Přejít na obsah

Faktúra za doplatenie vernostného bonusu po vypovedaní zmluv


Doporučené příspěvky

Návštěvník cenci290

Zdravím Vás, v lednu som vypovedal zmluvu s UPC, ktorú som mal do 17.9.2016. Samozrejme, vypovedaná bola až 29.2., vyplatil som ale všetko čo som mal, doplatil som posledný mesiac. Zrazu mi v emailovej schránke pristála faktúra na ďalších 1000 Kč, pretože som mal nejaký vernostný bonus 200 Kč mesačne, a musím ho doplatit za každý zbylý mesiac do konca vernostného obdobia . O tomto som netušil, netušil som o výške bonusu, prešiel som si celú zmluvu a nikde sa toto nespomína, že by sa to muselo doplácať. Je jasné, že sú to zlodeji, takže verím, že nie som prvý komu by sa niečo podobné stalo.

 

Moja otázka - mám šancu sa voči tomu nejako odvolať? Podal som reklamáciu keď mi ten emai ldošiel, to bolo asi v stredu pred týždňom, zatial sa mi neozvali, a doba splatnosti sa blíži. V podstate mi s nimi zmluva skončila, doplatil som všetko čo bolo treba, a toto môžem považovať za vymyslený poplatok, preto to nechcem platiť, kým mi aspoň neodpíšu na reklamáciu. Čo sa môže stať, ak by som to nezaplatil načas?

 

Za všetky rady budem maximálne vďačný,

 

Michal :diky

Návštěvník cenci290

oni mi povedali že môžem podat reklamáciu, ale tým sa nepredlžuje doba splatnosti. Stále som platil na čas, preto by som rád vedel, čo sa stane, keď by som nezaplatil toto načas. Odpojiť ma nemôžu, jedine že by si zarátali nejaké úroky, preto sa zaujímam.

Neplatíte za měsíce, které jste nevyužíval službu, ale naopak doplácíte za měsíce, ve kterých jste neoprávněně využíval věrnostního bonusu.

 

http://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/obec ... portfolia/

 

Reklamace nemá odkladný účinek na platby, samozřejmě je možné, že tam časem začnou skákat nějaké penále, či bude pohledávka předána k vymáhání.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Návštěvník YABAKA
Zdravím Vás, v lednu som vypovedal zmluvu s UPC, ktorú som mal do 17.9.2016. Samozrejme, vypovedaná bola až 29.2., vyplatil som ale všetko čo som mal, doplatil som posledný mesiac. Zrazu mi v emailovej schránke pristála faktúra na ďalších 1000 Kč, pretože som mal nejaký vernostný bonus 200 Kč mesačne, a musím ho doplatit za každý zbylý mesiac do konca vernostného obdobia . O tomto som netušil, netušil som o výške bonusu, prešiel som si celú zmluvu a nikde sa toto nespomína, že by sa to muselo doplácať. Je jasné, že sú to zlodeji, takže verím, že nie som prvý komu by sa niečo podobné stalo.

 

Moja otázka - mám šancu sa voči tomu nejako odvolať? Podal som reklamáciu keď mi ten emai ldošiel, to bolo asi v stredu pred týždňom, zatial sa mi neozvali, a doba splatnosti sa blíži. V podstate mi s nimi zmluva skončila, doplatil som všetko čo bolo treba, a toto môžem považovať za vymyslený poplatok, preto to nechcem platiť, kým mi aspoň neodpíšu na reklamáciu. Čo sa môže stať, ak by som to nezaplatil načas?

 

Za všetky rady budem maximálne vďačný,

 

Michal :diky

Jasný je pouze to, že máš doplatit a příště líp číst smlouvu.

Využívám věrnostní ceny už několik roků. A dobře vím, že pokud nedodržím podmínky a zkrátím věrností období např. výpovědí služeb UPC budu za to sankcionován. Vždy se divím, že to někdo neví a pak nadává UPC do zlodějů. Nechápu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...