Přejít na obsah

neopravená závada v dohodnuté termínu!


Pavel m

Doporučené příspěvky

s kolegovy ze správy sítě jsme dohledali, že se jedná o hromadnou závadu na optickém nodu. Přeladili jsme nosné frekvence a poslali technika na vyčištění spoje. Do 5pracovních dní by mělo být vyřešeno.

 

 

Specialista technické podpory UPC

 

 

už mě dochází trpělivost ,po 5 pracovních dnech. Tak jsem to hlásil z nova a další 5 pracovních dní. Jde nějak zrušit smlouva ,když jí mám na 12+12 měsíců.

 

Upraveno uživatelem Návštěvník
  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady je problém ,že celém domě to někomu nefunguje ale hlásím to jenom já. Vůbec to nechápu ,proč to lidi platí když to nefunguje. Od ty doby co mám cihlu, tak jenom problémy ,hold je náročná na signál. Tady to není poprvé ,pravidelně to tady opravují( co vím nejméně 2 krát do měsíce) a pořád to nefunguje. Už mě dochází trpělivost.

 

 

doplněno :Přehazování problému mezi technickým oddělení a reklamačním .S přátelským pozdravem operátor klientského centra

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Písemná reklamace a vše v souladu s obchodníma podmínkama. Nějaký rušení smlouvy kvůli 5 dnům je naprosto nereálný, budeš rád, když dostaneš pár korunovou slevu za poměrný období.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

Však píšu, písemná reklamace. Pokud to nezabere, tak ČTÚ. Zcela jistě bych ale toto neřešil přes nějaký telefony nebo Facebook apod., kde hlášení závady nijak neprokážeš a UPC s tebou může v klidu orat dle libosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 4 týdnech...
Návštěvník Honza007

Stejná závada, reklamace, výmluvy, směšná sleva.

Na retenci jsem nepřistoupil, odeslána písemná výpověď.

UPC by mělo přehodnotit přístup...

 

P. O. Box je výsměch...vzpomínám, že v 90letech ho používali výhradně podvodné firmy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YABAKA

P.O.Box je běžná věc a nemá s podvodem nic společnýho. I když ti UPC nevoní, tak není potřeba vypisovat zjevný nesmysly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Honza007

Nevoní, proto končím.

 

Koukám, ze ty máš potřebu se vyjádřit ke každému příspěvku i když nemáš co říct...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...