Přejít na obsah

Nucená výměna STB ze strany UPC


Doporučené příspěvky

Návštěvník OndrejB

Zdravím,

 

někdy minulý rok mi volali z UPC a snažili se mi vnutit výměnu STB Handan za nový, údajně z toho důvodu, že už je nenabízí, nelze je už ani reklamovat (?), atd. Pronájem nového STB je měsíčně o 20 Kč vyšší. To se mi podařilo odvrátit s tím, že se na něj skoro nedíváme a máme ho jen na občasné koukání, a až bude výměna opravdu nutná, zvolím asi raději CA modul.

 

Minulý týden volala poněkud "vlezlejší" slečna s tím, že už je to opravdu neodkladné, že pokud by STB přestal fungovat, musel bych ho opravit na vlastní náklady, atd. a že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí, b) nemá "Horizon" funkce (které mě stejně nezajímají). Takže mi dala 2 termíny, ve kterých přijede technik STB vyměnit a ještě mi říká "Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma a pokud máte třeba problémy s wi-fi signálem, on se vám na to zdarma podívá".

 

Přišlo mi, že fakt hodně tlačí na pilu, tak mi to vrtá hlavou a zajímalo by mě, jestli je ta výměna skutečně povinná, nebo mi to vnucuje jen z rozmaru a navýšení ceny za pronájem.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/5125-nucen%C3%A1-v%C3%BDm%C4%9Bna-stb-ze-strany-upc/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník IQ2
že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí

Zrovinka včera jsem na supportu zjišťoval, jestli CA moduly mají - ano, do pronájmu za 70 Kč, takže ti slečna lhala.

 

"Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma

To je u každého úkonu, kdy je potřeba vyměnit STB apod., slečna asi hrála na city.

 

Jinak co se týče povinnosti, nepovinnosti, vzhledem k tomu, že zařízení je jejich, mohou si vyžádat jeho vrácení. Vůči zákazníkovi je ale nefér, že dělají takový nátlak a že nové zařízení má vyšší nájemné.

Návštěvník lada-vir
že mi CA modul nedoporučuje, protože a) už ho moc nenabízí

Zrovinka včera jsem na supportu zjišťoval, jestli CA moduly mají - ano, do pronájmu za 70 Kč, takže ti slečna lhala.

 

"Vůbec bych vám to nemusela říkat, ale ta výměna je zdarma, technik k vám přijede zdarma

To je u každého úkonu, kdy je potřeba vyměnit STB apod., slečna asi hrála na city.

 

Jinak co se týče povinnosti, nepovinnosti, vzhledem k tomu, že zařízení je jejich, mohou si vyžádat jeho vrácení. Vůči zákazníkovi je ale nefér, že dělají takový nátlak a že nové zařízení má vyšší nájemné.

 

A) sám psal že slečna mu řekal že CA modu už se moc nenabízí protože nepodporuje Horaizn což je pravda, nepodporuje a nebude moc klient využívat všech služeb co jsou a budou na teto platformě v blízké budoucnosti i té daleké.

 

B) Zase měla pravdu, tato výměna je zdarma včetně fyzické výměny u klienta, odpojení a připojení + nastavení. Pokut to dnes odmítne a v budoucnu bude chtít výměnu provést má možnost Samoinstalae kdy mu technik přiveze box a dá mu ho do ruky a klient mu musí předat zbalený starý box a toto je zdarma. A nebo si připlatit 404,- za instalaci firmou.

 

C) nátlak se nedělá, chceš nechceš, je to na době, jen si pak nestěžuj že musíš platit když to dříve bylo zdarma, a nebo že ti nejde to co jde sousedovi.

UPC vysílá několik programů jak v SD, tak i v HD. Zbytečně obsazený jeden kanál (ten SD) každého takového programu. To si myslím, že je tím důvodem, stahnout od zákazníků Handany, protože ty jediné umí jenom SD, nikoli HD. Protože Kaony i Pace umí HD. A televize, kde již jsou CA moduly, umí taktéž HD.

