Pavel m Odesláno 26. března 2016 Sdílet Odesláno 26. března 2016 (upraveno) s kolegovy ze správy sítě jsme dohledali, že se jedná o hromadnou závadu na optickém nodu. Přeladili jsme nosné frekvence a poslali technika na vyčištění spoje. Do 5pracovních dní by mělo být vyřešeno. Specialista technické podpory UPC už mě dochází trpělivost ,po 5 pracovních dnech. Tak jsem to hlásil z nova a další 5 pracovních dní. Jde nějak zrušit smlouva ,když jí mám na 12+12 měsíců. Upraveno 26. března 2016 uživatelem Návštěvník Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 26. března 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. března 2016 tady je problém ,že celém domě to někomu nefunguje ale hlásím to jenom já. Vůbec to nechápu ,proč to lidi platí když to nefunguje. Od ty doby co mám cihlu, tak jenom problémy ,hold je náročná na signál. Tady to není poprvé ,pravidelně to tady opravují( co vím nejméně 2 krát do měsíce) a pořád to nefunguje. Už mě dochází trpělivost. doplněno řehazování problému mezi technickým oddělení a reklamačním .S přátelským pozdravem operátor klientského centra Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 26. března 2016 Sdílet Odesláno 26. března 2016 Písemná reklamace a vše v souladu s obchodníma podmínkama. Nějaký rušení smlouvy kvůli 5 dnům je naprosto nereálný, budeš rád, když dostaneš pár korunovou slevu za poměrný období. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 26. března 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. března 2016 YABAKA já nechci slevu ,já chci pouze kvalitní službu. Ten problém se objevuje ,každý měsíc. Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 26. března 2016 Sdílet Odesláno 26. března 2016 Však píšu, písemná reklamace. Pokud to nezabere, tak ČTÚ. Zcela jistě bych ale toto neřešil přes nějaký telefony nebo Facebook apod., kde hlášení závady nijak neprokážeš a UPC s tebou může v klidu orat dle libosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel m Odesláno 22. dubna 2016 Autor Sdílet Odesláno 22. dubna 2016 (upraveno) tak dnes 22.4. uvidíme vyměněná celá rozvodnice ve sklepě. Upraveno 26. dubna 2016 uživatelem Návštěvník Citovat Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 22. dubna 2016 Sdílet Odesláno 22. dubna 2016 a to upgradovali nebo downgradovali? snad to ještě nějak dořešej Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Honza007 Odesláno 24. dubna 2016 Sdílet Odesláno 24. dubna 2016 Stejná závada, reklamace, výmluvy, směšná sleva. Na retenci jsem nepřistoupil, odeslána písemná výpověď. UPC by mělo přehodnotit přístup... P. O. Box je výsměch...vzpomínám, že v 90letech ho používali výhradně podvodné firmy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YABAKA Odesláno 24. dubna 2016 Sdílet Odesláno 24. dubna 2016 P.O.Box je běžná věc a nemá s podvodem nic společnýho. I když ti UPC nevoní, tak není potřeba vypisovat zjevný nesmysly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Honza007 Odesláno 25. dubna 2016 Sdílet Odesláno 25. dubna 2016 Nevoní, proto končím. Koukám, ze ty máš potřebu se vyjádřit ke každému příspěvku i když nemáš co říct... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.