Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den, dnes me vypadly vsechny sluzby,  i po restartech modemu jen Error 1001.  Volal jsem podporu, kde bylo receno, at radsi napisu, ze na spojeni se ceka 20-30 min. At radsi napisu..., ptam se jak, kdyz me nejde net. Vytocil jsem a cekal. 30 min, nic, jen hudba, presne po 30 min.  jsem byl odpojen. Platim vice jak 1000 Kc za mesic a jsem rozhorcen, ze v pripade potreby me zrizovatel nepomuze. 

Odesláno

No pokud jste se dopsal zde, tak k internetu pristup mate a muzete i napsat. Nicmene, zkousel jste zjistit vypadky UPC? https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/sluzby/vypadky/

Nekdy je proste infolinka operator vytizena a je treba vyckat, nebo volani opakovat. 

Ja se pokousel behem pondeli dovolat ke sve lekarce asi 50x za dobu od 7 do 14:30 a nepovedlo se mi. Na email mi reagovala setra do 30 minut.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community