Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

s kolegovy ze správy sítě jsme dohledali, že se jedná o hromadnou závadu na optickém nodu. Přeladili jsme nosné frekvence a poslali technika na vyčištění spoje. Do 5pracovních dní by mělo být vyřešeno.

 

 

Specialista technické podpory UPC

 

 

už mě dochází trpělivost ,po 5 pracovních dnech. Tak jsem to hlásil z nova a další 5 pracovních dní. Jde nějak zrušit smlouva ,když jí mám na 12+12 měsíců.

 

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
  • Autor

tady je problém ,že celém domě to někomu nefunguje ale hlásím to jenom já. Vůbec to nechápu ,proč to lidi platí když to nefunguje. Od ty doby co mám cihlu, tak jenom problémy ,hold je náročná na signál. Tady to není poprvé ,pravidelně to tady opravují( co vím nejméně 2 krát do měsíce) a pořád to nefunguje. Už mě dochází trpělivost.

 

 

doplněno :Přehazování problému mezi technickým oddělení a reklamačním .S přátelským pozdravem operátor klientského centra

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Písemná reklamace a vše v souladu s obchodníma podmínkama. Nějaký rušení smlouvy kvůli 5 dnům je naprosto nereálný, budeš rád, když dostaneš pár korunovou slevu za poměrný období.

Odesláno
  • Autor

YABAKA

 

já nechci slevu ,já chci pouze kvalitní službu. Ten problém se objevuje ,každý měsíc.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Však píšu, písemná reklamace. Pokud to nezabere, tak ČTÚ. Zcela jistě bych ale toto neřešil přes nějaký telefony nebo Facebook apod., kde hlášení závady nijak neprokážeš a UPC s tebou může v klidu orat dle libosti.

  • po 4 týdnech...
Odesláno
  • Autor

tak dnes 22.4. uvidíme vyměněná celá rozvodnice ve sklepě.

Upraveno uživatelem Návštěvník

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

a to upgradovali nebo downgradovali? :lol: snad to ještě nějak dořešej

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Stejná závada, reklamace, výmluvy, směšná sleva.

Na retenci jsem nepřistoupil, odeslána písemná výpověď.

UPC by mělo přehodnotit přístup...

 

P. O. Box je výsměch...vzpomínám, že v 90letech ho používali výhradně podvodné firmy...

Odesláno

P.O.Box je běžná věc a nemá s podvodem nic společnýho. I když ti UPC nevoní, tak není potřeba vypisovat zjevný nesmysly.

Odesláno

Nevoní, proto končím.

 

Koukám, ze ty máš potřebu se vyjádřit ke každému příspěvku i když nemáš co říct...

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community