Návštěvník notizia Odesláno 9. května 2016 Sdílet Odesláno 9. května 2016 Filmbox Pemium HD již zařazen do nabídky. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. května 2016 Sdílet Odesláno 9. května 2016 Prosím o frekvenci (mam CA) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90086 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 9. května 2016 Sdílet Odesláno 9. května 2016 (upraveno) Zdravím, frekvence pro FilmBox Premium HD je 554 MHz, SR6900, QAM256. Uživatelé HD Mediaboxů a HD DVR Mediaboxů naleznou program na 38 pozici po restartu zařízení. David - UPC Upraveno 9. května 2016 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90088 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 9. května 2016 Sdílet Odesláno 9. května 2016 Na Kaonech a cihlách to naběhne až po restartu. Takže vypnout a zapnout ze zásuvky Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90089 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 10. května 2016 Sdílet Odesláno 10. května 2016 Takže jsem restartoval cihlu a program se objevil. Jenže .... na spodní čtvrti obrazovky se mě objevuje ona známá informační galerie, jaký pořad se vysílá a jaký bude následovat. U všech jiných kanálů toto info po pár vteřinách zmizí, ovšem zde je trvale a navíc je psáno, že program není objednán. Proč zaměstnanci UPC musí za každou cenu lézt svým platícím zákazníkům na nervy a trvale je nějakým způsobem obtěžovat? Znepříjemňovat jim život. Oni to mají v pracovní smlouvě? Apropó: Mám s UPC smlouvu na odběr kompletní sady všech kanálů. Neplatím zrovna málo (pár stovek přes tisícovku peněz každý měsíc). Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90101 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 10. května 2016 Sdílet Odesláno 10. května 2016 Po spolupráci s technikem na centrále vyřešeno. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90106 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 10. května 2016 Sdílet Odesláno 10. května 2016 jak? Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90109 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 10. května 2016 Sdílet Odesláno 10. května 2016 Řekl mě, abych nechal půl hodiny zapnutý STB, že mě znovu nahraje celou nabídku. Zhruba po 20 minutách zmizel obraz a na černém pozadí obrazovky TV se objevil nápis, abych nevypínal STB. Po chvíli naběhl STB do továrního nastavení a pak už jsem si zopakoval to, co tu dělal v únoru technik při prvotním uvedení STB do provozu. ..... zatím v pořádku Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5149-filmbox-premium-hd/#findComment-90110 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.