Návštěvník OndrejB Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 Zdravím, někdy minulý rok mi volali z UPC a snažili se mi vnutit výměnu STB Handan za nový, údajně z toho důvodu, že už je nenabízí, nelze je už ani reklamovat (?), atd. Pronájem nového STB je měsíčně o 20 Kč vyšší. To se mi podařilo odvrátit s tím, že se na něj skoro nedíváme a máme ho jen na občasné koukání, a až bude výměna opravdu nutná, zvolím asi raději CA modul. Minulý týden volala poněkud "vlezlejší" slečna s tím, že už je to opravdu neodkladné, že pokud by STB přestal fungovat, musel bych ho opravit na vlastní náklady, atd. a že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí, b) nemá "Horizon" funkce (které mě stejně nezajímají). Takže mi dala 2 termíny, ve kterých přijede technik STB vyměnit a ještě mi říká "Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma a pokud máte třeba problémy s wi-fi signálem, on se vám na to zdarma podívá". Přišlo mi, že fakt hodně tlačí na pilu, tak mi to vrtá hlavou a zajímalo by mě, jestli je ta výměna skutečně povinná, nebo mi to vnucuje jen z rozmaru a navýšení ceny za pronájem. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka007 Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 Povinna v zadnem pripade neni Citovat 1000 Mb/s Jiná služba Komplet Vodafone TV, HD DVR Mediabox, HD mediabox. Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89684 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník IQ2 Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí Zrovinka včera jsem na supportu zjišťoval, jestli CA moduly mají - ano, do pronájmu za 70 Kč, takže ti slečna lhala. "Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma To je u každého úkonu, kdy je potřeba vyměnit STB apod., slečna asi hrála na city. Jinak co se týče povinnosti, nepovinnosti, vzhledem k tomu, že zařízení je jejich, mohou si vyžádat jeho vrácení. Vůči zákazníkovi je ale nefér, že dělají takový nátlak a že nové zařízení má vyšší nájemné. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89685 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ritchi Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 Praktiky hodne šmejdov kopirujuce vnucovanie pokutnych vyrobkov senilnym a lahko ovplyvnitelnym ludom na dochodku.Za mna jednoznacne CA modul. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89686 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lada-vir Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí Zrovinka včera jsem na supportu zjišťoval, jestli CA moduly mají - ano, do pronájmu za 70 Kč, takže ti slečna lhala. "Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma To je u každého úkonu, kdy je potřeba vyměnit STB apod., slečna asi hrála na city. Jinak co se týče povinnosti, nepovinnosti, vzhledem k tomu, že zařízení je jejich, mohou si vyžádat jeho vrácení. Vůči zákazníkovi je ale nefér, že dělají takový nátlak a že nové zařízení má vyšší nájemné. A) sám psal že slečna mu řekal že CA modu už se moc nenabízí protože nepodporuje Horaizn což je pravda, nepodporuje a nebude moc klient využívat všech služeb co jsou a budou na teto platformě v blízké budoucnosti i té daleké. B) Zase měla pravdu, tato výměna je zdarma včetně fyzické výměny u klienta, odpojení a připojení + nastavení. Pokut to dnes odmítne a v budoucnu bude chtít výměnu provést má možnost Samoinstalae kdy mu technik přiveze box a dá mu ho do ruky a klient mu musí předat zbalený starý box a toto je zdarma. A nebo si připlatit 404,- za instalaci firmou. C) nátlak se nedělá, chceš nechceš, je to na době, jen si pak nestěžuj že musíš platit když to dříve bylo zdarma, a nebo že ti nejde to co jde sousedovi. