Přejít na obsah

Pozor na podovdy při jakékoliv změně využívaných služeb


Doporučené příspěvky

Návštěvník cernoch23

Jsem už dlouho zákazníkem UPC(cca 10 let). Protože jsem konečně dostavěl dům, tak se stěhuji. Dnes jsem zjistil, že na nové adrese mi služby neumí poskytnout, takže jsem nucen služby vypovědět. Pán na zákaznické lince mi okamžitě zdělil, že mám závazek a tak žádné vypovídání nebude, jinak mi naúčtuje všechny slevy za 10 měsíců dozadu na základě věrnostního programu. Přítelkyně s UPC minulý rok řešila výměnu STB a nevšimla si, že jí nedává jenom nový STB, ale zároveň podsouvá smlouvu na věrnostní program. Podle zákona mi může naúčtovat maximálně 1/5 ze zůstatku závazku při předčasném ukončení a obchází to tím, že dává smlouvu na dobu neurčitou a slevový program je samostatný "věrnostní klub". Je to zajímavý přístup. Místo snahy mít co nejvíc spokojené zákazníky se UPC zaměřilo co nejvíc jim "osladit" odchod. Jsem blázen, že jsem chtěl původně služby na nové adrese a po této zkušenosti zřejmě budu zasílat výpověď na služby i v bytě u rodičů a podám stížnost na ČTU na pdovodné praktiky při uzavírání smluv a obcházení zákona. Máte podobnou zkušenost?

Návštěvník radoslavcz

Nevyjde levněji platit ještě dva měsíce a ukončit až pak, než ukončit nyní a vracet věrnostní slevu za 10 měsíců ?

Ptám se, netuším kolik platíte měsíčně.

Bohužel (pro Vás) závazek byl podepsán a slevy čerpány a tím závazkem jste se zavázal k 12 měsíčnímu trvání smlouvy oplátkou za poskytnutí slevy.

Mohl jste platit o 300 Kč měsíčně víc, ale odejít kdykoliv :(

podám stížnost na ČTU na pdovodné praktiky při uzavírání smluv a obcházení zákona. Máte podobnou zkušenost?

Nelze nic víc než dodat tohle:

http://www.lupa.cz/clanky/ctu-doplatky-pri-predcasnem-ukonceni-smlouvy-upc-jsou-v-poradku/

Hodně štěstí s hledáním providera u rodičů a u Vás. ;-) Je škoda, že jste to neřešil dříve mohl jste odstoupit bez poplatků http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/stavajici-zakaznik/podminky2016/

 

Určitě jak radoslavcz napsal určitě je lepší zaplatit dva poslední měsíce. :wink:

  • Kabel 300 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor
  • Praha

Pokud máš balík Internet + TV, tak si za těch 10 měsíců ušetřil 3 000, takže i když to tam bude 2 měsíce zbytečně, tak na tom vyděláš než kdybys měl neměl věrnostní variantu.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Návštěvník cernoch23

Právě pro tyhle případy vzniknul ten zákon kdy může poskytovatel TV a netu chtít maximální 1/5 z ceny do konce závazku. Samozřejmě, že jsem "pochválil" polovičku že na ten PODVOD skočila, ale je pravda, že bych si asi ani sám nevšiml, že touhle kličkou UPC obchází zákon....

Návštěvník lada-vir

No ale tady jde o závazek se slevou tak čemu se divíš že to UPC bude chtít doplatit ??

To by pak každý dělal vezmu si slevu a pak zaplatím jen pokutu 1/5 ?? známe to, češi jsou vychcánci v tom jak ušetřit.

Samozřejmě pokut bys platil plnou cenu a chtěl ukončit smlouvu dříve tak pak by to byla jiná ale takto zaplať a nebo jak ti tu radili dokonči ty 2 měsíce.

Návštěvník cernoch23

Tak tu změnu STB jsme neiniciovali my, ale UPC, aby podstčilo novou smlouvu.... Jinak ta cena je i po slevě hodně vysoká (konkurence zde nabízí podobné služby za méně). Takže tvoje tvrzení, že jsme to obědnávali protože jsem "vychcánek" je liché ;) Navíc jsem původně nechtěl dávat výpověď, ale přenést služby na novou adresu....

Návštěvník lada-vir

Nepsal jsme že tys to udělal s tímto záměrem, ale že by to mohli lidé ostatní dělat.

A to že se stěhuješ na novou adresu tě také nezbavuje tohoto závazku, to by se tu plno lidí najednou také začalo stěhovat do nějaké zapadlé vesničky a dělali jak se moc podivují a litují že si tam smlouvu nemohu přenést a že jsou tím zklamáni že teda se musí smlouva rušit a bez doplatku.

Mě volali začátkem února a nabízeli mě onu cihličku. Dělali to i v minulosti, ale vždy jsem odmítal, protože cihlička spíše nefungovala, než fungovala. Vzhledem k tomu, že došlo k pozitivním změnám, tak jsem na cihličku te´d přistoupil. A samozřejmě jsem se na spoustu věcí ptal, a totéž dělali i oni na UPC.

Především si chtěli ode mě ověřit, že jsem to já a musel jsem jim říct mou adresu. To pro potvrzení, že mluví s majitelem smlouvy. Dále jsme se bez problémů dohodli vzájemně na podmínkách. Měl jsem tzv. Supreme, tedy relativně vše - tedy ne komplet vše. Dostal jsem od nich komplet TV nabídku (tedy absolutní maximum), inet (to beru jako bonus od UPC, protože ten jsem nevyžadoval, používám jiného poskytovatele), a vlastně vše, co souvisí s vlastnictvím maximální nabídky. To vše za stejnou cenu, jakou jsem měl dříve se Supreme (láce to zrovna není, ale to nebyla ani před tím). Byl jsem upozorněn, že dojde ke změně služeb, že to bude na 1 rok s tím, že mě pak zavolají a pokud budu chtít, tak prodlouží. Dále mě řekli, že mohu do 14 dní od toho odstoupit, kdyby se mě to nelíbilo.

Já tedy žádný podvod a nebo podraz ze strany UPC nevidím. Do ničeho mě podloudně nenavezli.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...