On ten Handan tomu uživateli jednou přestane fungovat. To je otázka času. A nový Handan nedostane (jihokorejská firma HANDAN již hodně moc dlouho kabelové set-top-boxy nevyrábí). Takže by stejně stál před volbou: Kaon, Pace, CA

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

lada-vir

k bodu A: slečna mu informaci mohla sdělit jiným způsobem, takto to vyznívá tak, že tazatel CA nedostane a tak radši ať o něm neuvažuje. Tazatel jasně píše, že na TV kouká velmi málo, jenom občas., takže služby Horizon vůbec nevyužije.

k bodu B: Bude to mít zdarma, a ne za poplatek. I když bude trvat na ponechání současného stavu. On ten Handan se jednou podělá (otázka času). A tazatel prostě zavolá na UPC, kde oznámí poruchu na STB. A co se stane? Přijede technik, který zdarma provede výměnu za jiný STB (Kaon, Pace - jak se domluví). Nezaplatí nic.

k bodu C: vyloženě nátlak to není, ale košér také ne.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník ritchi
A) sám psal že slečna mu řekal že CA modu už se moc nenabízí protože nepodporuje Horaizn což je pravda, nepodporuje a nebude moc klient využívat všech služeb co jsou a budou na teto platformě v blízké budoucnosti i té daleké.

 

Uplne zbytocna poznamka nakolko tazatel sa jasne vyjadril,ze sluzieb Horizon nemieni vyuzivat.CA modul je samozrejme dostupny aj nadalej k odkupeniu v upc cz.

Návštěvník OndrejB

Díky za reakce. Mně prostě přijde divné, jak moc tlačí na pilu a zajímalo mě, jestli jde o těch 20 Kč navíc (x tisíce zákazníků, že ano), nebo se prostě chtějí zbavit "zátěže" v podobě starých zařízení (což je samozřejmě v pořádku).

 

Rozhodně třeba nevím, proč zdůrazňuje, že výměna je zdarma. Měl bych snad já platit za výjezd technika, který iniciovali oni sami? Samoinstalace vs instalace technikem, o čemž psal lada-vir, to neberu ani v potaz. Vždy jsem si všechno dělal sám, odpojit a zapojit STB snad není takový problém.

 

A pro odrazování od CA modulu ze strany UPC moc důvod taky nevidím, cena je tak jako tak 70 Kč. Vadou na kráse by mohl být jen chybějící Horizon, který stejně nebudu využívat ani na STB, protože v místnosti, kde bude, není ethernetový kabel a tahat ho tam kvůli TV, která je v provozu asi tak 20 hodin měsíčně, když moc, nebudu.

 

k bodu B: Bude to mít zdarma, a ne za poplatek. I když bude trvat na ponechání současného stavu. On ten Handan se jednou podělá (otázka času). A tazatel prostě zavolá na UPC, kde oznámí poruchu na STB. A co se stane? Přijede technik, který zdarma provede výměnu za jiný STB (Kaon, Pace - jak se domluví). Nezaplatí nic.

Slečna právě argumentovala tím, že oni už ten starý STB nepodporují a pokud se rozbije, budu ho muset nechat na vlastní náklady opravit.

 

Jako já nejsem nějakej důchodce, ale byl jsem po noční, chtěl jsem ten telefonát mít co nejdřív z krku a ještě mi slečna polichotila, že mám hezký hlas :lol: , tak jsem to nějak rychle vyřešil, odsouhlasil, ale od té doby mi to prostě vrtá hlavou. :)

Slečna právě argumentovala tím, že oni už ten starý STB nepodporují a pokud se rozbije, budu ho muset nechat na vlastní náklady opravit.

To je nesmysl. Až se rozbije (a to se jednou stane), tak ti ho zdarma vymění. Máš ho v pronájmu, je jejich a ta služba výměny je zdarma. Navíc - Handany už leta UPC nedodává, takže info od slečny: "oprava na vlastní náklady" = blábol.

Já měl Hanadana5000 celé dlouhé roky, jako jeden z prvních, ještě od Karnevalu. Byla velká škoda, že neuměl HD., protože ten STB byl držák, v ovládání je velmi intuitivní, ... ten snad neměl žádnou chybu

Ten STB je v pronájmu, takže je jejich. Asi mají právo vyměnit své zařízení. Ale tohle by měl objasnit někdo fundovaný

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...