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89688 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 UPC vysílá několik programů jak v SD, tak i v HD. Zbytečně obsazený jeden kanál (ten SD) každého takového programu. To si myslím, že je tím důvodem, stahnout od zákazníků Handany, protože ty jediné umí jenom SD, nikoli HD. Protože Kaony i Pace umí HD. A televize, kde již jsou CA moduly, umí taktéž HD. On ten Handan tomu uživateli jednou přestane fungovat. To je otázka času. A nový Handan nedostane (jihokorejská firma HANDAN již hodně moc dlouho kabelové set-top-boxy nevyrábí). Takže by stejně stál před volbou: Kaon, Pace, CA Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89689 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 lada-vir k bodu A: slečna mu informaci mohla sdělit jiným způsobem, takto to vyznívá tak, že tazatel CA nedostane a tak radši ať o něm neuvažuje. Tazatel jasně píše, že na TV kouká velmi málo, jenom občas., takže služby Horizon vůbec nevyužije. k bodu B: Bude to mít zdarma, a ne za poplatek. I když bude trvat na ponechání současného stavu. On ten Handan se jednou podělá (otázka času). A tazatel prostě zavolá na UPC, kde oznámí poruchu na STB. A co se stane? Přijede technik, který zdarma provede výměnu za jiný STB (Kaon, Pace - jak se domluví). Nezaplatí nic. k bodu C: vyloženě nátlak to není, ale košér také ne. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89690 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ritchi Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 A) sám psal že slečna mu řekal že CA modu už se moc nenabízí protože nepodporuje Horaizn což je pravda, nepodporuje a nebude moc klient využívat všech služeb co jsou a budou na teto platformě v blízké budoucnosti i té daleké. Uplne zbytocna poznamka nakolko tazatel sa jasne vyjadril,ze sluzieb Horizon nemieni vyuzivat.CA modul je samozrejme dostupny aj nadalej k odkupeniu v upc cz. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89693 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník OndrejB Odesláno 13. dubna 2016 Sdílet Odesláno 13. dubna 2016 Díky za reakce. Mně prostě přijde divné, jak moc tlačí na pilu a zajímalo mě, jestli jde o těch 20 Kč navíc (x tisíce zákazníků, že ano), nebo se prostě chtějí zbavit "zátěže" v podobě starých zařízení (což je samozřejmě v pořádku). Rozhodně třeba nevím, proč zdůrazňuje, že výměna je zdarma. Měl bych snad já platit za výjezd technika, který iniciovali oni sami? Samoinstalace vs instalace technikem, o čemž psal lada-vir, to neberu ani v potaz. Vždy jsem si všechno dělal sám, odpojit a zapojit STB snad není takový problém. A pro odrazování od CA modulu ze strany UPC moc důvod taky nevidím, cena je tak jako tak 70 Kč. Vadou na kráse by mohl být jen chybějící Horizon, který stejně nebudu využívat ani na STB, protože v místnosti, kde bude, není ethernetový kabel a tahat ho tam kvůli TV, která je v provozu asi tak 20 hodin měsíčně, když moc, nebudu. k bodu B: Bude to mít zdarma, a ne za poplatek. I když bude trvat na ponechání současného stavu. On ten Handan se jednou podělá (otázka času). A tazatel prostě zavolá na UPC, kde oznámí poruchu na STB. A co se stane? Přijede technik, který zdarma provede výměnu za jiný STB (Kaon, Pace - jak se domluví). Nezaplatí nic. Slečna právě argumentovala tím, že oni už ten starý STB nepodporují a pokud se rozbije, budu ho muset nechat na vlastní náklady opravit. Jako já nejsem nějakej důchodce, ale byl jsem po noční, chtěl jsem ten telefonát mít co nejdřív z krku a ještě mi slečna polichotila, že mám hezký hlas , tak jsem to nějak rychle vyřešil, odsouhlasil, ale od té doby mi to prostě vrtá hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89703 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 14. dubna 2016 Sdílet Odesláno 14. dubna 2016 Slečna právě argumentovala tím, že oni už ten starý STB nepodporují a pokud se rozbije, budu ho muset nechat na vlastní náklady opravit. To je nesmysl. Až se rozbije (a to se jednou stane), tak ti ho zdarma vymění. Máš ho v pronájmu, je jejich a ta služba výměny je zdarma. Navíc - Handany už leta UPC nedodává, takže info od slečny: "oprava na vlastní náklady" = blábol. Já měl Hanadana5000 celé dlouhé roky, jako jeden z prvních, ještě od Karnevalu. Byla velká škoda, že neuměl HD., protože ten STB byl držák, v ovládání je velmi intuitivní, ... ten snad neměl žádnou chybu Ten STB je v pronájmu, takže je jejich. Asi mají právo vyměnit své zařízení. Ale tohle by měl objasnit někdo fundovaný Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/#findComment-89704 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.