej to, co máš - na kvalitu si nestěžuj NEBO dát výpověď kompletní a hledat alternativního poskytovatele Internetu - nebo si počkat na nějakou UPC akci pro nové zákazníky Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88599 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník allien Odesláno 10. února 2016 Sdílet Odesláno 10. února 2016 Jsi mohl dát výpověď , když byla možnost bez sankce do 15 ledna, nebo jak tomu bylo, stačilo jim napsat přes FB. Taky jsem nesouhlasil s navýšením, mám nějaké programy navíc a rychlejší internet za stejné peníze. Ale to je každého věc.... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88602 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oval Odesláno 11. února 2016 Sdílet Odesláno 11. února 2016 2 nat. Čekat na UPC akci pro nové zákazníky nemá smysl, jedině že si chceš počkat aby ti na lince sdělili že nejsi nový zákazník, pokud máš či jsi měl něco od UPC v minulosti. 1 Citovat - - - - Praha 4 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5057-vypoved-jedne-sluzby-v-balicku/page/2/#findComment-88608 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.