Návštěvník Hasalx Odesláno 27. května 2016 Sdílet Odesláno 27. května 2016 UPC NEBRAT, NEBRAT a NEBRAT Stěhuji se tam, kde nemá pokrytí. Několikrát jsem se pral na způsob vypovězení smlouvy. Nikdo mi nikdy neřekl, že budu po 6ti letech muset vracet "věrnostní příspěvek". Teprve až po ukončení smlouvy, kdy jsem se ptal co a jak mi napsali, že mám doplatit 1400,-!!!! česky řečeno jsou to ku*vy. Dejte si na to všichni pozor a šiřte tuto mnou draze zaplacenou zkušenost dál. UPC není jediný poskytovatel internetu!!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepe Odesláno 27. května 2016 Sdílet Odesláno 27. května 2016 A je to tu zas. Chce to číst smlouvu a dávat bacha, co podepisujete. Citovat Kabel 300 Mb/s Super Komplet 3x CA modul, 1x Nokia, 1x Technicolor Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90400 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 27. května 2016 Sdílet Odesláno 27. května 2016 to je strašný, jak sou lidi hloupý a tim nemyslim jenom hasalxe https://plus.google.com/+Jakub%C4%8C%C3 ... gYwgZJ9Cce skoro mám takovej pocit, jestli někdo neorganizuje nějakou celostátní soutěž, ve který se blbečkové trumfujou, kterej z nich je největší babiška ale zatim neohroženě vede Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90401 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beepee Odesláno 27. května 2016 Sdílet Odesláno 27. května 2016 Nedokážu pochopit lidi, kteří jsou buď příliš líní přečíst si smlouvu před podpisem, nebo příliš hloupí na to, aby pochopili její text. A pak se rozčilují, jak byli podvedeni. Proč by tě UPC mělo upozorňovat na něco, co jsi podepsal? Co je jasně napsáno v ceníku? A co se notabene už x-krát propíralo tady na fóru? Jsi snad malé dítě? Nebo nesvéprávný? Už nežijeme v sociálismu, nikdo ti nedá nic až pod nos, každý je zodpovědný sám za sebe. UPC ti poskytovalo služby se slevou, která ti byla poskytnuta za určitých podmínek. A ty jsi ty podmínky nedodržel. Považuji tudíž za naprosto logické, že ti tím pádem zanikl i nárok na danou slevu, a musíš doplatit rozdíl do plné ceny. BTW - a nezapomeňte mě označit za placeného agenta UPC. Citovat 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90402 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dragokazov Odesláno 27. května 2016 Sdílet Odesláno 27. května 2016 Vy jste si vzal zvýhodněnou cenu výměnou za závazek, který jste nesplnil a teď si ještě stěžujete, že je UPC tak moc zlé a chce vrátit peníze o které byste se neoprávněně porušením smlouvy obohatil? Musíte být hodně hlopý, když si zrovna na toto stěžujete Nikdo Vás přece nenutil si akční cenu brát, mohl jste si platit pěkně plnou cenu a mít smlouvu bez závazku.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90403 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 28. května 2016 Sdílet Odesláno 28. května 2016 Jak to tedy je. Napiste to nekdo, kdo vite, ve zkratce, at se nemusime probirat tunou malych pismenek. Kazdy mnohalety zakaznik UPC ma, predpokladam, vernostni slevu, ktera se mu automaticky prodluzuje. Jednoho dne ale dojde k ukonceni odebirani sluzeb UPC (neocekavane). Pri ukoncovani smlouvy, vraceni vypujcenych zarizeni atd. si UPC nerekne o vraceni vernostniho prispevku? Tedy rekne, ale az po sesti (6) letech? Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90406 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Katoda Odesláno 28. května 2016 Sdílet Odesláno 28. května 2016 (upraveno) Jak to tedy je. Napiste to nekdo, kdo vite, ve zkratce, at se nemusime probirat tunou malych pismenek. Kazdy mnohalety zakaznik UPC ma, predpokladam, vernostni slevu, ktera se mu automaticky prodluzuje. Jednoho dne ale dojde k ukonceni odebirani sluzeb UPC (neocekavane). Pri ukoncovani smlouvy, vraceni vypujcenych zarizeni atd. si UPC nerekne o vraceni vernostniho prispevku? Tedy rekne, ale az po sesti (6) letech? Ale o to tady právě jde, že je někdo líný číst. Bylo to tady i ve zkratce popsáno už několikrát a stejně to nestačí. A nebude to stačit ani teď, stejně za čas zas někdo přijde s tím, jak ho UPC odírá, protože chce zpět částku za nedodržení podmínek věrnostní slevy. Každý zákazník, při podpisu nové smlouvy nebo změně smouvy staré se může rozhodnout, zda chce služby s věrnostní slevou nebo bez. Pokud se rozhodne pro věrnostní (nižší) cenu, tak se zavazuje, že bude odebírat služby UPC po dobu 12 měsíců. Každým rokem se mu pak tento závazek automaticky obnovuje, pokud jej sám, nejpozději cca 15 dnů před ukončením tohoto 12 měsíčního období nevypoví. Na to, že dojde k dalšímu obnovení věrnostního období, je zákazník ze strany UPC vždy dostatečně včas dopředu informován, např. v Moje UPC nebo ve vyúčtování, aby se mohl rozhodnout, zda chce ve věrnostním období pokračovat nebo ne. Pokud se rozhodne v průběhu věrnostního období ukončit smlouvu s UPC, tak doplatí rozdíl mezi cenou věrnostní a normální za ty měsíce, kdy odebíral služby s věrnostní slevou, ale pouze od data obnovení věrnostního období, ne za celé období trvání smlouvy. Tedy věrnostní příplatek se nevrací za dobu 6 let, jak by z výše uvedeného příspěvku mohlo vyznít, ale protože věrnostní období je 12 měsíční, tak jen za 1 až maximálně 11 měsíců. Pokud ale zbývá do konce věrnostního období pouze jeden či dva měsíce, tak je dobré si spočítat, zda dodržení věrnostního období nepřijde levněji než doplatek věrnostní slevy. Upraveno 28. května 2016 uživatelem Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90407 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hpfunny Odesláno 28. května 2016 Sdílet Odesláno 28. května 2016 Jen pro doplnění. V Moje UPC - Aktuální služby: Vaše věrnostní období této služby končí xx.xx.2016 V případě potřeby změnit automatické prodloužení věrnostní slevy pro další období, kontaktujte prosím naše klientské centrum na tel. čísle 241 005 100 Učiňte tak prosím alespoň 15 dnů před uplynutím věrnostního období. Citovat Start - - Compal CH7465 Brno-Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90408 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 28. května 2016 Sdílet Odesláno 28. května 2016 Je to tak. Služby a přístup UPC je hnus. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90410 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 28. května 2016 Sdílet Odesláno 28. května 2016 tak proč je využíváš? Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5168-podrazy-upc/#findComment-90412 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.